Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 20-04-2023 11:02:00 |
Składania : | 26-04-2023 09:00:00 |
Otwarcia : | 26-04-2023 09:30:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Robota budowlana |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
Przedmiot zamówienia /
nazwa zamówienia :
Wykonanie
okresowych przeglądów instalacji gazowych i przyborów gazowych w
nieruchomościach zarządzanych przez PGM Sp. z o.o. w
Słupsku administracje: AZG, ujętych w zestawieniu nieruchomości
Przewidywany termin realizacji zamówienia: 01.09.2023 - 15.12.2023
Zamawiający stawia następujące warunki udziału:
Sytuacji ekonomicznej i finansowej:
-posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 50.000zł.
Zamawiający dokona weryfikacji spełnienia powyższego warunku w oparciu o przedstawione przez wykonawcą dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Skieruje do realizacji zadania :
- co najmniej 2 osoby posiadające aktualne świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci gazowych na stanowisku EKSPLOATACJI/ DOZOROWE
Posiadania następujących narzędzi :
- co najmniej 2 Detektory Czujniki Wykrywacz gazu z ważnymi świadectwami wzorcowania.
Weryfikację spełnienia wyszczególnionych powyżej warunków zamawiający dokona na podstawie przedłożonego przez Wykonawcę wykazu sprzętu oraz wykazu osób, które będą wykonywać zamówienie ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, wykształcenia bądź posiadanych uprawnień.
Dokumenty należy złożyć wraz z ofertą.
Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy jeśli powyższe dokumenty nie zostaną dołączone do oferty oraz gdy:
1) złożona oferta stanowi czy nieuczciwej konkurencji
2) jej treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego
3) zawiera rażąco niską cenę lub koszt w stosunku do przedmiotu, a Wykonawca nie złożył odpowiednich wyjaśnień lub wyjaśnienia potwierdzają rażąco niską cenę
4) oferta została złożona po upływie wyznaczonego terminu składania ofert
5) oferta jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 785 881 070
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2023-04-26 11:51 | Anita Bogdańska |
Zamawiający
informuję,
iż
w
obecnym
zapytaniu
ofertowym
wybrał
ofertę
złożoną
przez
Wykonawcę
COMPLEX
Rafał
Gajda
za cenę 48 936,78 zł brutto. |
Komunikaty