Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 28-06-2023 11:06:00 |
Składania : | 05-07-2023 11:01:00 |
Otwarcia : | 05-07-2023 11:10:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji, polegającym na: Dodatkowe informacje związane z przedmiotem zamówienia: Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny. Integralną częścią dokumentacji niniejszego postępowania są: - OGÓLNE WARUNKI ZAMÓWIENIA do pobrania tutaj - OGÓLNE WARUNKI UMOWY do pobrania tutaj - Klauzula informacyjna RODO do pobrania tutaj
WSKAZÓWKA: Poniższy formularz ofertowy jest formularzem elektronicznym – po wpisaniu wartości netto i ustawieniu odpowiedniej stawki podatku VAT, system automatycznie przeliczy Państwa ofertę na wartość brutto. Jednakże w przypadku, gdy do zamówienia niezbędne będzie zastosowanie dwóch różnych stawek podatku VAT, należy na liście rozwijanej w kolumnie „VAT” wybrać pozycję „Różna stawka VAT”, następnie zarówno wartość netto jak i brutto oferty w sekcji „Przedmiot zamówienia” wypełnić ręcznie.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2023-08-11 08:45 | Karol Słoński |
Zamawiający
informuje,
iż
w
unieważnionym
postępowaniu
wpłynęło
6
ofert:
1) Systemia Solar Sp.z o.o z kwotą 99.02 zł brutto 2) P.P.W. NOVUM PLUS z kwotą 100 zł brutto 3) Zakład ogólnobudowlany elektryczno-pomiarowy Bartosz Flieger z kwotą 110.70 zł brutto 4) ZAKŁAD INSTALACJI WOD.-KAN.,C.O. i GAZ. MARIAN KĘCEL z kwotą 166.05 zł brutto 5) ELMAR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z kwotą 178.35 zł brutto 6) ARKADIUSZ BARTOSIK PRZEDSI*BIORSTWO WIELOBRANŻOWE TURIMPEX z kwotą 59 400.00 zł brutto |
2023-07-05 12:04 | Karol Słoński | Postępowanie zostało unieważnione. Uzasadnienie: Szanowni Państwo, Zamawiający informuje, iż niniejsze postepowanie zostało unieważnione z uwagi na błąd techniczny. |
2023-07-05 11:44 | Karol Słoński | Szanowni Państwo, Zamawiający informuje, iż niniejsze postępowanie zostało unieważnione z uwagi na błąd techniczny. |
2023-06-29 09:27 | Karol Słoński | W odpowiedzi na pytanie Wykonawcy: "czy pkt 10) § usunięcie innych usterek uniemożliwiających prawidłowe działanie Logotermy przewiduje wymianę zaworu PM - Regler który cieknie, jest zacięty, nie przełącza z co na cwu. Uszkodzony zawór wykryty podczas przeglądu skutkuje w bliskiej przyszłości objętej gwarancją na usługę przeglądu wadliwym i nieprawidłowym funkcjonowaniem urządzenia ?" Zamawiający informuje iż, Wykonawca zobowiązany jest do naprawy małych, bieżących usterek. W przypadku konieczności wymiany PM - Reglera Wykonawca nie jest zobowiązany do jego wymiany a do zaprotokołowania występującego problemu. |
Komunikaty