Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 28-06-2023 12:25:00 |
Składania : | 04-07-2023 12:00:00 |
Otwarcia : | 04-07-2023 12:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Robota budowlana |
Zapytanie ofertowe
Przedmiot
zamówienia:
Wykonanie remontu schodów i nawierzchni przy wejściu głównym oraz
wymiana wyłazu dachowego na budynku dydaktycznym Biotechnologii zlokalizowanym
przy ul. Konstantynów 1I w Lublinie.
ZZ_DI/2023/Z/32
Lublin, dnia 28.06.2023 r.
I. NAZWA I ADRES
ZAMAWIAJĄCEGO
· Nazwa: Katolicki
Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II
· Adres: Al.
Racławickie 14; 20 – 950 Lublin
· NIP: 712-016-10-05
· REGON: 000514064
· Adres strony
internetowej: www.kul.pl
· Jednostka
prowadząca: Dział Inwestycji i Remontów KUL.
tel.: 81 445 32 19, 81 445 32 22
· Osoba do kontaktu:
Waldemar Matłaszewski
II. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
1. Niniejsze postępowanie jest
prowadzone w trybie zapytania ofertowego jako zakup poniżej 130 tys.
zł, w zw. z art. 2 ust. 1 pkt 1 i art. 30 ust. 4 ustawy Pzp na
podstawie Regulaminu udzielania zamówień i dokonywania zakupów w Katolickim
Uniwersytecie Lubelskim Jana Pawła II.
2. Do niniejszego postępowania mają
zastosowanie przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. 2022 r. poz. 1360, z
późn. zm.). Postępowanie prowadzone jest z zachowaniem zasady
konkurencyjności i równego traktowania Wykonawców.
3. Postępowanie o wartości szacunkowej poniżej progu 130 000 zł nie
jest prowadzone na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień
publicznych (Dz. U. 2022 r.
poz. 1360, z późn. zm.).
4. Postępowanie prowadzone jest w
języku polskim.
III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie: Remontu
schodów i nawierzchni przy wejściu głównym oraz wymiana wyłazu dachowego na
budynku dydaktycznym Biotechnologii zlokalizowanym przy ul. Konstantynów
1I w Lublinie.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagań
Zamawiającego znajduje się w „Opisie przedmiotu zamówienia” (załącznik nr 1).
IV. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
1. Wykonawca
zobowiązuje się do realizacji przedmiotu umowy w okresie: 15.07.2023-15.09.2023.
V. WARUNKI
UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
O udzielenie zamówienia w niniejszym postępowaniu może ubiegać
się Wykonawca, który:
1. Posiada niezbędną wiedzę i
doświadczenie lub dysponuje pracownikami posiadającymi kwalifikacje warunkujące
rzetelne i prawidłowe wykonanie niniejszego przedmiotu zamówienia.
2. Nie podlega wykluczeniu na
podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych
rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz
służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2023 r. poz. 129, z
późn. zm.).
VI. SPOSÓB
ROZLICZENIA
1. Wynagrodzenie płatne będzie przelewem na rachunek bankowy
Wykonawcy w terminie 30 dni kalendarzowych od dnia doręczenia prawidłowo
wystawionej faktury. Faktura zostanie wystawiona po podpisaniu przez obydwie
strony protokołu odbioru. Za dzień zapłaty uznaje się dzień obciążenia rachunku
bankowego Zamawiającego.
VII. OPIS SPOSOBU
PRZYGOTOWANIA OFERTY
1. Ofertę należy przygotować według
wymagań określonych w niniejszym zapytaniu ofertowym.
2. Oferta powinna być sporządzona w
języku polskim.
3. Wykonawca określi w ofercie :
a) nazwę i adres Wykonawcy;
b) Wykonawca określi w ofercie:,
wartość brutto oraz całkowitą wartość przedmiotu zamówienia netto, podając ją w
zapisie liczbowym i słownym oraz stawkę i wartość podatku VAT.
4. Wykonawca ponosi wszelkie koszty
związane z realizacją zamówienia. Powinny one być doliczone do ceny ustalonej
przez Wykonawcę w ofercie.
5. Termin związania ofertą wynosi 30
dni licząc od terminu składania ofert.
6. Oferta musi być podpisana przez
osobę lub osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy na podstawie właściwego
dokumentu rejestrowego właściwego dla formy organizacyjnej Wykonawcy lub na
podstawie pełnomocnictwa.
7. Oferta powinna zawierać:
1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy
(załącznik nr 2);
2) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w
niniejszym postępowaniu (jeśli jest konieczne).
8. Wymagane dokumenty opisane w pkt
1 i 2, powinny być przedstawione przez Wykonawcę w formie skanu, dołączonego
jako załącznik do oferty.
9. Dokumenty sporządzone w języku
obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez
Wykonawcę.
10. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
11. W przypadku oferty niekompletnej, Zamawiający może wystąpić do
wykonawcy z prośbą o uzupełnienie oferty.
12. Oferent może przed upływem terminu składania
ofert zmienić lub wycofać swoja ofertę.
VIII. MIEJSCE ORAZ
TERMIN SKŁADANIA OFERT
1. Postępowanie jest prowadzone na
platformie Open Nexus – www.platformazakupowa.pl/pn/kul
2. Oferta powinna być przesłana za
pośrednictwem ww. platformy poprzez wypełnienie, dostępnego na stronie
postępowania, formularza składania oferty, a następnie kliknięcie przycisku
„Złóż ofertę”.
3. Oferta powinna być przesłana za pośrednictwem
platformy do dnia 04.07.2023 r. do
godziny 12:00.
4. Otwarcie zostanie dokonane w dniu 04.07.2023 r. o godzinie 12:05.
5. W przypadku wystąpienia awarii
systemu – paltormazakupowa.pl, która powoduje brak możliwości otwarcia ofert w
terminie określonym w ust. 1, otwarcie ofert nastąpi niezwłocznie po usunięciu
awarii.
6. Oferty złożone po terminie nie
będą rozpatrywane.
7. Wykonawca składa ofertę w sposób
opisany w instrukcji składania ofert w postępowaniu poniżej progu - zapytanie
ofertowe, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
8. Zamawiający w uzasadnionych
przypadkach ma prawo przedłużenia terminu składania ofert. Informacja ta
zostanie opublikowana na platformie.
9. Zamawiający sporządzi pisemny
protokół postępowania z wyboru najkorzystniejszej oferty.
10. Informacja o wyborze oferty zastanie upubliczniona poprzez
zamieszczenie na stronie postępowania w zakładce „Komunikaty”.
IX. OCENA OFERT
1. Ocenie będą podlegały oferty
nieodrzucone.
2. Oferty będą oceniane w skali od 0
do 100 punktów. W celu obliczenia punktów wyniki poszczególnych działań
matematycznych będą zaokrąglane do dwóch miejsc po przecinku lub z większą
dokładnością, jeśli przy zastosowaniu wymienionego zaokrąglenia nie występuje
różnica w ilości przyznanych punktów.
3. Zamawiający przy ocenie ofert w
niniejszym postępowaniu, posłuży się następującymi kryteriami:
1. Kryterium „Cena” – 100 % - R
R = (Rn / Ro) x 100 pkt
gdzie:
R – przyznane punkty w kryterium „cena”;
Rn – najniższa cena ofertowa (brutto) spośród wszystkich podlegających
ocenie ofert;
Ro – cena oferty ocenianej (brutto);
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty