Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 28-06-2023 12:36:00 |
Składania : | 07-07-2023 10:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | |
Rodzaj: | Robota budowlana |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Urząd Miasta i Gminy Kórnik w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym Zamawiającego.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 61 8170 411 wew. 624
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez
Zamawiającego jest podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Równocześnie informujemy, że do niniejszego postępowania nie mają zastosowania przepisy i procedury określone Ustawą z dnia 11 września 2019 roku - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą Pzp. Zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt. 1 ww. ustawy, niniejsze zamówienie podlega wyłączeniu od stosowania ustawy Pzp.
Ponadto jako Zamawiający informujemy, iż w związku z wejściem w życie ustawy z dnia 9 sierpnia 2019 r o zmianie ustawy o podatku od towarów i usług oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. z 2019 r., poz 1751), od dnia 1 listopada 2019r płatności od 15.000,-zł brutto należnego wynagrodzenia Zleceniobiorcy dokonywać będziemy z zastosowaniem mechanizmu podzielonej płatności tzw. "split payment".
Zamawiający zastrzega, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania w każdym terminie bez konieczności podawania przyczyny.
2023-07-04 15:06 | Joanna Grzybowska |
W
związku
z
otrzymanymi
pytaniami
do
przedmiotowego:
"Proszę o udzielenie odpowiedzi: w związku z zapisem w umowie w paragrafie 4 " 2. Strony ustalają, że w przypadku: 1) robót wynikających z Dokumentacji Projektowej lub zasad wiedzy technicznej, a nie wyszczególnionych w przedmiarze robót, zapłata nastąpi w ramach wynagrodzenia, o którym mowa w ust. 1;" proszę o wyjaśnienie czy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie : - demontaż i ponowny montaż karuzeli oraz bujaka sprężynowego, - wykonanie nasadzeń drzew i krzewów oraz wykonanie odpowiedniej nawierzchni wokół nasadzeń jeśli tak proszę o dołączenie do postępowania szczegółowego projektu dot zieleni - wykonania nowego trawnika poza strefami bezpiecznymi z piasku tj 225 m2 (powierzchnia placu 286,07m2 - 61,05 m2 nawierzchni z piasku) " Zamawiający informuje, że: - demontaż i ponowny montaż karuzeli i bujaka nie są przedmiotem zamówienia, - wykonanie nasadzeń drzew i krzewów nie jest przedmiotem zamówienia, - wykonanie nowego trawnika poza strefami bezpiecznymi nie jest przedmiotem zamówienia. |
Komunikaty