Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 28-06-2023 13:32:00 |
Składania : | 07-07-2023 10:00:00 |
Otwarcia : | 07-07-2023 10:30:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Robota budowlana |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
I.7013.802.1.2023.KM Krosno, dnia 28.06.2023
r.
OGŁOSZENIE
dotyczące zamówienia publicznego o wartości nie przekraczającej 130 000 złotych
GMINA MIASTO KROSNO
, 38 - 400 Krosno ul. Lwowska 28A tel. (13) 47-43-210,
fax . (13) 47-43-206; NIP 684 - 00 - 13 - 798 ; REGON 370440809
OGŁASZA
że zamierza udzielić zamówienia na:
„Zespół
Szkół Ponadpodstawowych nr 1, ul. Podkarpacka 16 - modernizacja budynku”
Opis przedmiotu zamówienia
wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
45331100-7
Instalowanie centralnego ogrzewania
45332400-7 Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń
sanitarnych
Zakres
prac do wykonania przy realizacji zadania pn.: „Zespół Szkół Ponadpodstawowych nr 1, ul.
Podkarpacka 16 - modernizacja budynku”
Dostosowanie
instalacji grzewczych kotłowni do podłączenia wymiennika ciepła.
1.1.Demontaż istniejących
kotłów gazowych wraz z palnikami– kotły żeliwne o mocach 390 kW 1 szt oraz 310 kW – 1 szt, z wyniesieniem na zewnątrz
budynku i wywozem na złomowisko – uwaga: demontowane urządzenia stanowią
własność Szkoły.
1.2.Demontaż fragmentów instalacji: podłączenia kotłów
do instalacji przed układem rozdzielaczowym,
demontaż instalacji gazowej w pomieszczeniu kotłowni, demontaż podłączenia
przewodów spalinowych do kominów (odcinki od kotłów do ściany, bez demontażu
kominów), zabezpieczenie istniejących zbiorników wyrównawczych ciśnieniowych, rozbiórka
izolacji rur, wywóz złomu instalacji i utylizacja w zakresie Wykonawcy.
1.3.Wyrównanie istniejących cokołów fundamentowych
(skucie nierówności i wyrównanie szpachlą do betonu, poprawki malarskie na ścianach i suficie po zdemontowanych
instalacjach.
1.4.Podłączenie wymiennika ciepła (zamontowanego przez
MPKK w Krośnie) do istniejących rurociągów w pomieszczeniu wymiennikowni –
kolektorów zasilania i powrotu – odcinki stalowe spawane od zaworów wymiennika
do kolektorów, podłączenie istniejących zbiorników ciśnieniowych z zaworami
bezpieczeństwa .
1.5.Wykonanie zabezpieczenia antykorozyjnego i wykonanie
izolacji z wełny mineralnej grubości do 40mm z warstwą folii aluminiowej wykonanych
odcinków instalacji.
1.6.Dobór i dostawa z montażem nowej pompy obiegowej (dobór
pompy musi określić projektant z uprawnieniami projektowymi w odpowiednim
zakresie) . Pompa c.o. z automatyczną
regulacją prędkości obrotowej, min wydatek
1.7.Dostawa i montaż sterownika pracy pomp obiegowych (nowa
pompa za wymiennikiem) i pomp na poszczególnych obiegach grzewczych i zaworów trójdrogowych, podłączenie i uruchomienie istniejących
napędów zaworów trójdrogowych , pomp
obiegowych, montażem czujek temperaturowych na poszczególnych obiegach,
1.8.Wykonanie zasilania elektrycznego węzła wymiennikowego
z wykonaniem opomiarowania energii (podlicznika) – szczegóły należy uzgodnić z MPGK w Krośnie. Wykonanie
zasilania nowej pompy obiegowej.
1.9.Przygotowanie kpl dokumentacji w zakresie urządzeń
ciśnieniowych (jeżeli będzie taka konieczność) do UDT .
1.10.
Demontaż istniejących
elementów instalacji hydraulicznej oraz gazowej (z zaślepieniem końcówek
instalacji. .
Uwaga: prace
demontażowe należy wykonać w terminach ustalonych z Dyrekcją Szkoły oraz w
porozumieniu z MPGK jako dostawcy węzła wymiennikowego. Ustalenie miejsca styku
instalacji (połączenie z wymiennikiem) ustalić z MPGK w Krośnie. Prace polegające na podłączeniu wymiennika w
terminie do 30.09.2023r. (po zamontowaniu
wymiennika przez MPGK w Krośnie).
Szczegółowy opis
przedmiotu zamówienia zawarty jest w specyfikacji warunków zamówienia wraz z
załącznikami.
Oferent jest zobowiązany w cenie ofertowej
uwzględnić wszystkie koszty niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia.
2.
Termin wykonania zamówienia: rozpoczęcie
- od dnia podpisania umowy
zakończenie – 30.09.2023 r.
3.
W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, spełniający
warunki określone w
Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
4.
Kryterium oceny ofert: cena – 100%.
5.
Opis sposobu przygotowania i składania ofert.
a) Wykonawca może złożyć tylko jedną
ofertę.
b) Treść oferty musi być zgodna z
wymaganiami Zamawiającego określonymi w dokumentach zamówienia.
c)
Oferta może być złożona tylko do upływu terminu składania
ofert.
d) Do upływu terminu składania ofert
wykonawca może wycofać ofertę.
e)
Otwarcie ofert następuje niezwłocznie po upływie terminu
składania ofert, nie później niż następnego dnia po dniu, w którym upłynął
termin składania ofert.
f)
W przypadku awarii Platformy, która powoduje brak
możliwości otwarcia ofert w terminie określonym przez Zamawiającego,
otwarcie ofert nastąpi niezwłocznie po usunięciu awarii. W takiej sytuacji
Zamawiający poinformuje o zmianie terminu otwarcia ofert na stronie internetowej
prowadzonego postępowania.
g) Oferta musi zawierać informacje,
których zakres Zamawiający określił w załączonym formularzu „Oferty”.
Zaleca się zastosowanie formularza oferty przygotowanego przez Zamawiającego
oraz pozostałych załączników.
h) Ofertę wraz z wymaganymi
dokumentami należy umieścić na Platformie pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/krosno
na stronie dotyczącej przedmiotowego postępowania do dnia 07 lipca
2023r., do godziny 10.00.
i) Do oferty należy dołączyć wszystkie
wymagane w SIWZ
dokumenty.
j) Po wypełnieniu Formularza oferty i
załadowaniu wszystkich wymaganych załączników należy kliknąć przycisk „Przejdź
do podsumowania”.
k) W procesie składania oferty za
pośrednictwem platformy wykonawca powinien złożyć podpis bezpośrednio na
dokumencie przesłanym za pośrednictwem platformy. Złożenie podpisu na
platformie na etapie podsumowania ma charakter nieobowiązkowy, jednak pozwala
zweryfikować ważność podpisu przed złożeniem oferty.
l) Za datę przekazania oferty
przyjmuje się datę jej przekazania w systemie (platformie) w drugim kroku
składania oferty poprzez kliknięcie przycisku „Złóż ofertę” i wyświetlenie się
komunikatu, że oferta została zaszyfrowana i złożona.
m)
Szczegółowa
instrukcja dla wykonawców dotycząca złożenia, zmiany i wycofania oferty
znajduje się na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
n) Otwarcie ofert nastąpi w dniu 07 lipca 2023r. za
pośrednictwem platformazakupowa.pl, w siedzibie Zamawiającego, Krosno, ul.
Lwowska 28a, pokój nr 208, o godzinie 10.30.
o) Informację z
otwarcia ofert Zamawiający prześle za pomocą platformazakupowa.pl w sekcji „Wiadomości
” oferentom, który złożyli
oferty.
p) Oferta powinna zawierać wszystkie
wymagane w SIWZ
oświadczenia i dokumenty, bez dokonywania w ich treści jakichkolwiek zastrzeżeń
lub zmian ze strony wykonawcy.
q) Oferta powinna być:
a. sporządzona na podstawie
załączników SIWZ w
języku polskim,
b. złożona w formie elektronicznej za
pośrednictwem platformazakupowa.pl,
c. podpisana kwalifikowanym podpisem
elektronicznym,
podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione;
r) Wykonawca, za pośrednictwem
platformazakupowa.pl może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub
wycofać ofertę. Sposób dokonywania zmiany lub wycofania oferty zamieszczono w
instrukcji zamieszczonej na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
s) Każdy z wykonawców może złożyć
tylko jedną ofertę. Złożenie większej liczby ofert lub oferty zawierającej
propozycje wariantowe spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez
danego wykonawcę.
t) Dokumenty i oświadczenia składane
przez wykonawcę powinny być sporządzone w języku polskim. W przypadku
załączenia dokumentów sporządzonych w innym języku niż dopuszczony, wykonawca
obowiązany jest załączyć tłumaczenie na język polski.
u) Maksymalny rozmiar jednego pliku
przesyłanego za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany,
wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi: 100 MB.
v) Oferta musi być podpisana przez
osobę/osoby wykonawcy uprawnioną/ne do zaciągania zobowiązań w Jego imieniu bądź
przez ustanowionego przez nią/nie pełnomocnika/ów.
w) Wykonawcy składający ofertę
wspólną są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika.
x)
Pełnomocnictwo może dotyczyć zarówno
reprezentowania wszystkich wykonawców składających wspólną ofertę w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego, jak i podpisania w ich imieniu umowy o
zamówienie publiczne. Jeżeli pełnomocnictwo upoważnia jedynie do
reprezentowania wykonawców w postępowaniu, to przed podpisaniem umowy z
Zamawiającym wymagane będzie złożenie kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
y) Pełnomocnictwo musi wskazywać
pełnomocnika (w tym zakres jego umocowania), a także wskazywać wszystkich
wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
z) Pełnomocnictwo musi być podpisane
przez osoby wykonawców składających wspólną ofertę uprawnione do zaciągania
zobowiązań w jego imieniu.
aa)
Pełnomocnictwo, o którym mowa w
niniejszym punkcie musi zostać złożone wraz z ofertą w formie oryginału lub
kopii poświadczonej notarialnie.
bb) Korespondencja z Zamawiającym oraz
rozliczenia z wykonawcami dokonywane będą przez pełnomocnika wskazanego
pełnomocnictwem.
cc) Podmiot składający ofertę jako
uczestnik konsorcjum i jednocześnie składający ofertę samodzielnie lub jako
uczestnik innego konsorcjum zostanie potraktowany jako składający dwie oferty i
na tej podstawie wszystkie oferty z jego udziałem zostaną odrzucone.
Pracownikiem uprawnionym do kontaktów z wykonawcami jest: Krzysztof
Macierzyński, Wydział Inwestycji Urzędu Miasta Krosna, ul. Lwowska 28a (II
piętro , pokój Nr 208),
- w poniedziałki w godz. 730 do 1630,
- od wtorku do
czwartku w godz. 730 do 1530,
- w piątki w
godz. 730 do 1430;
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty