Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 27-06-2023 16:13:00 |
Składania : | 04-07-2023 12:00:00 |
Otwarcia : | 04-07-2023 12:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
1. Opis przedmiotu zamówienia: Zakup oraz dostawa materiałów eksploatacyjnych – tonerów i tuszy do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla Urzędu Gminy Grudziądz zgodnie z załącznikiem nr 3 do niniejszego postępowania.
2. Termin realizacji zamówienia: 12 miesięcy od dnia podpisania umowy.
3. Okres gwarancji: 12 miesięcy.
4. Warunki płatności: na podstawie faktur częściowych, do 30 dni od dnia dostarczenia partii zamawianych materiałów wraz z fakturą VAT.
5. Inne istotne warunki zamówienia:
1) Przedmiotem postępowania jest zakup oraz dostawa przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego materiałów eksploatacyjnych – tonerów i tuszy do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych.
2) Zamawiający wymaga, aby towar będący
przedmiotem zamówienia
był nieregenerowany, fabrycznie nowy w oryginalnym opakowaniu jednostkowym,
zawierającym etykiety wskazujące typ i model urządzenia do którego jest
przeznaczony, z ważnym terminem przydatności do użycia. Muszą również posiadać
znak firmowy (logo) producenta. Za towar fabrycznie nowy, nieregenerowany
Zamawiający uznaje produkt nie noszący znamion użytkowania, śladów uszkodzeń
zewnętrznych, śladów modyfikacji, nie poddany procesowi ponownego napełniania
i wymiany jakichkolwiek elementów, w szczelnej folii i w nienaruszonych
opakowaniach fabrycznych.
3) Dostarczane materiały eksploatacyjne (tusze, tonery) oraz inne wymienne części mają być opakowane w sposób umożliwiający ich identyfikację (ilość, rodzaj, parametry techniczne) bez konieczności naruszania opakowania oraz z wszelkimi zabezpieczeniami stosowanymi przez producentów (np. hologramy), a także w sposób chroniący przed działaniem czynników zewnętrznych.
4) Zaoferowane tonery, kasety i tusze muszą pochodzić od producenta urządzenia do którego materiał jest przeznaczony. Zamawiający nie dopuszcza stosowania zamienników,
5) Oferent, który wygra postępowanie zostanie związany Umową na czas określony tj. na okres 12 miesięcy licząc od dnia podpisania umowy.
6) Dostawy materiałów eksploatacyjnych będą realizowane przez Wykonawcę sukcesywnie, na podstawie zamówień częściowych składanych przez Zamawiającego stosownie do jego potrzeb na wskazany adres e-mail dostawcy.
7) Zamawiający informuje, że zamówienia składane będą maksymalnie do godziny 12:00, a w związku z godzinami urzędowania Zamawiającego dopuszcza się dostawy następnego dnia roboczego od poniedziałku do czwartku do godz. 14.30, a w piątki do godz. 13:00. W przypadku złożenia zamówienia częściowego w piątek, zamówiony towar należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego w poniedziałek do godz. 14:30.
8) Wykonawca zobowiązuje się dostarczać towar określony w zamówieniu na własny koszt, w godzinach pracy jednostki Zamawiającego.
9) Szacowana ilość oraz rodzaj tuszy i tonerów został określony w Załączniku nr 1 będącym integralną częścią niniejszego zapytania.
10) Oferenci w formularzu "Pozycje zakupowe" podają ceny jednostkowe brutto za jedną sztukę konkretnego rodzaju tonera dla konkretnego sprzętu.
11) Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia zapytania ofertowego na każdym jego etapie bez podania przyczyny.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2023-07-10 09:26 | Weronika Chałubowicz |
Dzień
dobry, w załączeniu raport ofert, |
2023-06-29 13:53 | Weronika Chałubowicz |
Zamawiający
przekazuje
treść
zapytania: po przeanalizowaniu warunków umowy wnoszę o zmianę terminu dostawy zamówień. Zgodnie z treścią dokumentu, Wykonawca zobowiązany jest do dostawy towaru na następny dzień roboczy do godziny 12:00, co stanowi poważny problem w realizacji zamówień. Większość dostawców nie gromadzi towarów w ilościach określonych przez Zamawiającego, z uwagi na częste zapisy Zamawiających o możliwości zwiększenia bądź zmniejszenia zamówionych towarów, co także zapisali i Państwo w punkcie 5 ppkt. 9. Towary w głównej mierze sprowadzane są na bieżąco i na bieżąco opuszczają magazyny Wykonawców, aby zachować terminy ich przydatności do użycia, oraz aby nie mrozić niepotrzebnie pieniędzy na stokach magazynowych z uwagi na obecną sytuację inflacyjną. Kolejnym ważnym aspektem w sprawie są komunikaty z urządzenia, które jeszcze przed całkowitym skończeniem się proszku/ tuszu informują o tym fakcie z wyprzedzeniem umożliwiającym czasową reakcje względem komunikatu, co także umożliwia w czasie jednego bądź dwóch dni na uzupełnienie asortymentu. Przy obecnym zapisie dostawy, istnieje ryzyko nałożenia wysokiej kary umownej na Wykonawcę, a powyższe zapisy mogą sugerować ułożenia jej stosunku pod firmy lokalne, które nie są zobligowane do zabezpieczenia terminu dostawy za pomocą firmy kurierskiej jak dla pozostałych firm niebędących w obrębie Zamawiającego, co jest kolejnym argumentem za równym poszanowaniem oferentów. Proszę o ułożenie stosunku dostawy z poszanowaniem pracy obu stron umowy (2 dni robocze w godzinach pracy Zamawiającego), aby w momencie jej zawarcia nie powodowała niepotrzebnych konfliktów stron, a zapewniła bezproblemową współpracę. Odpowiedź Zamawiającego: Zamawiający wyraża zgodę na wydłużenie terminu dostawy do 2 dni roboczych. |
2023-06-28 11:21 | Weronika Chałubowicz |
Dzień
dobry, poniżej treść zapytania: Dzień dobry proszę o wyjaśnienie rozbieżności w godzinach dostaw, w SWS jest , że dostawa na drugi dzień roboczy ( poniedziałek -czwartek ) do godz.14.30, w piątek do godz.13.00 natomiast w umowie jest zapis, że do godziny 12.00 następnego dnia roboczego, która godzina będzie obowiązywać? Odpowiedź Zamawiającego: Wiążący jest zapis z OPZ (opisu przedmiotu zamówienia). We wzorze umowy zapisy zostaną zmienione. |
Komunikaty