Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Naprawa i konserwacja urządzenia wielofunkcyjnego SHARP AR-5623 N w PUP w Pionkach

Termin:
Zamieszczenia : 29-03-2023 15:28:00
Składania : 04-04-2023 12:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


Powiatowy Urząd Pracy w Radomiu  na podstawie regulaminu wewnętrznego organizacji zaprasza do złożenia oferty cenowej na usługę naprawy pogwarancyjnej oraz czyszczenia i konserwacji urządzenia wielofunkcyjnego
 SHARP AR-5623 N

 

 

Opis przedmiotu zamówienia.

   Przedmiotem zamówienia jest usługa naprawy pogwarancyjnej i konserwacji urządzenia wielofunkcyjnego  SHARP AR-5623 N o numerze inwentarzowym PUP 011-803-2/0031

   Opis uszkodzenia: urządzenie sygnalizuje potrzebę wymiany dewelopera. Skontaktuj się z autoryzowanym serwisem. Czyszczenie i konserwacja.


Warunki realizacji zamówienia.

- realizacja usługi odbędzie się w siedzibie Zamawiającego – PUP w Radomiu  w filii  urzędu w Pionkach, ul. Kozienicka 34, 26-670 Pionki

- zalecany przez Zamawiającego termin naprawy – maksymalnie 6 dni roboczych od dnia otrzymania  przez Wykonawcę zlecenia naprawy

- Wykonawca po wykonaniu konserwacji i naprawy  przeprowadzi test sprawności i prawidłowości wykonania usługi w obecności przedstawiciela Zamawiającego

- Wykonawca jest zobowiązany przy wykonywaniu usługi naprawy do stosowania części zamiennych oraz podzespołów fabrycznie nowych, nieuszkodzonych

- naprawa i konserwacja zostaną potwierdzone protokołem wykonania naprawy (Załącznik nr 2)

- Wykonawca udzieli 3-miesięcznej gwarancji na wykonaną usługę naprawy w przypadku urządzeń nie objętych gwarancją producenta licząc od daty zakończenia naprawy. Wymienione części posiadają gwarancję producenta.

- Wykonawca wystawi fakturę VAT za wykonaną usługę płatną w terminie 14 dni od daty jej otrzymania przez Zamawiającego wg poniższego:

    Zamawiający:

    Powiatowy Urząd Pracy w Radomiu

    ul. Ks. A. Łukasika 3

   26-612 Radom

   NIP 948-21-33-743

Oferty należy składać na platformie w terminie do dnia: 4 kwietnia 2023 r. do godz. 12.00

W przypadku pytań merytorycznych, należy wcisnąć przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub skontaktować się telefonicznie pod nr tel. 48 386-72-02 (p. Radosław Wlazło, Łukasz Słomka)

Zamawiający zastrzega, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.

 

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik 1 Klauzula informacyjna RODO.pdf pdf 584.57 2023-03-29 15:28:00 Postępowanie
Załącznik 2 protokół naprawy sprzętu.pdf pdf 258.2 2023-03-29 15:28:00 Postępowanie

Komunikaty

2023-04-04 13:37 Paweł Sar Powiatowy Urząd Pracy w Radomiu informuje, iż najkorzystniejszą ofertą na „Naprawę i konserwację urządzenia wielofunkcyjnego SHARP AR-5623 N w PUP w Pionkach” została uznana oferta złożona przez PRINT-SOL ANNA SOLDAK PRINTING SOLUTIONS AND SERVICE, NIP: 8941930362, która za realizację przedmiotu zamówienia zaoferowała kwotę brutto 836,40 PLN.
Wyżej wymieniony Wykonawca spełnił wszystkie określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
Dziękujemy za złożenie ofert i udział w postępowaniu.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Naprawa i konserwacja urządzenia wielofunkcyjnego SHARP AR-5623 N Naprawa i konserwacja urządzenia wielofunkcyjnego SHARP AR-5623 N 1 usługa - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 6 dni roboczych od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Naprawa w siedzibie Zamawiającego - Zobowiązuję się do dokonania naprawy i konserwacji w siedzibie Zamawiającego tj. w Filii PUP w Pionkach ul. Kozienicka 34. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Części do naprawy - Zobowiązuję się do stosowania części zamiennych oraz podzespołów fabrycznie nowych, nieuszkodzonych przy wykonywaniu usługi naprawy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
6 Prawidłowość wykonania usługi - Zobowiązuję się do przeprowadzenia testu sprawności i prawidłowości wykonania usługi przy udziale przedstawiciela Zamawiającego na podstawie którego zostanie sporządzony protokół wykonania naprawy – wg Załącznika nr 2, Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
7 Gwarancja - Zobowiązuję się do udzielenia 3-miesięcznej gwarancji na wykonaną usługę naprawy w przypadku urządzeń nie objętych gwarancją producenta licząc od daty zakończenia naprawy. Wymienione części posiadają gwarancję producenta. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
8 Klauzula informacyjna - Zamawiający wymaga potwierdzenia zapoznania się z klauzulą informacyjną . Proszę potwierdzić wpisując "Zapoznałem się " (0)
9 Brak podwykonawców - Zobowiązuję się do wykonania usługi naprawy i konserwacji sprzętu wskazanego w zleceniu, samodzielnie bez udziału podwykonawców. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
10 Posiadane kwalifikacje i uprawnienia - Oświadczam, że posiadam kwalifikacje i uprawnienia pozwalające wykonać usługę naprawy sprzętu wskazanego w zapytaniu ofertowym Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
11 Oświadczenie - Oświadczam, że nie zachodzą w stosunku do mnie przesłanki wykluczenia z postępowania określone w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835). Proszę potwierdzić wpisując "Potwierdzam" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 239