Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: DZP-291-450/2023 Dostawa paliwa dla potrzeb jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie

Termin:
Zamieszczenia : 16-02-2023 16:53:00
Składania : 24-02-2023 10:00:00
Otwarcia : 24-02-2023 10:30:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
16.02.2023 r. - Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 137.26 2023-02-16 16:53:00 Postępowanie
16.02.2023 r. - Specyfikacja warunków zamówienia.zip zip 2757.34 2023-02-16 16:53:00 Postępowanie
21.02.2023 r. - Odpowiedzi na pytania.pdf pdf 576.6 2023-02-21 17:44:47 Publiczna wiadomość
24.02.2023 r. - Informacje z otwarcia ofert.pdf pdf 264.07 2023-02-24 14:48:27 Publiczna wiadomość
15.03.2023 r. - Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty.pdf pdf 599.86 2023-03-15 13:27:45 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-03-15 13:27 Beata Krzek 15.03.2023 r. - Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty.

15.03.2023 r. - Zawi [...].pdf

2023-02-24 14:48 Beata Krzek 24.02.2023 r. - Informacje z otwarcia ofert.

24.02.2023 r. - Info [...].pdf

2023-02-24 10:04 Beata Krzek Stosownie do treści art. 222 ust. 4 ustawy z dnia 11.09.2019 r. - Prawo zamówień publicznych, zamawiający udostępnia informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia:
• 246.000,00 złotych brutto – dotyczy Zadania nr 1,
• 27.060,00 złotych brutto – dotyczy Zadania nr 2,
• 432.960,00 złotych brutto – dotyczy Zadania nr 3,
• 221.400,00 złotych brutto – dotyczy Zadania nr 4.
2023-02-21 17:44 Beata Krzek 21.02.2023 r. - Odpowiedzi na pytania.

21.02.2023 r. - Odpo [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 493