Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 2022/BZP 00507708 Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 2 w Wieliczce od 06.07.2023 do 31.12.2023r.

Anna Małodobry
Gmina Wieliczka Oddział: Przedszkole Samorządowe nr 2
Termin:
Zamieszczenia : 15-06-2023 13:51:00
Składania : 26-06-2023 13:00:00
Otwarcia : 26-06-2023 13:30:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Przedmiotem zamówienia jest Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 2 w Wieliczce od 06.07.2023 do 31.12.2023r

Przedmiot zamówienia będzie realizowany w VII częściach. Wykaz asortymentu wraz ze szczegółowym opisem dla każdej części zawarty jest i oznaczony w Załączniku A – Opis przedmiotu zamówienia część od I do VII. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części.

Część I: Pieczywo /wyr. Cukiernicze

Część II: Warzywa – Owoce

Część III: Mięso/wędliny

Część IV: Nabiał i wyroby mleczarskie

Część V: Produkty suche

Część VI: Mrożone, warzywa i owoce

Część VII: Jajka kurze


Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załączniki do SWZ.zip zip 231.44 2023-06-15 13:51:00 Postępowanie
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 172.08 2023-06-15 13:51:00 Postępowanie
SWZ.docx docx 62.94 2023-06-15 13:51:00 Postępowanie
Informacja o kwocie-1-8.docx docx 14.63 2023-06-27 13:31:53 Publiczna wiadomość
informacja_z_otwarcia_27-06-2023 (1).docx docx 25.8 2023-06-27 13:33:17 Publiczna wiadomość
ps2Wybór - Internet-30-06-2023-1.docx docx 36.1 2023-06-30 14:42:54 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-06-30 14:42 Anna Małodobry Na podstawie art. 253 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 poz. 1710 z późn. zm.) (dalej ustawa), Zamawiający - Gmina Wieliczka – w imieniu której działa Dyrektor Przedszkola Samorządowego nr 2 w Wieliczce, ul. Adama Asnyka 40, 32-020 Wieliczka, zawiadamia że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji na podstawie art. 275 pkt 1 na Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 2 w Wieliczce od 06.07.2023 do 31.12.2023r., zostały złożone następujące oferty.

ps2Wybór - Internet- [...].docx

2023-06-27 13:33 Anna Małodobry Zamawiający - Gmina Wieliczka – Dyrektor Przedszkola Samorządowego nr 2 w Wieliczce, ul. Adama Asnyka 40, 32-020 Wieliczka na podstawie art. 222 ust. 5 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2022, poz. 1710 z późn. zm.), podaje informacje dotyczące złożonych ofert.

informacja_z_otwarci [...].docx

2023-06-27 13:31 Anna Małodobry Zamawiający - Gmina Wieliczka – Dyrektor Przedszkola Samorządowego nr 2, ul. Adama Asnyka 40, 32-020 Wieliczka, na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.), informuje, że kwota brutto jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi od 92 139,54 zł do 110 567,45 zł

Informacja o kwocie- [...].docx

2023-06-26 13:00 Komunikat Zamawiającego

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 418