Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Szp242/FZ-130/2023 Dostawa krzeseł biurowych

Urszula Pisching
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Wrocławiu Oddział: Sekcja Zaopatrzenia
Termin:
Zamieszczenia : 12-05-2023 10:10:00
Składania : 22-05-2023 12:00:00
Otwarcia : 22-05-2023 12:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja


 

Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Wrocławiu,

 

ZAPRASZA DO SKŁADANIA PROPOZYCJI CENOWEJ
na podst. art. 2 ust 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych

 

1.    Przedmiot zamówienia

1)      Przedmiotem zamówienia jest dostawa:   Krzeseł biurowych  które zostało szczegółowo opisane  w opisie przedmiotu zamówienia  stanowiącym załącznik nr 1 do zaproszenia.

2)      Zamawiający wymaga dostawy sukcesywnej od daty  zawarcia umowy.

 

2.    Miejsce i termin złożenia propozycji cenowej

1)      Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 22.05.2023 do godz. 12:00 za pośrednictwem platformy zakupowej: https://www.platformazakupowa.pl/pn/wssk_wroclaw

2)      Otwarcie ofert nastąpi na platformie zakupowej  w dniu  22.05.2023 o godz. 12:05.

3)      W przypadku wystąpienia awarii systemu teleinformatycznego, która spowoduje brak możliwości otwarcia ofert w terminie określonym przez Zamawiającego otwarcie ofert nastąpi niezwłocznie po usunięciu awarii.

4)      Zamawiający  poinformuje  o  zmianie  terminu  otwarcia  ofert  na  stronie internetowej prowadzonego zapytania ofertowego.

 

3.    Przy wyborze propozycji cenowej  Zamawiający będzie kierował się najniższą ceną.

 

4.    Zamawiający wymaga załączenia na platformie zakupowej:

1) skanu  formularza asortymentowo cenowego stanowiącego załącznik nr. 1 oraz formularza                                

    ofertowego.

2) opisów folderów oraz inne podobne materiały dotyczące przedmiotu zamówienia,   

    potwierdzających spełnienie parametrów wymaganych przez Zamawiającego w języku          

         polskim lub tłumaczonych na język polski.

     3) dokumenty dotyczące przedmiotu zamówienia określonego w opisie przedmiotu       

         zamówienia

5.    W przypadku braku załączenia w/w załącznika  do oferty na platformie zakupowej, oferta zostanie odrzucona.

 

6.    Informacje o wyborze najkorzystniejszej propozycji cenowej Zamawiający zamieści na stronie internetowej.

7.    Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.

 

Załączniki do niniejszego Zaproszenia:

1.     Formularz asortymentowo cenowy – załącznik nr 1

2.     Formularz ofertowy

3.     Opis przedmiotu zamówienia

4.     Projekt umowy



Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 669984217

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Krzesła.pdf pdf 349.08 2023-05-12 10:10:00 Postępowanie
Form.Asort-Cenowy.xls xls 33.5 2023-05-12 10:10:00 Postępowanie
Formularz Ofertowy.doc doc 41.5 2023-05-12 10:10:00 Postępowanie
Informacja-krzesła.pdf pdf 22.43 2023-05-17 12:23:05 Publiczna wiadomość
Unieważnienie-krzesła biurowe.pdf pdf 15.15 2023-05-25 14:00:52 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-05-25 14:00 Urszula Pisching Unieważnienie postępowania

Unieważnienie-krzesł [...].pdf

2023-05-17 12:23 Urszula Pisching Informacja 1

Informacja-krzesła.p [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 1. Zamawiający wymaga załączenia na platformie zakupowej: 1) skanu formularza asortymentowo cenowego stanowiącego załącznik nr. 1 oraz formularza ofertowego. 2) opisów folderów oraz inne podobne materiały dotyczące przedmiotu zamówienia, potwierdzających spełnienie parametrów wymaganych przez Zamawiającego w języku polskim lub tłumaczonych na język polski. 3) dokumenty dotyczące przedmiotu zamówienia określonego w opisie przedmiotu zamówienia 2. W przypadku braku załączenia w/w załącznika do oferty na platformie zakupowej, oferta zostanie odrzucona. 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2975 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 60 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - do dnia 30.06.2023 r Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 458