Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: PZ/14/2023 „Remont kraty mechanicznej nr 1 na Centralnej Oczyszczalni Ścieków w Gliwicach”

Deadlines:
Published : 09-05-2023 10:47:00
Placing offers : 16-05-2023 09:00:00
Offers opening : 16-05-2023 09:05:00
Procedure: Przetarg regulaminowy - FA
Type: Service

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono specyfikację oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia. 

1.Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu kraty schodkowej MEVA RSM 20-100-5.

Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia został zawarty w załączniku nr 4 do Materiałów Przetargowych oraz we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do Materiałów Przetargowych.


Wymagany termin gwarancji : 24 miesiące od dnia podpisania protokołu odbioru Zamawiający zaleca wykonanie wizji w terenie w celu zapoznania się z ukształtowania terenu oraz warunkami technicznymi panującymi w obiekcie. Wizję można odbyć na terenie Centralnej Oczyszczalni Ścieków w Gliwicach przy ul. Edisona 16, od poniedziałku do piątku w godzinach od 6:00- 14:00, po wcześniejszym umówieniu się telefonicznym. Telefon kontaktowy: 691-712-485 2. Kod CPV: a) Kod główny: 50530000-9 – Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn 3. Termin realizacji: do 6 tygodni od dnia zawarcia umowy 4. Oferty częściowe, wariantowe i uzupełniające: • Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, • Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych, • Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia uzupełniającego. 5. Warunki udziału w postępowaniu: Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie zrealizował należycie co najmniej jedną usługę polegającą na wykonaniu remontu kraty mechanicznej, schodkowej o przepustowości min. 3000 m3/h. 6. Wycena oferty oraz kryteria jej oceny i ich znaczenie: Przy wyborze oferty zamawiający będzie kierował się wyłącznie ceną. Najkorzystniejszą ofertą będzie oferta z najniższą ceną. 7. Wykaz dokumentów, które należy złożyć wraz z ofertą: 1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy – Załącznik nr 1 do Materiałów Przetargowych, 2) wypełniony i podpisany wykaz usług– Załącznik nr 2 do Materiałów Przetargowych, 3) dokument/dokumenty potwierdzający/potwierdzające należyte wykonanie usług (referencje wystawione przez Zamawiających, na rzecz których Wykonawca realizował usługi). Brak dokumentu lub dokument niepotwierdzający należytego wykonania danej usługi skutkuje nie zaliczeniem przez Zamawiającego jej wykonania, UWAGA! Podpis osoby/osób upoważnionej składany na dokumentach, o których mowa powyżej powinien pozwalać na identyfikację jej imienia i nazwiska (np. będzie uzupełniony pieczątką imienną). 8. Podstawy wykluczenia: Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawców z postępowania w następujących przypadkach: a) który nie wykazał spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania, b) wobec którego jako podmiotu zbiorowego sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienie na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary, c) wobec którego orzeczono tytułem środka zapobiegawczego zakaz ubiegania się o zamówienia publiczne, d) wobec których zaistniały przesłanki wymienione w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2023 poz. 129). 9. Postępowanie prowadzone jest na podstawie § 33 oraz § 37 pkt 11 Regulaminu udzielania zamówień przez Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o. o. w Gliwicach. 10. Zamawiający uzna za ofertę najkorzystniejszą ofertę spełniającą wszystkie wymagania przewidziane w Materiałach Przetargowych oraz z najniższą ceną. 11. Załączniki do postępowania: 1) Formularz ofertowy – Załącznik nr 1 do Materiałów Przetargowych, 2) Wykaz usług – Załącznik nr 2 do Materiałów Przetargowych, 3) Wzór umowy – Załącznik nr 3 do Materiałów Przetargowych,

4) Opis Przedmiotu Zamówienia – Załącznik nr 4 do Materiałów Przetargowych.


W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do komunikacji z Zamawiającym.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.  Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
OGŁOSZENIE.pdf pdf 839.03 2023-05-09 10:47:00 Proceeding
Opis Przedmiotu Zamówienia - załacznik nr 4 do MP.pdf pdf 489.7 2023-05-09 10:47:00 Proceeding
Wzór Umowy- Załącznik nr 3 do MP.pdf pdf 659.35 2023-05-09 10:47:00 Proceeding
Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy.docx docx 24.52 2023-05-09 10:47:00 Proceeding
Załącznik nr 2 - Wykaz usług.docx docx 19.18 2023-05-09 10:47:00 Proceeding
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 452.42 2023-05-16 09:43:44 Public message
Unieważnienie postępowania.pdf pdf 454.1 2023-05-30 12:53:25 Public message

Announcements

2023-05-30 12:53 Patrycja Kandyba Unieważnienie postępowania

Unieważnienie postęp [...].pdf

2023-05-16 09:43 Patrycja Kandyba Informacja z otwarcia ofert

Informacja z otwarci [...].pdf

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 „Remont kraty mechanicznej nr 1 na Centralnej Oczyszczalni Ścieków w Gliwicach” Wykaz dokumentów, które należy złożyć wraz z ofertą: 1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy – Załącznik nr 1 do Materiałów Przetargowych, 2) wypełniony i podpisany wykaz usług– Załącznik nr 2 do Materiałów Przetargowych, 3) dokument/dokumenty potwierdzający/potwierdzające należyte wykonanie usług (referencje wystawione przez Zamawiających, na rzecz których Wykonawca realizował usługi). Brak dokumentu lub dokument niepotwierdzający należytego wykonania danej usługi skutkuje nie zaliczeniem przez Zamawiającego jej wykonania, 1 service - (0)
Currency rates NBP

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price - Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Zapłata zostanie dokonana na rachunek bankowy Wykonawcy w terminie 30 dni od daty wpływu do Zamawiającego prawidłowo sporządzonej faktury VAT, proszę potwierdzić (0)
3 Termin realizacji - Wykonawca jest zobowiązany wykonać przedmiot Umowy w terminie do 6 tygodni od daty zawarcia umowy, przy czym czas wykonywania naprawy urządzenia nie może przekroczyć 5 dni roboczych od chwili przekazania urządzenia do naprawy, proszę potwierdzić (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 303