Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: DOA.202.196.2023 Okresowe, roczne, kontrole stanu technicznego obiektów budowlanych zarządzanych i administrowanych przez Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych Sp. z o.o. w Poznaniu

Termin:
Zamieszczenia : 05-04-2023 14:16:00
Składania : 14-04-2023 10:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,

informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji, polegającym na: Wykonaniu okresowej, rocznej, kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych zarządzanych i administrowanych przez Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych Sp. z o.o. w Poznaniu Dodatkowe informacje związane z przedmiotem zamówienia: Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny. Integralną częścią dokumentacji niniejszego postępowania są: - OGÓLNE WARUNKI ZAMÓWIENIA do pobrania tutaj - OGÓLNE WARUNKI UMOWY do pobrania tutaj - Klauzula informacyjna RODO do pobrania tutaj

WSKAZÓWKA: Poniższy formularz ofertowy jest formularzem elektronicznym – po wpisaniu wartości netto i ustawieniu odpowiedniej stawki podatku VAT, system automatycznie przeliczy Państwa ofertę na wartość brutto. Jednakże w przypadku, gdy do zamówienia niezbędne będzie zastosowanie dwóch różnych stawek podatku VAT, należy na liście rozwijanej w kolumnie „VAT” wybrać pozycję „Różna stawka VAT”, następnie zarówno wartość netto jak i brutto oferty w sekcji „Przedmiot zamówienia” wypełnić ręcznie.



Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel.61 415 8 821 

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
PPU - przeglad budowlany roczny - ostateczny.docx docx 36.98 2023-04-05 14:16:00 Kryterium
załącznik nr 3 - wykaz nieruchomości tzw. wielkopowierzchniowych do kontroli Wiosennej i Jesiennej – Zadanie 2;.xlsx xlsx 10.04 2023-04-05 14:16:00 Kryterium
załącznik nr 4 - wzór protokołu zad.1.docx docx 45.1 2023-04-05 14:16:00 Kryterium
załącznik nr 5 - wzór protokołu zad. 2.docx docx 44.57 2023-04-05 14:16:00 Kryterium
załącznik nr. 2- wykaz nieruchomości do kontroli rocznej objętych usługą – Zadanie 1;.xlsx xlsx 80.08 2023-04-05 14:16:00 Kryterium

Komunikaty

2023-04-20 09:56 Aleksandra Stachowiak Zamawiający informuje, że w postępowaniu zostało złożonych 7 ofert.

1. Przeglądy budowlane - Norbert Rutkowski - 56 639,04 zł brutto
2. Bau-Kontrol Andrzej Mirowski - 127 928,61 zł brutto
3. Ramo Polska Sp. zo.o. - 332 444,40 zł brutto
4.Raciborski budownictwo - 98 147,85 zł brutto
5.TOOL sp. zo.o. - 148 188,00 zł brutto
6. DB profesja - 301 265 148,45 zł brutto
7. BSK sp. zo.o.- 143 756,25 zł

w związku z powyższym, najkorzystniejszą ofertę złożył Wykonawca prowadzący firmę pod nazwą ,, Przeglądy budowlane - Norbert Rutkowski " na kwotę: 56 639,04 zł brutto i z nim zostanie podpisana umowa.
2023-04-12 15:54 Kinga Mazur Zamawiajacy informuję o pytaniu złożonym do powyższego postępowania:
1) w związaku z zapisem w umowie, dotyczącym konieczności stworzenia harmonogramu wykonania przeglądów w terminach przed i po południowych, proszę o informacje czy przeglądy nalezy wykonać także w lokalach mieszkalnych .
Zakres podany w Umowie w paragrafie 2 pkt 2 ppkt.1 stanowi o wykonaniu przeglądów zgodnie z zakresem, o którym mowa w art. 62 ust. 1 pkt 1 lit. a) i b) ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, czyli przegląd techniczny i sanitarny, zatem jesli wejscie do lokalu jest wymagane, prosze o określenie w jakim zakresie kontroli.
ad. 1) Zamawiający informuje, że przeglądy objęte przedmiotem zamówienia nie wymagają wejścia do lokali mieszkalnych.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Okresowe, roczne, kontrole stanu technicznego obiektów budowlanych zarządzanych i administrowanych przez Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych Sp. z o.o. w Poznaniu Stawka netto za kontrolę jednego budynku. VAT 23% 927 szt. - (0)
2 Okresowe, roczne, kontrole stanu technicznego obiektów budowlanych zarządzanych i administrowanych przez Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych Sp. z o.o. w Poznaniu Stawka netto za jedną kontrolę jednego budynku wielkopowierzchniowego VAT 23% 5 szt. - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Tajemnica przedsiębiorstwa - Prosimy o wskazanie w polu obok wykazu zastrzeżonych dokumentów i dołączenie ich w oddzielnym pliku poprzez kliknięcie ikony "spinacza" wraz z uzasadnieniem, które wykaże, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. W przypadku braku informacji do zastrzeżenia jako tajemnica przedsiębiorstwa, prosimy pozostawić pole jako puste. (0)
3 Termin realizacji - 1) rozpoczęcie czynności kontrolnych dla Zadania 1 – od dnia podpisania umowy 2) zakończenie czynności kontrolnych dla Zadania 1 - nie dłużej niż do dnia 15.10.2023 r.; 3) złożenie do właściwego POK protokołów pokontrolnych dotyczących Zadania 1 w terminie 15 dni od dnia zakończenia czynności kontrolnych, jednak nie później niż do dnia 30.10.2023 r.; 4) rozpoczęcie czynności kontrolnych dla Zadania 2 dla przeglądu Wiosennego – od dnia podpisania umowy a dla przeglądu Jesiennego - od dnia 1.11.2023 r.; 5) zakończenie czynności kontrolnych dla Zadania 2 dla przeglądu Wiosennego - do dnia 31.05.2023 r., a dla przeglądu Jesiennego - do dnia 30.11.2023 r.; 6) złożenie w siedzibie Zamawiającego protokołów pokontrolnych i zawiadomień złożonych w PINB po wykonanej kontroli wiosennej – do dnia 15.06.2023 r., a po wykonanej kontroli jesiennej – do dnia 15.12.2023 r. Prosimy potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Ogólne Warunki Zamówienia (OWZ) oraz Ogólne Warunki Umowy (OWU) - Prosimy potwierdzić akceptację OWZ oraz OWU wpisując "Akceptuję" (0)
5 Klauzula informacyjna RODO - Prosimy potwierdzić zapoznanie się z klauzulą informacyjną RODO wpisując "Zapoznaliśmy się" (0)
6 Projektowane Postanowienia Umowne - Prosimy potwierdzić akceptację Projektowanych Postanowień umownych wpisując "Akceptuję"

PPU - przeglad budow [...].docx

załącznik nr 3 - wyk [...].xlsx

załącznik nr 4 - wzó [...].docx

załącznik nr 5 - wzó [...].docx

załącznik nr. 2- wyk [...].xlsx

(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 595