Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 14-03-2023 12:33:00 |
Składania : | 21-03-2023 08:38:43 |
Otwarcia : | 21-03-2023 08:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Komenda Wojewódzka Policji w Poznaniu Wydział Inwestycji i Remontów zwraca się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej na wykonanie usług w zakresie przeglądu, konserwacji i serwisu zintegrowanego systemu bezpieczeństwa zainstalowanego w Zarządzie CBŚP w Poznaniu
Adresy jednostek:
Zarząd CBŚP w Poznaniu- ul. Kochanowskiego 3, 60-846 Poznań
CBŚP w Poznaniu- ul. Taborowa 22, 60-790 Poznań
Termin realizacji wykonania usługi wynosi 12 miesięcy od podpisania zlecenia. w terminach zgodnych z załącznikiem nr 1, który przedstawia szczegółowy zakres czynności konserwacyjnych.
Konserwację należy wykonać z częstotliwością wymaganą obowiązującymi przepisami w niżej wskazanym zakresie:
System sygnalizacji alarmu pożarowego (SSP) wraz z automatyką pożaru(SAP)
System sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN)
System Kontroli dostępu (SKD)
System monitoringu wizyjnego obiektu (CCTV IP)
System zarządzania i integracji wszystkich systemów (SEE TEC)
W ramach konserwacji systemu kontroli dostępu proszę również o ujęcie konserwacji samozamykaczy oraz zamków w poszczególnych drzwiach współpracujących z systemem.
W razie awarii systemu lub wykrycia usterki czy nieprawidłowości przyjazd do Zarządu w Poznaniu CBŚP oraz Sekcji XI Zarządu I CBŚP wymagany jest w ciągu 10 godzin od zgłoszenia takiej potrzeby i usunięcia usterki (możliwe wydłużenie czasu przyjazdu w przypadku, jeśli upływ wyznaczonego czasu nastąpił w godzinach 22.00-6.00).
Materiały zużyte do naprawy w przypadku awarii zostaną rozliczone osobną fakturą. Przeglądy okresowe nie obejmują interwencji serwisowych wynikających z awarii. Wszelkie naprawy są płatne po wcześniejszym uzgodnieniu z inwestorem zakresu naprawy oraz akceptacji przez niego kosztów, natomiast wszelkie czynności serwisowe są bezpłatne.
Wymagane dokumenty składane razem z ofertą
Przedstawienie dotychczas wykonywanych prac w obszarze konserwacji systemów: SSP, SAP, SWiN, SKD, CCTV IP, SEE TEC - co najmniej 2 usługi dla każdego z wymienionych systemów. Dane należy przedstawić w formie wykazu, który winien zawierać informacje dotyczące podmiotu na rzecz, którego została wymieniona usługa, czas, rodzaj i system.
Wymagania Zamawiającego:
Zamówienia realizowane przez KWP w Poznaniu za pośrednictwem Internetowej Platformy Zakupowej odbywają się wyłącznie przy wykorzystaniu strony internetowej www.platformazakupowa.pl..
KWP w Poznaniu nie rozpatruje ofert składanych w inny sposób niż za pośrednictwem Platformy Zakupowej.
O ile nie wskazano inaczej, oferty składa się w cenie brutto
Termin realizacji zamówienia 12 miesięcy od podpisania
zlecenia
w terminach zgodnych z załącznikiem nr 1, który
przedstawia szczegółowy zakres czynności konserwacyjnych.
Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia dokumentów zawartych w treści ogłoszenia.
Wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia w tym koszt transportu/ przesyłki leżą po stronie wykonawcy.
Płatność – przelew z terminem płatności do 30 dni od
wykonania usługi, dostarczenia towaru wraz z fakturą pod wskazany
przez zamawiającego adres. Podstawę rozliczenia robót będzie
stanowił zatwierdzony przez Zamawiającego protokół odbioru
robót. Roboty zostaną opłacone przelewem po otrzymaniu
prawidłowych faktur łącznie
z podpisanym protokołem odbioru
robót potwierdzających wykonanie wad. Wykonawca gwarantuje, że
produkt jest nowy, fabrycznie zapakowany i wolny od wad.
Przeprowadzone postępowanie nie musi zakończyć się wyborem dostawcy
Zastrzegamy sobie prawo do częściowego realizowania zamówienia
Kryterium oceny najniższa cena, termin wykonania, wcześniejsza terminowa realizacja tego typu zleceń
Dostawca, który niejednokrotnie nie wywiązał się z oferty (terminowość dostaw, zgodność faktury z zamówieniem itp. Nie będzie brany pod uwagę w postępowaniu.
Do zamówienia nie ma zastosowanie art.2 ust.1 pkt1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
2023-03-21 08:38 | Henryka Łuczka | Postępowanie zostało unieważnione. Uzasadnienie: Postępowanie zostało anulowane z powodu zmiany szacowania usługi |
Komunikaty