Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: OR.2600.120.2023.KO „Odnowa oznakowania poziomego przejść dla pieszych oraz przystanków autobusowych na drogach powiatowych Powiatu Strzeleckiego”.

Termin:
Zamieszczenia : 05-05-2023 12:24:00
Składania : 11-05-2023 09:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

ZAPYTANIE OFERTOWE

Powiat Strzelecki w trybie zapytania ofertowego, zwraca się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej dla zadania pn.: „Odnowa oznakowania poziomego przejść dla pieszych oraz przystanków autobusowych na drogach powiatowych Powiatu Strzeleckiego”.

Opis przedmiotu zamówienia:

Zakres przedmiotu zamówienia „Odnowa oznakowania poziomego przejść dla pieszych oraz przystanków autobusowych na drogach powiatowych Powiatu Strzeleckiego” obejmuje:

·         sporządzenie i zatwierdzenie projektu organizacji ruchu na czas wykonywanych prac,

·         oznakowanie miejsca robót,

·         odnowienie oznakowania poziomego przejść dla pieszych w ilości  1773,75 m2 (w tym 96 m2 w kolorze czerwonym)

·         oznakowanie osiowe i krawędziowe 300 m2

·         frezowanie oznakowania poziomego w ilości 144 m2,

·         oznakowanie poziome przystanków autobusowych 189,81 m2,

Szczegółowy zakres prac objętych umową określa „Wykaz przejść dla pieszych oraz przystanków autobusowych w ciągu dróg powiatowych Powiatu Strzeleckiego” będący załącznikiem do zapytania ofertowego.

Niezależnie od zakresu robót, wynagrodzenie ustalone w ofercie Wykonawcy  musi zawierać wszelkie koszty związane z:

1)    doprowadzeniem terenu po wykonaniu  robót do stanu pierwotnego,

2)    organizacją placu robót,

3)    ubezpieczeniem zadania,

4)    zabezpieczeniem robót pod  względem BHP.

Termin realizacji zamówienia:

·         40 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy.


Informacje dodatkowe

1.    Wykonawca winien dysponować osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia: osoba odpowiedzialna za realizację przedmiotu zamówienia –  1 osoba bez konieczności posiadania uprawnień budowlanych;

2.    Zamawiający nie wymaga aby Wykonawcy wykazywali w ofertach posiadane doświadczenie;

3.    Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego kołowego i pieszego w rejonie prowadzonych robót objętych umową;

4.    Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę jedynie na całość zamówienia;

5.    Każdy wykonawca przedłoży tylko jedną ofertę, sam lub jako partner w konsorcjum. Wykonawca, który przedkłada lub partycypuje w więcej niż jednej ofercie spowoduje, że wszystkie oferty z udziałem tego wykonawcy zostaną odrzucone;

       6.    Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu robót i jego otoczenia, a także zdobył, na swoją własną    odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca;

            7.    Zamawiający nie będzie wymagał od wybranego Wykonawcy wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

       8.    Kryterium oceny ofert: cena 100%

a)    Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone dwie lub więcej ofert o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w wyznaczonym terminie ofert dodatkowych.

b)    Zamawiający zastrzega sobie możliwośćć wyboru kolejnej wśród najkorzystniejszych ofert, jeżeli oferent, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, uchyli się od podpisania umowy o realizację przedmiotu niniejszego zamówienia.

  1. W przypadku gdy Wykonawcą będzie osoba fizyczna lub przedsiębiorca niezatrudniających pracowników lub zleceniobiorców, wynagrodzenie wypłacane będzie (w przypadku gdy umowa zawierana jest na czas dłuższy niż 1 miesiąc) – raz w miesiącu, po zakończeniu miesiąca, w którym wykonywane było zlecenie objęte umową. Wówczas do umowy zostaną wprowadzone odpowiednie zapisy regulujące powyższe zgodnie z ustawą o minimalnym wynagrodzeniu za pracę z dnia 10 października 2002 r.
  2. „Dodatkowe przesłanki wykluczenia wynikające z art. 7 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspierania agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego ( Dz.U. 2022 poz. 835)”. Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się:

1)    wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 (Dz. Urz. UE L 134 z 20.05.2006) i rozporządzeniu 269/2014 ( Dz. Urz. UE L 78 z 17.03.2014) albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;

2)    wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;

3)    wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości  (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.

4)    Wykluczenie następuje na okres trwania okoliczności określonych w ust. 2.

5)    W przypadku wykonawcy wykluczonego na podstawie ust. 2 Zamawiający odrzuca ofertę takiego wykonawcy .

6)    Osoba lub podmiot podlegające wykluczeniu na podstawie ust. 1 które w okresie tego wykluczenia ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego lub biorą udział w postępowaniu o udzieleniu zamówienia publicznego, podlegają karze pieniężnej nakładanej przez Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych”.

12.Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia zapytania ofertowego -  bez podania przyczyny lub ze względu na brak środków finansowych.


Informacje dotyczące złożenia oferty:

Oferta oraz załączone do niej oświadczenia i załączniki winny być podpisane przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy zgodnie z umocowaniem prawnym wynikającym z odpisu lub wyciągu właściwego rejestru, ewidencji działalności gospodarczej albo z umowy. Jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela, jest on zobowiązany do przedłożenia dokumentu potwierdzającego swoje uprawnienia.

Pełnomocnictwo do podpisania oferty powinno być złożone wraz z ofertą.

Kryterium oceny ofert:

Kryterium oceny ofert: cena 100%

Wszelkich dodatkowych informacji udzielają:

    ¾    w sprawie procedury wyboru – Katarzyna Ogaza – Młodszy Referent Wydziału Organizacyjnego  i Katarzyna Szydłak-Chromicz – Inspektor Wydziału Organizacyjnego (tel. 77 440 17 55 lub 787, pok. nr 312, III piętro), budynek Starostwa Strzeleckiego, ul. Jordanowska 2, 47-100 Strzelce Opolskie,

¾    w sprawie przedmiotu zamówienia – Olga Bielka  (tel. 77 440 17 18, pok. Nr 007),  parter, budynek Starostwa Strzeleckiego, ul. Jordanowska 2, 47-100 Strzelce Opolskie.


Oferta powinna zawierać następujące dokumenty:

1.    Druk „OFERTA” - załącznik Nr 1 do zapytania ofertowego.

2.    W przypadku występowania pełnomocnictwa, pełnomocnictwo do podpisania oferty.


Załączniki dotyczące przedmiotu zamówienia:

1.      Druk „OFERTA” – załącznik Nr 1 do zapytania ofertowego.

2.      Wykaz przejść dla pieszych oraz przystanków autobusowych w ciągach dróg powiatowych Powiatu Strzeleckiego.

3.      Szczegółowe Specyfikacje Techniczne.

4.      Projekt umowy wraz z załącznikami.

5.      Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych.

 

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" .

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Zapytanie ofertowe.pdf pdf 297.7 2023-05-05 12:24:00 Postępowanie
Projekt umowy wraz z załącznikami..pdf pdf 8091 2023-05-05 12:24:00 Postępowanie
zalacznik nr 1 do zapytania ofertowego.pdf pdf 345.48 2023-05-05 12:24:00 Postępowanie
Szczegółowe Specyfikacje Techniczne.pdf pdf 992.23 2023-05-05 12:24:00 Postępowanie
Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych..pdf pdf 195.79 2023-05-05 12:24:00 Postępowanie
Wykaz przejść dla pieszych oraz przystanków autobusowych w ciągu dróg powiatowych Powiatu Strzleckiego..pdf pdf 994.74 2023-05-05 12:24:00 Postępowanie
Informacja o zamieszczeniu załącznika nr 1 do zapytania ofertowego w wersji do edycji.pdf pdf 322.8 2023-05-05 12:24:00 Postępowanie
zalacznik nr 1 do zapytania ofertowego w wersji do edycji.docx docx 28.25 2023-05-05 12:24:00 Przedmiot zamówienia
Zestawienie ofert.pdf pdf 152.97 2023-05-11 10:01:53 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-05-11 10:01 Katarzyna Ogaza Szanowni Państwo w załączeniu przesyłamy zestawienie ofert firm dot. zapytania ofertowego.

Zestawienie ofert.pd [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Odnowa oznakowania poziomego przejść dla pieszych oraz przystanków autobusowych na drogach powiatowych Powiatu Strzeleckiego -

zalacznik nr 1 do za [...].docx

1 usługa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2685 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 40 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy. . Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Pełnomocnictwo - Jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela, jest on zobowiązany do przedłożenia dokumentu potwierdzającego swoje uprawnienia. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 219