Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZP.271.18.2023 Dostawa narzędzi edukacyjnych z zakresu ruchu drogowego w ramach projektu „Poprawa bezpieczeństwa pieszych w Gminie Żukowo poprzez wyznaczenie, wyniesienie i doposażenie przejść dla pieszych w urządzenia lub obiekty zwiększające bezpieczeństwo oraz doposażenie szkół w narzędzia edukacyjne z zakresu ruchu drogowego

Izabela Pleszyniak
Gmina Żukowo
Termin:
Zamieszczenia : 05-06-2023 13:24:00
Składania : 15-06-2023 09:00:00
Otwarcia : 15-06-2023 09:10:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
SWZ ZP.271.18.2023.pdf pdf 403.9 2023-06-05 13:24:00 Postępowanie
08db65ae-82ea-0884-5483-a300109e3d90.pdf pdf 102.32 2023-06-05 13:24:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 Opis przedmiotu zamówienia.pdf pdf 274.24 2023-06-05 13:24:00 Postępowanie
załączniki.zip zip 398.93 2023-06-05 13:24:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 projekt umowy_część 2.pdf pdf 236.31 2023-06-05 13:24:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 projekt umowy_część 1.pdf pdf 239.24 2023-06-05 13:24:00 Postępowanie
Wzór Protokołu odbioru część 1.pdf pdf 141.44 2023-06-05 13:24:00 Postępowanie
Wzór Protokołu odbioru część 2.pdf pdf 141.38 2023-06-05 13:24:00 Postępowanie
Załącznik nr 2A Klauzula informacyjna_CUPT.pdf pdf 256.01 2023-06-05 13:24:00 Postępowanie
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 300.08 2023-06-15 12:38:34 Publiczna wiadomość
uniewaznienie.pdf pdf 277.5 2023-06-15 14:15:14 Publiczna wiadomość
zawiadomienie o wyborze oferty wcz. 2.pdf pdf 359.14 2023-07-18 11:41:28 Publiczna wiadomość
08db8d0d-cbb4-994a-9719-050013d6d486.pdf pdf 71.46 2023-07-25 15:08:35 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-07-25 15:08 Izabela Pleszyniak Zamawiający przekazuje do wiadomości opublikowane ogłoszenie o wyniku postępowania

08db8d0d-cbb4-994a-9 [...].pdf

2023-07-18 11:41 Izabela Pleszyniak W załączeniu zamawiający przekazuje informację o wyborze oferty w części 2

zawiadomienie o wybo [...].pdf

2023-06-15 14:15 Izabela Pleszyniak W załączeniu zamawiający udostępnia informacje o unieważnieniu postępowania w części 1.

uniewaznienie.pdf

2023-06-15 12:38 Izabela Pleszyniak W załączeniu Zamawiający przekazuje informację z otwarcia ofert.

Informacja z otwarci [...].pdf

2023-06-15 09:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę brutto:
część 1 - 300 523,00PLN
część nr 2 - 83 073,00 PLN
2023-06-14 09:03 Izabela Pleszyniak Komunikat został wycofany przez Zamawiającego.

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 406