Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: AG.235.1.2023.KM Wywóz nieczystości stałych i odpadów selektywnie gromadzonych z terenu Filii PUP w Pionkach ul. Kozienicka 34, 26-670 Pionki

Katarzyna Malmon-Leśniewska
Powiatowy Urząd Pracy w Radomiu
Termin:
Zamieszczenia : 10-03-2023 12:01:00
Składania : 17-03-2023 12:00:00
Otwarcia : 17-03-2023 12:00:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


Powiatowy Urząd Pracy w Radomiu zaprasza do złożenia oferty na wywóz nieczystości stałych i odpadów selektywnie gromadzonych z terenu Filii PUP w Pionkach, ul. Kozienicka 34 26-670 Pionki.

Postępowanie prowadzone jest w trybie pozaustawowym na podstawie regulaminu wewnętrznego dotyczącego wydatkowania środków publicznych mający zastosowanie do zamówień i konkursów, których wartość nie przekracza kwoty 130 000 zł/netto ( Zarządzenie nr 9/2021 Dyrektora PUP w Radomiu z dnia 11 lutego 2021) do którego nie znajdują zastosowania przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. PZP (Dz.U. z 2022 r. poz. 1710.) na mocy art. 2 ust 1 pkt 1 tejże ustawy.


Przedmiotem postępowania  jest wywóz nieczystości stałych i odpadów selektywnie gromadzonych z terenu Filii PUP w Pionkach ul. Kozienicka 34, zgodnie ze specyfikacją zamówienia stanowiącą załącznik nr 1 do postępowania. Na okres od 01.04.2023 do 31.03.2024 r.


Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny do dnia 17 marca 2023 r. do godz. 12.00

W ofercie proszę podać kwotę odbioru wskazanych w specyfikacji zamówienia odpadów (załącznik nr 1 do postępowania) oraz opłatę za dzierżawę pojemnika, należną za 1 miesiąc.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.


W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 48 386 71 18,48 386 71 07, 539 155 559

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest podpisanie umowy.


Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
załącznik nr 1.docx docx 12.4 2023-03-10 12:01:00 Postępowanie
Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych.docx docx 15.18 2023-03-10 12:01:00 Postępowanie
wzór umowy wywóz nieczystości.docx docx 17.96 2023-03-10 12:01:00 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Niesegregowane zmieszane odpady komunalne (kod 20 03 01) pojemnik 1,1 m3, częstotliwość odbioru dwa razy w miesiącu, pojemnik własny Zamawiającego 1 usługa - (0)
2 Opakowania z papieru i tektury (kod 15 01 01) pojemnik 0,24 m3, częstotliwość odbioru jeden raz w miesiącu 1 usługa - (0)
3 Opakowania z tworzyw sztucznych (kod 15 01 02) pojemnik 0,24 m3, częstotliwość odbioru jeden raz w miesiącu 1 usługa - (0)
4 Opakowania ze szkła (kod 15 01 07) pojemnik 0,12 m3, częstotliwość odbioru jeden raz w miesiącu 1 usługa - (0)
5 Opłata za dzierżawę pojemnika 0,24 m3 opłata za 1 miesiąc 2 szt. - (0)
6 Opłata za dzierżawę pojemnika 0,12 m3 opłata za 1 miesiąc 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 21 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Zgodnie z przedstawionym po podpisaniu umowy z harmonogramem. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie Wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Klauzula informacyjna RODO - Zapoznałem/am się z treścią klauzuli informacyjnej (załącznik nr 3 do postępowania). Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
6 Oświadczam, że nie zachodzą w stosunku do mnie przesłanki wykluczenia z postępowania określone w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835) - Proszę potwierdzić wpisując "Oświadczam" (0)
7 Wzór umowy - Zapoznałem/am się z treścią wzoru umowy (załącznik nr 2 do postępowania). Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 317