Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 26-06-2023 11:54:00 |
Składania : | 27-06-2023 13:07:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Szacowanie wartości zamówienia |
Rodzaj: | Usługa |
I. Zamawiający
Gmina Września, Urząd Miasta i Gminy Września, ul. Ratuszowa 1, 62-300 Września
II. Tryb udzielenia zamówienia
Przeprowadzane zapytania ofertowego ma na celu zbadanie rynku w celu oszacowania wartości zamówienia. W następnym etapie Zamawiający zgodnie z procedurami wynikającymi z ustalonej wartości szacunkowej w oparciu o niniejsze zapytanie ofertowe przeprowadzi postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w celu wyboru wykonawcy przedmiotowego zamówienia.
III. Przedmiot zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje przeprowadzenie „niezależnych testów bezpieczeństwa - grey box” (oraz retestów) dla wdrażanego u Zamawiającego Zintegrowanego Systemu Zarządzania Gminą w zakresie:
Infrastruktury Teleinformatycznej Zamawiającego tworzącej środowisko uruchomieniowe Systemu obejmującej oprogramowanie: systemowe, narzędziowe, bazodanowe, w tym infrastrukturę serwerową i sieciową;
Aplikacji web: Platformy (portalu) e-Urząd;
Aplikacji Mobilnej i dedykowanego dla tego oprogramowania środowiska hostującego, zewnętrznego wobec Infrastruktury Technicznej Zamawiającego.
Szczegółowy opis przedmiotu zawiera dokument pn. „Zapytanie Ofertowe – Opis przedmiotu zamówienia”, do którego dołączono załączniki stanowiące jego integralną część, są to: Załącznik nr 4 - Aplikacja Web – Platforma (portal) e-Urząd; Załącznik nr 5 – Aplikacja Mobilna.
IV. Termin wykonania zamówienia:
Termin wykonania zamówienia: do 30 dni roboczych od daty zawarcia umowy z uwzględnieniem specyfiki zamówienia oraz sposobu przeprowadzenia zamówienia, o czym mowa w OPZ Rozdz. 1.1 pkt. 11.
V. Sposób udzielenia informacji w zakresie oszacowania wartości zamówienia:
Informację zawierającą szacunkową wartość zamówienia należy przesłać na adres email: it@wrzesnia.pl
w terminie nie dłuższym niż 7 dni robocze od daty opublikowania zapytania. Zamawiający oczekuje informacji o szacunkowej wartości zamówienia, w tym z wyróżnieniem kosztów wykonania retestów.
VI. Osoba do kontaktów w przypadku pytań do treści zapytania:
W przypadku pytań, wniosków do treści opisu przedmiotu zamówienia prosimy o ich przesłanie łączenie z oszacowaniem wartości zamówienia, a także o bezpośredni kontakt z osobami wskazanymi do kontaktu:
Rafał Stobiński – tel. 500 191 027
Sławomir Zaworski – tel. 510 262 437
Jacek Frąckowiak – tel. 607 566 580
W przypadku pytań:
technicznych lub merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty