informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku:
- niewystarczających środków na realizację zamówienia,
- zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
- bez podania powodu.
Istotne informacje dla Wykonawcy:
1.Przedmiotem
zamówienia jest sukcesywna dostawa do siedziby Zamawiającego
tj.: Będzin 42-500, ul. Paryska 11, nowych opon, dętek do samochodów
ciężarowych, dostawczych , osobowych i maszyn budowlanychużytkowanych przez Zamawiającego,
2.Opona
powinna posiadać co najmniej dwunastomiesięczny okres gwarancji,
3.Parametry
opon muszą być zgodne z wymaganiami producenta pojazdu,
4.Zamawiający
wymaga dostarczenia opony zastępczej o takim samym rozmiarze, wzorze bieżnika i
parametrach technicznych co opona podlegająca procedurze roszczenia
gwarancyjnego.
5.Wykonawca
każdorazowo zobowiązany jest do realizacji zamówienia w ciągu trzech
dni roboczych od momentu złożenia zamówienia za pośrednictwem poczty elektronicznej lub
faxu.
6.Wykonawca
umożliwi odbiór opon przez Zamawiającego w przypadku fizycznego posiadania ich
na swoim stanie w dniu złożenia zamówienia. W związku z tym, siedzibalub lokalizacja magazynów Wykonawcy nie
powinna być oddalona więcej niż 50 km od siedziby Zamawiającego.
7.Wykonawcakażdorazowo zobowiązany jest do odbioru
zużytych opon i dętek, które wcześniej zostały przez niego dostarczone, zgodnie
z obowiązującymi przepisami prawa. Odbiór zużytych opon i dętek nastąpi na
podstawie kart przekazania odpadów w systemie BDO.
8.Wykonawca
zobowiązany jest do dostaw opon o tej samej rzeźbie bieżnika przy określonym
rozmiarze opony zgodnie z pierwszą dostawą.
9.Zamawiający
wymaga formy płatności i terminu zapłaty odpowiednio: przelew - 30 dni.
10.Szczegółowe
warunki realizacji dostaw określa wzór umowy stanowiący załącznik.
11. Zamawiający szacuje całkowitą wartość umowy na kwotę 45 000,00 zł netto za cały okres trwania umowy.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
NAZWA
ROZSZERZENIE
ROZMIAR (kB)
DATA PUBLIKACJI
ŹRÓDŁO
POBIERZ
Wzór umowy .doc
doc
49.5
2023-06-30 09:12:00
Kryterium
Komunikaty
Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
Ta strona korzysta z plików cookies aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony lub kliknięcie „akceptuje” oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Akceptując pliki cookies, akceptujesz także pliki wykorzystywane przy współpracy z naszym partnerem Google, który może przekazywać dane, w tym potencjalnie dane osobowe, poza obszar Unii Europejskiej oraz Europejskiego Obszaru Gospodarczego nieposiadającego odpowiedniego poziomu ochrony danych osobowych, w tym w szczególności do Stanów Zjednoczonych Ameryki Północnej (dalej: USA). W związku z powyższym istnieje możliwość, że nieuprawnione podmioty, w tym w szczególności władze państwowe USA mogą uzyskać dostęp do tych danych. Więcej informacji na temat wykorzystywania plików cookies oraz naszych partnerów można znaleźć w naszej
Polityce prywatności.
Komunikaty