Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 15-06-2023 12:02:00 |
Składania : | 23-06-2023 12:01:00 |
Otwarcia : | 23-06-2023 12:06:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Komenda Wojewódzka Policji w Poznaniu Wydział Inwestycji i Remontów zwraca się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej i terminowej na przeprowadzenie pięcioletniego przeglądu instalacji elektrycznej w obiektach Policji woj. wielkopolskiego. Wykaz obiektów znajduje się w załączniku. Termin realizacji zadania: 15.09.2023 r.
Zakres pięcioletniego przeglądu instalacji elektrycznej ( zgodnie
z Prawem Budowalnym) powinien obejmować:
- oględziny instalacji
elektrycznej, urządzeń elektrycznych oraz osprzętu narażonych na szkodliwe
wpływy atmosferyczne i niszczące działanie czynników występujących podczas
użytkowania obiektu na zewnątrz budynku oraz we wszystkich pomieszczeniach
wewnątrz budynku
- sprawdzenie wizualne instalacji
elektrycznych w zakresie stanu prawidłowości połączeń, izolacji i ułożenia
przewodów, sprawdzenie wizualne instalacji elektrycznych w zakresie stanu
prawidłowości osprzętu, zabezpieczeń i środków ochrony od porażeń, sprawdzenie
kompletności tablic i oznaczeń.
- oględziny instalacji
odgromowej: sprawdzenie wizualne instalacji odgromowej w zakresie stanu prawidłowości
połączeń, mocowań i ułożenia przewodów.
- pomiary skuteczności ochrony
przeciwporażeniowej tj. pomiary skuteczności zerowania lub inaczej pomiary
impedancji pętli zwarcia
- pomiary rezystancji izolacji
obwodów I- fazowych
- pomiary rezystancji izolacji
obwodów III- fazowych
- pomiary wyłączników
różnicowoprądowych
- pomiary rezystancji uziomów
instalacji odgromowej (pomiary rezystancji uziemienia)
- pomiar ciągłości połączeń
wyrównawczych ( pomiar natężenia oświetlenia podstawowego)
- pomiar oświetlenia
ewakuacyjnego
- sprawdzenie głównego wyłącznika
prądu
Z przeprowadzonego przeglądu stanu technicznego oraz pomiarów
instalacji elektrycznych Wykonawca każdorazowo sporządzić musi i dostarczyć do
siedziby Zamawiającego w terminie 5 dni od dnia wykonania przeglądu drukowany,
podpisany protokół.
Protokół przeglądu instalacji elektrycznej w treści winien
zawierać m.in.:
- datę wykonania przeglądu, nr
protokołu oznaczenie obiektu objętego przeglądem (adres)
- dane techniczne urządzeń
użytych do oględzin i dokonania pomiarów wraz z informacją w zakresie
spełnienia przez nie wymaganych przepisów prawa i norm
- tabelaryczne zestawienie
pomiarów z podziałem na poszczególne pomieszczenia (zestawienie punktów
pomiarowych), wraz z informacją z oględzin instalacji elektrycznej w
pomieszczeniu
- wynik pomiarów dla
poszczególnych punktów (pozytywny/negatywny)
- tabelaryczne zestawienie
poszczególnych pomiarów dla części wspólnych budynków (klatki schodowe,
piwnice, strychy itp.) wraz z informacją z oględzin instalacji elektrycznej,
tablic itd.
- tabelaryczne zestawienie
pomiarów rezystancji izolacji w obwodach wraz z wynikiem (pozytywny/negatywny)
- tabelaryczne zestawienie
pomiarów rezystancji uziomów instalacji odgromowej wraz z wynikiem (pozytywny/
negatywny)
- tabelaryczne zestawienie
pomiarów wyłączników różnicowoprądowych wraz z wynikiem (pozytywny/ negatywny)
- wykaz usterek i
nieprawidłowości
- określenie zaleceń
pokontrolnych Informacja o dopuszczeniu bądź braku dopuszczenia instalacji do
dalszej eksploatacji
- wskazanie nieprzekraczalnej
daty wykonania kolejnego protokołu.
Protokół musi posiadać podpis uprawnionej osoby przeprowadzającej
kontrolę
Wymagania Zamawiającego:
· Zamówienia realizowane przez KWP w Poznaniu za pośrednictwem Internetowej Platformy Zakupowej odbywają się wyłącznie przy wykorzystaniu strony internetowej www.platformazakupowa.pl..
· KWP w Poznaniu nie rozpatruje ofert składanych w inny sposób niż za pośrednictwem Platformy Zakupowej.
· O ile nie wskazano inaczej, oferty składa się w cenie brutto
· Termin realizacji zamówienia do 15 . 09. 2023 r.
· Wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia w tym koszt transportu/ przesyłki leżą po stronie wykonawcy.
· Płatność – przelew z odroczonym terminem płatności do 30 dni od wykonania usługi, dostarczenia towaru wraz z fakturą pod wskazany przez zamawiającego adres
· Kary umowne:
- 500 zł jednorazowej kary za brak wykonania terminowego przeglądu oraz nie realizowania warunków zlecenia
-za przekroczenie terminu wykonania zamówienia 15.09.2023 roku - 500 zł za każdy dzień zwłoki
· Przeprowadzone postępowanie nie musi zakończyć się wyborem dostawcy
· Kryterium oceny najniższa cena
· Do zamówienia nie stosuje się przepisów Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
Telefon kontaktowy: 4777-126-66 lub 47-77-124-70
2023-07-12 09:06 | Henryka Łuczka | Postępowanie zostało unieważnione. Uzasadnienie: Postępowanie unieważniono z powodu zmian ilości obiektów oraz szacowania kwoty usługi |
Komunikaty