Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZP.201.16.2023 Opracowanie dokumentacji projektowej na potrzeby termomodernizacji budynków komunalnych przy ul. Wawrzyniaka 41, ul. Długiej 7, ul. Akacjowej 5, 7, 9, ul. Akacjowej 11, ul. Żupańskiego 13, 13a, ul. Sikorskiego 16, ul. Opolskiej 55, 57, 59 w Poznaniu

Termin:
Zamieszczenia : 04-04-2023 09:49:00
Składania : 14-04-2023 11:00:00
Otwarcia : 14-04-2023 11:30:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
1. Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 281.63 2023-04-04 09:49:00 Postępowanie
2. SWZ (5).pdf pdf 369.57 2023-04-04 09:49:00 Postępowanie
3. formularze.docx docx 79.18 2023-04-04 09:49:00 Postępowanie
4. PPU USTAWA ZAPROJEKTUJ IZ.pdf pdf 495.85 2023-04-04 09:49:00 Postępowanie
5. PFU.zip zip 3873.81 2023-04-04 09:49:00 Postępowanie
Informacja o złożonych ofertach-sig.pdf pdf 378.5 2023-04-14 13:29:49 Publiczna wiadomość
Wybór oferty strona www.pdf pdf 272.78 2023-05-23 10:29:33 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-05-23 10:29 Karolina Nowicka Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty

Wybór oferty strona [...].pdf

2023-04-14 13:29 Karolina Nowicka Informacja o złożonych ofertach

Informacja o złożony [...].pdf

2023-04-14 11:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający zmierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę brutto:
Część I - 163 590,00
Część II - 163 590,00
Część III - 166 050,01
Część IV - 160 515,01
Część V - 162 360,00
Część VI - 160 515,01
Część VII - 163 590,00

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 971