Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: AG.230.86.2023.KM Dostawa środków higieny osobistej na potrzeby Powiatowego Urzędu Pracy w Radomiu

Katarzyna Malmon-Leśniewska
Powiatowy Urząd Pracy w Radomiu
Termin:
Zamieszczenia : 03-04-2023 08:35:00
Składania : 06-04-2023 09:00:00
Otwarcia : 06-04-2023 09:00:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Powiatowy Urząd Pracy w Radomiu zaprasza do złożenia oferty na dostawę  środków higieny osobistej ( mydła w płynie,papieru toaletowego, ręczników papierowych,kremu do rąk oraz pasty BHP) na potrzeby dla Powiatowego Urzędu Pracy w Radomiu w postępowaniu prowadzonym w trybie pozaustawowym na podstawie regulaminu wewnętrznego dotyczącego wydatkowania środków publicznych mającego zastosowanie do zamówień i konkursów, których wartość nie przekracza kwoty 130 000 zł/netto do którego nie znajdują zastosowania przepisy ustawy z dnia  dnia 11 września 2019 r PZP  (Dz.U. z dnia 16.08.2022 r. poz.1710 z późn. zm. ) na mocy art. 2 ust 1 pkt 1 tejże ustawy.

1.     Przedmiot zamówienia i jego opis.

Zamówienie obejmuje dostawę towarów zgodnie z opisem znajdującym się w poniższym formularzu.

2.     Termin i opis realizacji zamówienia.

1) Dostawa będzie zrealizowana do 2 dni od daty złożenia zamówienia.

2) Rozładunek oraz wniesienie przedmiotu zamówienia Wykonawca wykona własnymi siłami (bez pomocy pracowników Zamawiającego), do miejsca wskazanego przez Zamawiającego tj. pok. 118 w budynku siedziby PUP w Radomiu.

3.  Reklamacje.

1) Reklamacje mogą być zgłaszane w terminie do 2 dni roboczych od dnia dostawy.

2) W przypadku reklamacji ilościowej wniesionej przez Zamawiającego, Wykonawca jest zobowiązany do uzupełnienia zamawianej ilości towaru w terminie do 2 dni roboczych od dnia zgłoszenia reklamacji.

3) W przypadku reklamacji jakościowej wniesionej przez Zamawiającego, Wykonawca jest zobowiązany do odbioru wadliwego towaru i wymiany na wolny od wad w terminie do 2 dni roboczych od dnia zgłoszenia reklamacji i odebrania wadliwego towaru od Zamawiającego na własny koszt.

4. Miejsce, termin i sposób złożenia oferty.

Ofertę należy złożyć na  platformie zakupowej w formie elektronicznej  poprzez poniższy formularz do dnia 06.04.2023 r. do godz. 09.00

5. Warunki i termin płatności.

Termin płatności – 14 dni od dnia otrzymania  prawidłowo wystawionej faktury.

6.  Kryteria oceny ofert.

Oferty będą oceniania wg jednego kryterium:

Cena brutto – 100 %

7. Ocena ofert.

Zamawiający udzieli zamówienia temu Wykonawcy, którego oferta będzie miała najniższą cenę globalną za wykonanie zamówienia i będzie zgodna z wymaganiami przedstawionymi przez Zamawiającego.

8. Postanowienia końcowe:

1)  Złożenie zapytania ofertowego jak też otrzymanie w jego wyniku oferty nie jest równoznaczne z udzieleniem zamówienia przez PUP.

2)  Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od zamówienia bez podania przyczyny.

9.  Załączniki

1) Klauzula informacyjna RODO:


 


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel.: 48 38 67 118,

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych.docx docx 15.14 2023-04-03 08:35:00 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Krem do rąk, tuba 130 ml Do codziennej pielęgnacji skóry dłoni. Posiadający właściwości nawilżające, przeciwzapalne oraz łagodzące podrażnienia. Chroni przed szkodliwym działaniem detergentów i środków niszczących naturalną barierę lipidową skóry 11 szt. - (0)
2 Mydło w płynie Luksja z pompką 500 ml, różne zapachy 13 szt. - (0)
3 Papier toaletowy, 3 warstwowy, FINESSE A"10 biały 16 opak. - (0)
4 Pasta BHP,do rąk, 500 g Skuteczna i wydajna w użyciu pasta do mycia rąk. Szybko usuwa ciężkie zabrudzenia. 2 szt. - (0)
5 Ręczniki papierowe A''2 "Foxy MEGA" Dwie duże rolki Foxy Mega odpowiadające 4 rolkom standardowego ręcznika 20 opak. - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Termin płatności - Termin płatności 14 dni od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Dostawy będą realizowane począwszy od dnia podpisania umowy, zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem Zamawiającego, w terminie do 1 dnia roboczego od daty zgłoszenia zapotrzebowania. Ostatnia dostawa zostanie zrealizowana do dnia 19.12.2023 r. Rozładunek oraz wniesienie przedmiotu zamówienia Wykonawca wykona własnymi siłami (bez pomocy pracowników Zamawiającego), do miejsca wskazanego przez Zamawiającego tj. pok. 118 w budynku siedziby PUP w Radomiu. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Reklamacje - Reklamacje ilościowe mogą być zgłaszane w terminie do 2 dni roboczych od dnia dostawy. W przypadku reklamacji ilościowej wniesionej przez Zamawiającego, Wykonawca jest zobowiązany do uzupełnienia zamawianej ilości towaru w terminie do 2 dni roboczych od dnia zgłoszenia reklamacji. W przypadku reklamacji jakościowej wniesionej przez Zamawiającego, Wykonawca jest zobowiązany do odbioru wadliwego towaru i wymiany na wolny od wad w terminie do 2 dni roboczych od dnia zgłoszenia reklamacji i odebrania wadliwego towaru od Zamawiającego na własny koszt. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
6 Oświadczam, że nie zachodzą w stosunku do mnie przesłanki wykluczenia z postępowania określone w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835). - Proszę potwierdzić wpisując "Oświadczam" (0)
7 Klauzula informacyjna RODO - Zapoznałem/am się z treścią klauzuli informacyjnej RODO. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 285