Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: KA-CZL-DZP.261.2.48.2023 Usługa organizacji i przeprowadzenia akredytowanych szkoleń certyfikujących Scrum Master Certified wraz z egzaminem dla studentów i studentek Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Deadlines:
Published : 09-05-2023 08:44:00
Placing offers : 16-05-2023 10:00:00
Offers opening : 16-05-2023 10:05:00
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Service

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego, którym jest Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, w trybie zapytania ofertowego w oparciu o wewnętrzny Regulamin zamówień publicznych Uczelni. 


Przedmiot postępowania:

Usługa organizacji i przeprowadzenia akredytowanych szkoleń certyfikujących Scrum Master Certified wraz z egzaminem dla studentów i studentek Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu w związku z realizacją projektu „Nowa jakość - nowe możliwości. Zintegrowany program rozwoju uczelni” dla Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu  

Zamawiający zaznacza, że wartość niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest niższa niż kwota wskazana w art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U z 2022 r. poz. 1710, z późn. zm., zw. dalej ustawą Pzp).

Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadkach wskazanych w zapytaniu ofertowym.

Postępowanie jest finansowane ze środków projektu współfinansowanego przez Unię Europejską „Nowa jakość – nowe możliwości. Zintegrowany program rozwoju uczelni” o numerze POWR.03.05.00-00-Z221/18, współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020


Postępowanie prowadzone jest w oparciu o rozdz. 6.5.2 – zasada konkurencyjności aktualnych na dzień ogłoszenia postępowania „Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020” (zw. dalej Wytycznymi) oraz zgodnie z Regulaminem zamówień publicznych obowiązującym u Zamawiającego.


Wykaz dokumentów składających się na ofert został wskazany w treści zapytania ofertowego w rozdz. VI.


Oferta musi być podpisana przez osoby upoważnione do zaciągania zobowiązań i składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy:

  • czytelnym podpisem lub nieczytelnym podpisem wraz z imienną pieczątką podpisującego – w przypadku oferty składanej w formie skanu;
  • kwalifikowanym podpisem elektronicznym – w przypadku oferty składanej w formie elektronicznej,
  • podpisem zaufanym lub podpisem osobistym w przypadku oferty składanej w postaci elektronicznej. 


W przypadku pytań: 

  • merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość".
  • związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt za pośrednictwem z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00 nr tel. 22 101 02 02, e-mail: cwk@platformazakupowa.pl Odpowiedzi na pytania zadane w ramach niniejszego postępowania, ewentualne zmiany treści zapytania ofertowego, informacja z otwarcia ofert oraz informacja o rozstrzygnięciu bądź unieważnieniu postępowania zostaną opublikowane w sekcji "Komunikaty".

  • Osobą prowadzącą niniejsze postępowanie oraz uprawnioną przez Zamawiającego do porozumiewania się z wykonawcami jest: Specjalista Działu Zamówień Publicznych p. Barbara Mękarska

    Numery telefonów do pracowników DZP znajdują się na stronie: http://bip.ue.wroc.pl/51/81/dane-kontaktowe.html

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
załącznik nr 1_Formularz ofertowy.docx docx 191.48 2023-05-09 08:44:00 Proceeding
Załącznik nr 2 Wykaz usług final.docx docx 260.52 2023-05-09 08:44:00 Proceeding
Załącznik nr 3 Wykaz osób final.docx docx 260.96 2023-05-09 08:44:00 Proceeding
Załącznik nr 4 Opis przedmiotu zamówienia.docx docx 83.05 2023-05-09 08:44:00 Proceeding
Zapytanie ofertowe.pdf pdf 1105.05 2023-05-09 08:44:00 Proceeding
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 718.45 2023-05-16 10:42:22 Public message
Zawiadomienie o wyborze oferty najkorzystniejszej.pdf pdf 740.44 2023-06-01 09:35:18 Public message
Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania.pdf pdf 677.77 2023-06-02 12:10:08 Public message

Announcements

2023-06-02 12:10 Barbara Mękarska W załączeniu unieważnienie postępowania

Zawiadomienie o unie [...].pdf

2023-06-01 09:35 Barbara Mękarska W załączeniu zawiadomienie o wyborze oferty najkorzystniejszej

Zawiadomienie o wybo [...].pdf

2023-05-16 10:42 Barbara Mękarska W załączeniu informacja z otwarcia ofert

Informacja z otwarci [...].pdf

2023-05-16 10:00 Buyer message Zamawiający na realizację zamówienia przeznaczył kwotę 42.000,00 zł brutto

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 - 1 pc. - (0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2685 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - do 30.06.2023. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 259