Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: DSP.TP.2311.13.2023 Świadczenie kompleksowych usług druku wraz opracowaniem graficznym publikacji pt. "Centra Usług Społecznych - nowy model Instytucji Polityki Społecznej" i druk broszur w ramach realizacji projektu Liderzy Kooperacji

Termin:
Zamieszczenia : 07-04-2023 14:12:00
Składania : 17-04-2023 10:00:00
Otwarcia : 17-04-2023 10:05:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 125.08 2023-04-07 14:12:00 Postępowanie
SWZ z załacznikami - publikacja i broszury.docx docx 475.09 2023-04-07 14:12:00 Postępowanie
Wyjaśnienia treści SWZ.docx docx 405.54 2023-04-12 17:09:12 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert.rtf rtf 8895.79 2023-04-17 11:26:28 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert.rtf rtf 8895.31 2023-04-18 16:39:51 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze www.docx docx 258.83 2023-04-25 17:15:11 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-04-25 17:15 Piotr Sękowski Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty

Informacja o wyborze [...].docx

2023-04-18 16:39 Piotr Sękowski Informacja z otwarcia ofert - zaktualizowana

Informacja z otwarci [...].rtf

2023-04-18 15:52 Piotr Sękowski Komunikat został wycofany przez Zamawiającego.
2023-04-17 11:26 Piotr Sękowski Informacja z otwarcia ofert

Informacja z otwarci [...].rtf

2023-04-17 10:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia:
Część 1 - 64 800,00 zł brutto
Część 2 - 4 000,00 zł brutto
2023-04-12 17:09 Piotr Sękowski Wyjaśnienia treści SWZ

Wyjaśnienia treści S [...].docx

2023-04-08 17:36 Piotr Sękowski Zamawiający informuję o zmianie treści SWZ.

PRZED ZMIANĄ
ROZDZIAŁ XVIII SPOSÓB ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT
2. W przypadku wymogu złożenia próbki druku publikacji dla części 1 oraz próbki broszury dla części 2, próbkę składa się w siedzibie Zamawiającego tj. Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Lublinie, ul. Diamentowa 2, 20-447 Lublin. w terminie do dnia ... kwietnia 2023 r., do godz. 10:00

PO ZMIANIE
ROZDZIAŁ XVIII SPOSÓB ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT
2. W przypadku wymogu złożenia próbki druku/publikacji dla części 1 oraz próbki broszury dla części 2, próbkę składa się w siedzibie Zamawiającego tj. Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Lublinie, ul. Diamentowa 2, 20-447 Lublin. w terminie do dnia 17 kwietnia 2023 r., do godz. 10:00

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 281