Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 28-06-2023 14:10:00 |
Składania : | 06-07-2023 10:00:00 |
Otwarcia : | 06-07-2023 10:15:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Robota budowlana |
Na wykonanie zadania
pn: „Wykonanie zmiany stałej organizacji ruchu na ulicach:
Bema, Chrzanowskiego, Przytorowej, Mickiewicza, Dębowej, Jarzębinowej, Sadowej,
Leśnej”.
Zamawiający
zwraca się z uprzejmą prośbą o przygotowanie i złożenie oferty dotyczącej
wykonania powyższego zadania.
I. Nazwa i adres
zamawiającego
Miasto Nowy Dwór Mazowiecki,
ul. Zakroczymska 30, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki
tel.(22) 51 22 194;
e-mail: agnieszka.grzelak@nowydwormaz.pl
II. Tryb
postępowania
Postępowanie
prowadzone jest zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień o wartości
nieprzekraczającej kwoty 130 000 złotych netto ustalonym Zarządzeniem Nr 3/2021
Burmistrza Miasta Nowy Dwór Mazowiecki z dnia 04 stycznia 2021r.
III. Przedmiot zamówienia
1.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: „Wykonanie zmiany
stałej organizacji ruchu na ulicach: Bema, Chrzanowskiego, Przytorowej,
Mickiewicza, Dębowej, Jarzębinowej, Sadowej, Leśnej”.
2.
Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do Zapytania
ofertowego.
IV. Termin
wykonania zamówienia
Przedmiot
zamówienia należy wykonać w terminie: 120 dni od dnia podpisania umowy
V. Informacje o sposobie
porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub
dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z
Wykonawcami
1. Postępowanie o udzielenie zamówienia jest
prowadzone w języku polskim.
2. W postępowaniu oświadczenia, wnioski,
zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują, z
uwzględnieniem ust. 5, drogą elektroniczną, za pośrednictwem Platformy
zakupowej, dostępnej na stronie internetowej www.bip.nowydwormaz.pl. Zamawiający
ma prawo żądać, by każdy dokument został dostarczony do jego siedziby na piśmie
w wyznaczonym przez niego terminie.
3. Zamawiający wymaga niezwłocznego
potwierdzenia przez Wykonawcę (w postaci krótkiej informacji zwrotnej
przesłanej drogą elektroniczną) faktu otrzymania każdego oświadczenia, wniosku,
zawiadomienia lub informacji przekazanych drogą elektroniczną, a na żądanie
Wykonawcy potwierdzi fakt otrzymania od niego takich dokumentów.
4. Wykonawca składa ofertę wyłącznie drogą
elektroniczną za pośrednictwem Platformy Zakupowej.
5. Wszelką
korespondencję do Zamawiającego, związaną z postępowaniem, należy kierować za
pośrednictwem Platformy zakupowej.
6. Osobą
uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami, w tym do potwierdzania wpłynięcia
oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz innych informacji przekazanych drogą
elektroniczną jest p. Agnieszka Grzelak.
VI. Opis
sposobu przygotowania i składania ofert
1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
2. Oferta musi być sporządzona w języku
polskim.
3. Złożenie oferty potwierdza możliwości
oraz gotowość Wykonawcy do realizacji zadania zgodnie z wymaganiami
Zamawiającego.
4. Oferta sporządzona według formularza
oferty, który stanowi załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego złożona w postaci
skanu w formacie PDF lub JPG za
pośrednictwem Platformy zakupowej, dostępnej na stronie internetowej www.bip.nowydwormaz.pl,
pod zakładką Zamówienia publiczne, do
dnia 6 lipca 2023 roku do godz. 10:00 - oferty bez załączonego formularza,
lub oferty sporządzone w pliku .doc, .odt, a także niepodpisane zostaną
odrzucone.
5. Zamawiający nie dopuszcza w postępowaniu
ofert częściowych lub zawierających usługę o innych parametrach niż w/w.
6. Na podstawie
art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w
zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie
bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. pod poz. 835) z postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego wyklucza się:
a) wykonawcę oraz
uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu
765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji
w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w
art. 1 pkt 3 ustawy;
b) wykonawcę oraz
uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z
dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu
terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach
określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na
listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o
ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę
rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
c) wykonawcę oraz
uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1
pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz.
217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w
rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub
będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został
wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej
o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
Wykluczenie
następuje na okres trwania okoliczności określonych w ust. 6. W przypadku
wykonawcy lub uczestnika wykluczonego na podstawie ust. 6, zamawiający odrzuca
ofertę takiego wykonawcy.
7. Oferta przesłana w inny sposób niż
poprzez Platformę zakupową nie będzie uwzględniona przy ocenie ofert – zostanie
uznana za odrzuconą.
8. Złożone oferty mogą zostać wycofane lub
zmienione przed ostatecznym upływem terminu składania ofert.
9. Wniosek o wycofanie lub zmianę oferty
powinien zostać złożony drogą elektroniczną za pośrednictwem Platformy
zakupowej.
VII. Warunki
udziału w postępowaniu, dokumenty składane na potwierdzenie spełniania tych
warunków oraz sposób oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu
1. Podstawą
uczestnictwa w postępowaniu jest złożenie kompletnej
i prawidłowej oferty.
2. O udzielenie
zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują możliwościami kadrowymi
oraz technicznymi do wykonania prac.
3. Wykonawca
zobowiąże się zrealizować przedmiot zamówienia w terminie 120 dni od daty
podpisania umowy.
4. Wykonawca
zobowiązuje się do akceptacji warunków płatności
określonych we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 3 – faktura VAT
wystawiona po podpisaniu protokołu o zrealizowaniu robót w całości. Termin
płatności faktury 30 dni.
5. Wykonawca
akceptuje konieczność uwzględnienia w ofercie wszelkich kosztów jakie będzie
zobowiązany ponieść z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia.
VIII. Opis
sposobu obliczenia ceny
1. Ceną
oferty będzie zaoferowana przez Wykonawcę cena w formularzu oferty, stanowiącym
załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego.
2. Cena
przedstawiona w ofercie musi uwzględniać wszystkie koszty, jakie będzie
zobowiązany ponieść Zamawiający z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia i
jest ceną ryczałtową w rozumieniu art. 632 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. –
Kodeks cywilny (tekst jednolity: Dz. U. z 2020r. poz. 1740 z późn. zm.). Tym samym Wykonawca ponosić
będzie skutki błędów w wyliczeniu ceny wynikających z nieuwzględnienia
okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia.
3. Jeżeli cena
oferty będzie niższa o 30% od wartości zamówienia lub/i średniej arytmetycznej
cen wszystkich złożonych ofert, Zamawiający będzie mógł odrzucić taką ofertę
bez wzywania do wyjaśnienia.
IX. Kryteria oceny ofert
1. Ocenie
będą podlegały wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu. Zamawiający dokona
wyboru najkorzystniejszej oferty w oparciu o następujące kryterium:
Lp. |
Kryterium |
Znaczenie procentowe kryterium |
Maksymalna ilość punktów |
1 |
Cena |
100% |
100 |
Dla porównania
ofert zostanie wzięta pod uwagę:
w kryterium Cena –
cena brutto oferty
2. Liczbę
punktów przyznaną każdej z ocenianych ofert Zamawiający ustali według
następującego wzoru:
Kryterium Cena:
Oferta, w której
Wykonawca zaoferuje najniższą cenę spośród ofert nieodrzuconych, otrzyma 100
punktów, pozostałe proporcjonalnie mniej, według wzoru:
C = Cmin / Coo x 100% x 100 pkt
gdzie:
C – liczba
punktów otrzymanych w kryterium Cena;
Cmin –
najniższa cena spośród ocenianych ofert;
Coo –
cena oferty ocenianej.
3. Oferta
może uzyskać maksymalnie 100 pkt. Zamawiający ustali liczbę punktów przyznaną
każdej z ocenianych ofert z dokładnością do 2 miejsc po przecinku (wyliczoną
według podanego wzoru liczbę punktów Zamawiający zaokrągli do pełnych setnych
części punktu, przy czym końcówki poniżej 0,005 punktu pominie, a końcówki
0,005 punktu i wyższe zaokrągli do 0,01 punktu).
4. Zamawiający
udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie oceniona jako
najkorzystniejsza, tzn. uzyska najwyższą ilość punktów.
5. Zamawiający podpisze z
Wykonawcą, którego oferta uznana zostanie za najkorzystniejszą, umowę o
realizację zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 3 do Zapytania
ofertowego.
X. Informacja o obowiązku wynikającym z art. 13
RODO w przypadku zbierania danych osobowych bezpośrednio od osoby fizycznej,
której dane dotyczą, w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia
publicznego
1. Zgodnie z art.
13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z
dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z
przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych
oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)
(Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych
jest Urząd Miejski w Nowym Dworze Mazowieckim, ul. Zakroczymska 30,
2) W sprawach
ochrony danych osobowych proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych
pod adresem e-mail: iod@nowydwormaz.pl;
3) Pani/Pana dane
osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu
związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
4) odbiorcami
Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona
zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o ustawę z dnia
6 września 2001
roku o dostępie do informacji publicznej;
5) Pani/Pana dane
osobowe będą przechowywane przez czas określony zgodnie
z instrukcją
kancelaryjną obowiązującą w Urzędzie Miejskim w Nowym Dworze Mazowieckim.
6) Obowiązek
podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących
jest wymogiem związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia,
prowadzonym zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień o wartości
nieprzekraczającej kwoty 130 000 złotych netto ustalonym Zarządzeniem Nr 3/2021
Burmistrza Miasta Nowy Dwór Mazowiecki z dnia 04 stycznia 2021r;
7) w odniesieniu
do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane
w sposób zautomatyzowany,
stosownie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do
danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b) na podstawie
art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; (skorzystanie z
prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o
udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie
niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz
jego załączników)
c) na podstawie
art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych
osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
(prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do
przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w
celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne
względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego)
d) prawo do
wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna
Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza
przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e
RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o
którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu,
wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
XI. Informacje
dodatkowe
1. Zamawiający
zastrzega sobie prawo do:
1) zmiany lub odwołania
warunków postępowania;
2) unieważnienia postępowania.
2. Zamawiający
poinformuje o wyborze oferty najkorzystniejszej poprzez Platformę zakupową.
3. Załącznikami
do niniejszego Zapytania ofertowego i jego integralną częścią są:
1) Załącznik
nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia,
2) Załącznik
nr 2 - Formularz oferty
3) Załącznik
nr 3 – Wzór umowy.
2023-07-06 11:39 | Agnieszka Grzelak | Zawiadomienie o wyborze oferty 786619 |
Komunikaty