-
@{appsTranslations[key]}
-
- Strona główna
- Postępowanie ID 740547
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
PCD.WTIT.2262.88.2023 Wsparcie techniczne wszystkich stron www znajdujących się pod adresami: pcd.poznan.pl, bramapoznania.pl, trakt.poznan.pl, csenigma.pl, galeriasluza.pl.
Wystawiający
-
UżytkownikAgnieszka Nowaczyk
-
Organizacja
-
OddziałZespół ds. wsparcia IT
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2023-03-14 14:46:00
-
Składania2023-03-15 08:46:07
-
Otwarcie ofert2023-03-20 10:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Znak sprawy: PCD.WTIT.2262.88.2023
Poznańskie Centrum Dziedzictwa z
siedzibą w Poznaniu zaprasza do złożenia ofert na:
1. Przedmiot zamówienia: Przedmiotem
zamówienia jest usługa wsparcia technicznego stron internetowych Zamawiającego,
w okresie 12 miesięcy od podpisania umowy, z podziałem na następujące 5 części:
- wsparcie techniczne strony
internetowej znajdującej się pod adresem pcd.poznan.pl część 1
- wsparcie techniczne strony
internetowej znajdującej się pod adresem bramapoznania.pl część 2
- wsparcie techniczne strony
internetowej znajdującej się pod adresem trakt.poznan.pl część 3
- wsparcie techniczne strony
internetowej znajdującej się pod adresem csenigma.pl część 4
- wsparcie techniczne strony
internetowej znajdującej się pod adresem galeriasluza.pl część 5
Szczegółowy opis
przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy, stanowiącej załącznik nr 1,
w §1.
Zamawiający daje
możliwość zapoznania się z budową, CMS i działaniem stron internetowych na
swoich strukturach, w trybie stacjonarnym, pod adresem ul. Gdańska 2, 61-123
Poznań, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu.
Zamawiający dopuszcza
składanie ofert częściowych.
Zamawiający nie ogranicza
liczby części na które jeden wykonawca może złożyć oferty.
Zamawiający przewiduje
konieczność podpisania umowy na realizację zamówienia zgodnie z istotnymi
warunkami realizacji zamówienia zawartymi w załączniku nr 1 – wzór umowy.
2. Termin realizacji zamówienia: 12 miesięcy od momentu
podpisania umowy
3. Kryteria oceny ofert z opisem: cena=100%
Cena musi uwzględniać wszystkie
wymagania zawarte w niniejszym zapytaniu oraz obejmować wszelkie koszty, jakie
poniesie Wykonawca należytej oraz zgodnej
z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia (łącznie ze
wszystkimi podatkami i opłatami oraz podatkiem vat).
4. Ofertę należy złożyć poprzez poniższy formularz
elektroniczny.
5. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami:
1) Agnieszka Wudzińska, it.orders@pcd.poznan.pl, 510 655 637,
2) Maciej Hołowiecki, it.orders@pcd.poznan.pl, 531 250 820.
6. Zamawiający dopuszcza unieważnienie postępowania
bez podania przyczyny.
7.
W przypadku
pytań związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia
Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni
robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
· tel. 22 101
02 02
· e-mail:
cwk@platformazakupowa.pl
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2
rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27
kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich
danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)
(Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
·
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Poznańskie Centrum Dziedzictwa;
·
Kontakt z Inspektorem ochrony danych osobowych w Poznańskim Centrum Dziedzictwa: iod@pcd.poznan.pl;
· Pani/Pana
dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO w celu związanym z postępowaniem o
udzielenie zamówienia publicznego w procedurze zapytania ofertowego;
·
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby
lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu
o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 – Prawo zamówień
publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp” oraz
osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w
oparciu o ustawę o dostępie do informacji publicznej z dnia 26 września 2001 r.
(t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 2176).) oraz inne podmioty upoważnione na podstawie
przepisów ogólnych.
·
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane na
podstawie przepisów prawa, przez okres niezbędny do realizacji celów
przetwarzania, lecz nie krócej niż okres wskazany w przepisach o archiwizacji.
·
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych
decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22
RODO;
·
posiada Pani/Pan:
−
na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych
osobowych Pani/Pana dotyczących;
−
na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania
Pani/Pana danych osobowych;
−
na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od
administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
−
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony
Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych
Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
·
nie przysługuje Pani/Panu:
−
w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo
do usunięcia danych osobowych;
−
prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w
art. 20 RODO;
−
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu,
wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Załączniki do postępowania
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2023-03-15
08:46:07
|
Agnieszka Nowaczyk |
Postępowanie
zostało
unieważnione.
Uzasadnienie:
Szanowni
Państwo,
pragnę poinformować, że postępowanie zostało unieważnione z przyczyn technicznych. Wkrótce zostanie ogłoszone ponownie postępowanie. Z wyrazami szacunku, Agnieszka Wudzińska Poznańskie Centrum Dziedzictwa |
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?