Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 2232/4/TP/23 DOSTAWY PRODUKTÓW MLECZARSKICH, SERÓW, TŁUSZCZY ORAZ JAJ KURZYCH DO MAGAZYNU ZAMAWIAJĄCEGO MIESZCZĄCEGO SIĘ W ZAKŁADZIE KARNYM W RZESZOWIE.

Joanna Wołoszyn
Zakład Karny w Rzeszowie
Termin:
Zamieszczenia : 27-04-2023 11:41:00
Składania : 08-05-2023 09:00:00
Otwarcia : 08-05-2023 09:15:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU BZP.pdf pdf 113.17 2023-04-27 11:41:00 Postępowanie
SWZ 2232-4-TP-23.pdf pdf 770.72 2023-04-27 11:41:00 Postępowanie
INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT.pdf pdf 360.31 2023-05-08 14:10:27 Publiczna wiadomość
INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY - STR. INTERNETOWA PROWADZONEGO POSTĘPOWANIA.pdf pdf 840.61 2023-05-15 11:27:40 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-05-15 11:27 Joanna Wołoszyn INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY.

INFORMACJA O WYBORZE [...].pdf

2023-05-08 14:10 Joanna Wołoszyn INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT.

INFORMACJA Z OTWARCI [...].pdf

2023-05-08 09:00 Komunikat Zamawiającego Rzeszów, 27.04.2023 r.
Nr sprawy: 2232/4/TP/23


INFORMACJA O KWOCIE PRZEZNACZONEJ NA REALIZACJĘ ZAMÓWIENIA

Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym bez negocjacji o wartości zamówienia nieprzekraczającej progów unijnych o jakich stanowi art. 3 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych – dalej Pzp na:

DOSTAWY PRODUKTÓW MLECZARSKICH, SERÓW, TŁUSZCZY ORAZ JAJ KURZYCH
DO MAGAZYNU ZAMAWIAJĄCEGO MIESZCZĄCEGO SIĘ W ZAKŁADZIE KARNYM W RZESZOWIE


Działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2022, poz. 1710 z późn. zm.), zamawiający informuje, że na realizację zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę:

ZADANIE I – PRODUKTÓW MLECZARSKICH 100 000,00 zł
ZADANIE II – DOSTAWY SERÓW 51 500,00 zł
ZADANIE III – DOSTAWY TŁUSZCZY 95 000,00 zł
ZADANIE IV – DOSTAWY JAJ KURZYCH 28 500,00 zł

Razem: 275 000,00 zł (brutto) (słownie: dwieście siedemdziesiąt pięć tysięcy złotych 00/100).
2023-05-05 14:52 Joanna Wołoszyn Rzeszów, dnia 05.05.2023 r.

INFORMACJA

Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym bez negocjacji o wartości zamówienia nieprzekraczającej progów unijnych o jakich stanowi art. 3 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych – dalej Pzp
na dostawy produktów mleczarskich, serów, tłuszczy, jaj kurzych na potrzeby żywienia osób osadzonych przebywających w Zakładzie Karnym w Rzeszowie.
1) Czy Zamawiający w formularzu cenowym zał. Nr 2A do SWZ poz. 2 dopuści śmietanę 18% z terminem przydatności do spożycia 10 dni od daty dostawy?
2) Czy Zamawiający w formularzu cenowym zał. Nr 2A do SWZ poz. 2 dopuści śmietanę 18% z terminem przydatności do spożycia 15 dni od daty dostawy?
3) Czy Zamawiający w formularzu cenowym zał. Nr 2A do SWZ poz. 2 dopuści śmietanę 18% z terminem przydatności do spożycia 20 dni od daty dostawy?
4) Czy Zamawiający w formularzu cenowym zał. Nr 2A do SWZ poz. 3 dopuści twaróg półtłusty krajankę w opakowaniu jednostkowym od 400g do 1 kg?
5) Czy Zamawiający w formularzu cenowym zał. Nr 2A do SWZ poz. 3 dopuści twaróg półtłusty z terminem przydatności do spożycia 12 dni od daty dostawy?
6) Czy Zamawiający w formularzu cenowym zał. Nr 2A do SWZ poz. 3 dopuści twaróg półtłusty z terminem przydatności do spożycia 7 dni od daty dostawy?
7) Czy Zamawiający w formularzu cenowym zał. Nr 2B do SWZ poz.2 dopuści serek kanapkowo- śmietankowy? Pozostałe parametry bez zmian.
8) Czy Zamawiający w formularzu cenowym zał. Nr 2B do SWZ poz.2 dopuści serek z terminem przydatności do spożycia 25 dni od daty dostawy?
Odpowiedzi odnośnie zapytania w punktach 1-8.
Zamawiający dopuszcza krótsze terminy ważności i zmienne gramatury opakowań twarogu półtłustego.
Zamawiający dopuszcza krótsze terminy ważności śmietany i serka.
Krótsze terminy w powyższych przypadkach zwiększą częstotliwość dostaw.
Zamawiający w formularzu cenowym dopuszcza serek kanapkowo- śmietankowy.
9) Czy w Rozdz. XIII pkt 3 SWZ przez formularz ofertowy Zamawiający rozumie formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SWZ? tak
10) Czy Zamawiający wyrazi zgodę na dodanie do §1 ust.18 wzoru umowy niniejszego zapisu:
„Termin realizacji zamówień może ulec przesunięciu, o czas opóźnienia w realizacji dostaw wynikły wskutek siły wyższej uniemożliwiającej rozpoczęcie bądź kontynuowanie dostaw , lub przerw w dostawach powstałych z przyczyn i okoliczności wymienionych w ust. 18., z uwzględnieniem brzmienia §6 ust.1.pkt 1.”? nie
11) Czy Zamawiający wyrazi zgodę na następującą modyfikacje §2 ust. 5 wzoru umowy: „Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego dokonania wymiany towaru na wolny od wad lub uzupełnienia braków towaru na własny koszt w ciągu 24 godzin od momentu zgłoszenia Wykonawcy godzin od momentu zgłoszenia Wykonawcy zastrzeżenia w zakresie jakości lub ilości. W przypadku braku wymiany reklamowanego towaru zamawiający zastrzega sobie prawo postępowania jak ust.6”? nie
12) Czy Zamawiający wyrazi zgodę na następującą modyfikacje §4 ust. 7 wzoru umowy:
„Faktury korygujące wynikające z różnic ilościowych oraz różnicy pomiędzy ceną objętą umową, a ceną na fakturze powinny być dostarczone do Zamawiającego w terminie nie dłuższym niż 7 dni od zgłoszenia niezgodności.”? tak

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 421