-
@{appsTranslations[key]}
-
- Strona główna
- Postępowanie ID 777012
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
DZP.271.51.2023.EG Zorganizowanie i przeprowadzenie jarmarku podczas imprezy plenerowej o charakterze kulturalno-promocyjnym pn. "XVII Elbląskie Święto Chleba 2023"
Wystawiający
-
UżytkownikEmilia Gajdzis
-
Organizacja
-
OddziałDepartament Zamówień Publicznych
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2023-06-06 11:32:00
-
Składania2023-06-13 09:30:00
-
Otwarcie ofert2023-06-13 09:35:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
ZAPYTANIE
OFERTOWE
Postępowanie prowadzone na podstawie Zarządzenia Nr 498/2020 PREZYDENTA MIASTA ELBLĄG z dnia 15 grudnia 2020 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu udzielania zamówień, których wartość jest mniejsza niż kwota 130 000 złotych w Urzędzie Miejskim w Elblągu.
DZP.271.51.2023.EG
I. ZAMAWIAJĄCY:
GMINA – MIASTO ELBLĄG
82-300 Elbląg, ul. Łączności 1
II. Opis przedmiotu
zamówienia
1. Zorganizowanie
i przeprowadzenie jarmarku podczas
imprezy plenerowej o charakterze kulturalno-promocyjnym pn. „XVII
Elbląskie Święto Chleba 2023” w terminie 25-27 sierpnia 2023 r.
1.1. Wystawcy:
1) przygotowanie merytoryczne i formalnoprawne
wraz z opracowaniem regulaminu jarmarku, cennika oraz formularza wystawcy;
2) zorganizowanie biura jarmarku z dostępnym
telefonem informacyjnym, z 8 godzinną obsługą od dnia 19.06.2023 do dnia
04.09.2023 r.;
3) zapewnienie minimum 200 wystawców na każdy
dzień jarmarku;
4) weryfikacja asortymentu jarmarcznego zgodnie
z wytycznymi organizatora;
5) rejestracja wystawców, pobór opłat za udział
w jarmarku zgodnie z tabelą opłat przekazaną przez organizatora;
6) konsultacja powierzchni handlowych ze stałymi
najemcami Starego Miasta;
7) opracowanie i wydrukowanie 10 egzemplarzy
szczegółowego planu sytuacyjnego imprezy w skali 1:1000 na formacie B0,
zawierającego rozmieszczenie wystawców oraz innych działań i akcji
towarzyszących prowadzonych podczas imprezy;
8) wyznaczenie sektorów i oznaczenie numerów
stoisk fizycznie na terenie jarmarku;
9) rozmieszczanie wystawców na planie sytuacyjnym
imprezy z uwzględnieniem zadeklarowanej ilości miejsca i zapotrzebowania na
energię elektryczną (oddelegowanie minimum 6 pracowników obsługi jarmarku
podczas rozstawiania wystawców - od 5.00 do 13:00 w dzień rozpoczęcia
jarmarku);
10) ścisła
współpraca z Organizatorem w zakresie rozmieszczania dodatkowych działań i
akcji towarzyszących i trwających w czasie trwania imprezy;
11) umieszczanie
bieżących aktualności na stronie internetowej Elbląskiego Święta Chleba;
12) opracowanie
i wydrukowanie 200 szt. przewodników wystawcy, zawierających niezbędne
kompendium wiedzy jaką powinien posiadać każdy uczestnik jarmarku;
13) opracowanie,
wydrukowanie i kolportaż ulotek o zmianie organizacji ruchu na tydzień przed
rozpoczęciem jarmarku oraz wygrodzenie stref przeznaczonych na stoiska
wystawców;
14) zorganizowanie
i obsługę biura wystawców na czas trwania jarmarku, w pomieszczeniach
udostępnionych przez organizatora tj. w Ratuszu Staromiejskim, ul. Stary Rynek
25 w Elblągu w godz. 5.00-22.00 wraz zapewnieniem całodobowej obsługi telefonicznej
w czasie trwania jarmarku;
15) oddelegowanie
minimum 3 pracowników obsługi jarmarku, dostępnych w biurze wystawców (od 13:00
w dzień rozpoczęcia do 20:00 w dniu zakończenia jarmarku);
16) kierowanie
ustawieniem wystawców na terenie jarmarku w każdy dzień;
17) ubezpieczenie
odpowiedzialności cywilnej organizatora imprezy na kwotę 200 tys. zł;
18) sporządzanie
dokumentacji księgowej / wystawienie faktur dla każdego wystawcy, w ciągu 14
dni od zakończenia imprezy;
19) przekazanie
organizatorowi listy wystawców w terminie 7 dni od dnia zakończenia jarmarku;
20) przekazanie
organizatorowi 100% pobranych opłat jarmarcznych uzyskanych od wystawców;
21) ścisła współpraca
z Organizatorem w zakresie realizacji zadania.
1.2. Energia elektryczna:
1) zabezpieczenie jarmarku w energię elektryczną
o mocy odpowiadającej zapotrzebowaniu zgłoszonemu przez wystawców, min. 10
punktów poboru prądu o łącznej mocy min. 70kW;
2) instalacja elektryczna niezbędna do
przyłączenia wystawców do sieci;
3) przygotowanie dokumentacji oraz zgłoszenie
tymczasowych przyłączy elektrycznych do sieci energetycznej;
4) zapewnienie tymczasowej trój-fazowej
infrastruktury elektrycznej na terenie jarmarku niezbędnej do przyłączenia
wszystkich wystawców do sieci elektrycznej w zakresie zgłoszonego
zapotrzebowania w sposób umożliwiający bezpieczne poruszanie się pieszych
i zmotoryzowanych po terenie jarmarku;
5) przyłączenie i odłączenie od sieci
elektrycznej wystawców, którzy zadeklarowali zapotrzebowanie na prąd oraz
wnieśli stosowane opłaty z tego tytułu;
6) zapewnienie obsługi elektrycznej jarmarku w
okresie min. 1 dzień przed rozpoczęciem jarmarku, w czasie jego trwania i min.
1 dzień po zakończeniu jarmarku przez min. 2 osoby, posiadające ważne
świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń,
instalacji i sieci na stanowisku dozoru w zakresie kontrolno-pomiarowym;
7) stałą opiekę elektryków z odpowiednimi
uprawieniami w czasie trwania całej imprezy;
1.3. Zajęcie dróg w sposób szczególny:
1) opracowanie
dokumentacji oraz uzyskanie wszelkich wymaganych przepisami prawa zgód
i zezwoleń na zajęcia dróg w sposób szczególny;
2) fizyczna zmiana organizacji ruchu na czas
trwania jarmarku zgodnie z zatwierdzoną dokumentacją;
3) zorganizowanie zapór zgodnie z zatwierdzoną
dokumentacją z zapewnioną możliwością fizycznego zamknięcia drogi na całej jej
szerokości jak również tymczasowego otwarcia zapory;
4) zapewnienie min. jednego pracownika do dozoru
fizycznego i obsługi każdej zapory przez cały czas trwania imprezy;
5) zapewnienie łączności pomiędzy pracownikami zapór a organizatorem.
2. Szczegółowe wymagania Zamawiającego określone są w projekcie umowy stanowiącej ZAŁĄCZNIK NR 2 do ZAPYTANIA OFERTOWEGO.
III.
TERMIN
I MIEJSCE REALIZACJI
ZAMÓWIENIA
data
rozpoczęcia – 19.06.2023 r.
data
zakończenia – 04.09.2023 r.
Miejsce realizacji zamówienia: Teren Starego Miasta w Elblągu
IV.
WARUNKI UDZIAŁU W
POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
Warunkiem udziału w postępowaniu
jest:
1. Wykonanie w sposób należyty w okresie ostatnich
6 lat liczonych wstecz od dnia, w którym
upływa termin składania ofert, a jeżeli
okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym
okresie, min. 3 usług, których zakres obejmował
zorganizowanie i przeprowadzenie jarmarku
o następujących parametrach:
a) czas trwania min. 3 dni;
b) udział min. 200 wystawców każdego dnia;
c) realizacja min. 3 spośród wymienionych
działań:
- rejestracja
i pobór opłat od wystawców,
- rozmieszczenie
wystawców na terenie jarmarku z uwzględnieniem interesów stałych
najemców mających swoje siedziby na
terenie jarmarku,
- zabezpieczenie imprezy w energię elektryczną
wraz z obsługą elektryków z uprawnieniami,
- sporządzenie dokumentacji i zabezpieczenie
dróg w sposób szczególny.
Przedmiot
wykazanych usług należy podać z taką szczegółowością, która umożliwi
Zamawiającemu sprawdzenie spełniania warunku.
2. Dysponowanie osobami skierowanymi przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, tj.:
a) min. 5 osobami do obsługi biura jarmarku posiadającymi
doświadczenie w obsłudze min. 3 jarmarków;
b) min. 6 osobami do obsługi
technicznej jarmarku posiadającymi doświadczenie w obsłudze min. 3 jarmarków;
c) min. 2 osobami posiadającymi
ważne świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją
urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku dozoru w zakresie kontrolno-pomiarowym
(D).
Zamawiający oceniać będzie wyłącznie oferty Wykonawców, którzy spełniają przedmiotowe warunki udziału w postępowaniu.
V. Opis sposobu obliczenia ceny
2.
Cena netto oferty musi odpowiadać wartości
podanej w wierszu „cena bez VAT” w ZAŁĄCZNIKU NR 1 FORMULARZ OFERTY.
3.
W
ZAŁĄCZNIKU NR 1 FORMULARZ OFERTY należy podać cenę (brutto) wykonania zamówienia, cenę bez
VAT wykonania zamówienia oraz stawkę i kwotę VAT.
4.
Cena
oferty nie podlega waloryzacji.
VI.
Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze
oferty najkorzystniejszej wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny
ofert
1. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryterium
oceny ofert określonego w ZAPYTANIU OFERTOWYM.
2. Przy
wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował poniższym kryterium o
następującym znaczeniu:
(1) cena
(brutto) - 100 %
3. Sposób oceny ofert:
Liczba
punktów przyznawana w przyjętym kryterium oceny ofert:
XC
x 100%
gdzie:
XC
- liczba punktów przyznana w kryterium cena (brutto)
Sposób
obliczenia XC:
Wykonawca
zamówienia, który zaproponuje najniższą cenę otrzyma 100 pkt, natomiast
pozostali
Wykonawcy odpowiednio mniej punktów wg
wzoru:
XC
= cena (brutto) najniższa x 100 pkt / cena (brutto) badanej oferty
VII. termin
składania ofert
1. Oferty należy składać do dnia 13 czerwca 2023 r. do godziny 09:30.
2. Zamawiający informuje, że składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy zakupowej.
3.
Składana oferta musi zawierać:
a)
wypełniony
ZAŁĄCZNIK NR 1 do ZAPYTANIA OFERTOWEGO - FORMULARZ OFERTY,
b) wypełniony
ZAŁĄCZNIK NR 3 do ZAPYTANIA OFERTOWEGO – WYKAZ USŁUG,
c)
wypełniony ZAŁĄCZNIK NR 4 do ZAPYTANIA OFERTOWEGO – WYKAZ OSÓB.
VIII. Osoby upoważnione do kontaktu z Wykonawcami
Emilia Gajdzis –
Departament
Zamówień Publicznych, Urząd Miejski w Elblągu, pok. 404, telefon 55 239-31-28, e-mail: dzp@umelblag.pl
Zamawiający informuje, że korespondencja z Wykonawcami
odbywa się za pośrednictwem platformy zakupowej.
IX.
PROJEKT umowy lub istotne postanowienia umowy, które zostaną wprowadzone do
treści zawieranej umowy albo ogólne warunki umowy określające warunki realizacji
zamówienia, które po dokonaniu wyboru Wykonawcy nie podlegają zmianom
Zamawiający przekazuje projekt
Umowy stanowiący ZAŁĄCZNIK NR 2 do ZAPYTANIA OFERTOWEGO.
X. Informacje dodatkowe
1.
Zamawiający wymaga, aby
złożona przez Wykonawcę oferta stanowiła ofertę handlową, na podstawie której
Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej.
2.
Zamawiający zastrzega sobie
prawo dokonania zmiany w treści niniejszego zapytania
ofertowego przed terminem składania ofert, a także prawo
unieważnienia postępowania bez podania przyczyn oraz prawo do zamknięcia postępowania
bez dokonania wyboru oferty.
3.
Wykonawca
może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
4.
W toku badania i oceny
ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień i dodatkowych informacji dotyczących
treści złożonych ofert.
5. Ofertę należy sporządzić w języku polskim.
6. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
7. Wykonawca jest związany ofertą przez okres
30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu
składania ofert.
XI.
Załączniki
1.
ZAŁĄCZNIK NR 1 – FORMULARZ OFERTY,
2.
ZAŁĄCZNIK NR 2 – PROJEKT
UMOWY,
3. ZAŁĄCZNIK NR 3 – WYKAZ USŁUG,
4. ZAŁĄCZNIK NR 4 – WYKAZ OSÓB.
Załączniki do postępowania
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2023-06-15
08:29:47
|
Emilia Gajdzis |
W
wyniku
postępowania
o
udzielenie
zamówienia,
którego
wartość
jest
mniejsza
niż
kwota
130
000
złotych
Zamawiający
zawiadamia,
że
w
postępowaniu
DZP.271.51.2023.EG
Zorganizowanie
i
przeprowadzenie
jarmarku
podczas
imprezy
plenerowej
o
charakterze
kulturalno-promocyjnym
pn.
"XVII
Elbląskie
Święto
Chleba
2023",
wybrano
najkorzystniejszą
ofertę
na
podstawie
kryterium
oceny
ofert
określonych
w
zapytaniu
ofertowym,
tj.
cena
(brutto)
-
100%. Wybrano ofertę firmy: GRUPA MERLIN Andrzej Duszyński, 82-300 Elbląg, ul. Portowa 2 cena (brutto) oferty: 105 411,00 zł |
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?