Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Szp/ZP-015/2023 SERWIS TECHNICZNY APARATURY MEDYCZNEJ

Jacek Banaszak
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Wrocławiu Oddział: Dział Zaopatrzenia i Zamówień Publicznych
Termin:
Zamieszczenia : 22-02-2023 10:42:00
Składania : 17-03-2023 09:00:00
Otwarcia : 17-03-2023 09:15:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

1.      Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi pogwarancyjnych serwisów technicznych aparatury medycznej zwanych dalej ,,sprzętem medycznym”. Przeglądy techniczne sprzętu medycznego mają odbywać się wg. zaleceń producenta obejmując przegląd urządzenia i ewentualną wymianę części zalecanych przez producenta.


2.      Szczegółowy opis  przedmiotu zamówienia jest określony w:

1)      Formularzach asortymentowo - cenowych stanowiących Załączniki 1.1-1.2 do Formularza ofertowego,

2)                  Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załączniki nr 8 i 8a do SWZ.


w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik nr 5 - zobowiązanie do udostępnienia zasobów podmiotu trzeciego.doc doc 53 2023-02-22 10:42:00 Postępowanie
Załącznik nr 6 - wykaz wykonanych usług.doc doc 57 2023-02-22 10:42:00 Postępowanie
Załącznik nr 7 - wykaz osób.doc doc 51 2023-02-22 10:42:00 Postępowanie
Załącznik nr 8, 8A - Opis przedmiotu zamówienia.doc doc 446 2023-02-22 10:42:00 Postępowanie
Ogłoszenie o zamówieniu (22-02-2023).pdf pdf 105.25 2023-02-22 10:42:00 Postępowanie
SWZ_015.pdf pdf 7277.97 2023-02-22 10:42:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy.doc doc 80 2023-02-22 10:42:00 Postępowanie
Załącznik nr 1.1 - 1.2- Formularz asortymentowo-cenowy.xlsx xlsx 22.09 2023-02-22 10:42:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 - oświadczenie wykonawcy.doc doc 63.5 2023-02-22 10:42:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 - oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby.doc doc 53.5 2023-02-22 10:42:00 Postępowanie
Informacja nr 1 dla wykonawców — zmiana terminu.pdf pdf 255.06 2023-03-08 07:59:21 Publiczna wiadomość
Informacja nr 1 dla wykonawców — zmiana terminu.doc doc 195.5 2023-03-08 07:59:21 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie zmiana terminu (08-03-2023).pdf pdf 37.95 2023-03-08 07:59:21 Publiczna wiadomość
Informacja nr 3 dla wykonawców.doc doc 230.5 2023-03-15 08:05:10 Publiczna wiadomość
Informacja nr 3 dla wykonawców.pdf pdf 1820.84 2023-03-15 08:05:10 Publiczna wiadomość
Informacja nr 2 dla wykonawców.doc doc 217.5 2023-03-15 08:05:10 Publiczna wiadomość
Informacja nr 2 dla wykonawców.pdf pdf 1431.51 2023-03-15 08:05:10 Publiczna wiadomość
Załącznik nr 2.1 - Umowa wzór - Zadanie nr 2 — modyfikacja.rtf rtf 1892.62 2023-03-15 08:05:10 Publiczna wiadomość
Załącznik nr 1.1 - 1.2- Formularz asortymentowo-cenowy — modyfikacja.xlsx xlsx 22.35 2023-03-15 08:05:10 Publiczna wiadomość
Zbiorcze zestawienie ofert złożonych w postępowaniu.pdf pdf 179.62 2023-03-17 09:57:10 Publiczna wiadomość
Zbiorcze zestawienie ofert złożonych w postępowaniu.doc doc 44.5 2023-03-17 09:57:10 Publiczna wiadomość
Wyniki postępowania.pdf pdf 501.45 2023-03-27 11:42:50 Publiczna wiadomość
Wyniki postępowania.docx docx 111.46 2023-03-27 11:42:50 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o udzieleniu (13-04-2023).pdf pdf 82.38 2023-04-13 08:55:46 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-04-13 08:55 Jacek Banaszak Ogłoszenie o udzieleniu (13-04-2023)

Ogłoszenie o udziele [...].pdf

2023-03-27 11:42 Jacek Banaszak Wyniki postępowania

Wyniki postępowania. [...].pdf

Wyniki postępowania. [...].docx

2023-03-17 09:57 Jacek Banaszak Zbiorcze zestawienie ofert złożonych w postępowaniu

Zbiorcze zestawienie [...].pdf

Zbiorcze zestawienie [...].doc

2023-03-17 09:00 Komunikat Zamawiającego INFORMACJA O KWOCIE, JAKA ZAMAWIAJĄCY PRZEZNACZYŁ NA SFINANSOWANIE ZAMÓWIENIA

Stosowanie do wymogu art. 221 ust 4 uPzp, Zamawiający informuje, że na sfinansowanie Zamówienia pn.: „Serwis techniczny aparatury medycznej”, przeznaczył kwotę 178 000,00 zł brutto w tym:
Zadanie nr 1 – 95 000,00 zł
Zadanie nr 2 – 83 000,00 zł
2023-03-15 08:05 Jacek Banaszak Informacja nr 2 i 3 dla wykonawców wraz z zmodyfikowanym Załącznikiem nr 2.1 oraz Załącznikiem nr 1.1 - 1.2

Informacja nr 3 dla [...].doc

Informacja nr 3 dla [...].pdf

Informacja nr 2 dla [...].doc

Informacja nr 2 dla [...].pdf

Załącznik nr 2.1 - U [...].rtf

Załącznik nr 1.1 - 1 [...].xlsx

2023-03-08 07:59 Jacek Banaszak Informacja nr 1 dla wykonawców — zmiana terminu składnia ofert

Informacja nr 1 dla [...].pdf

Informacja nr 1 dla [...].doc

Ogłoszenie zmiana te [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 989