Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 11/D/KW/23 usługa pralnicza

Termin:
Zamieszczenia : 03-07-2023 14:28:00
Składania : 13-07-2023 09:00:00
Otwarcia : 13-07-2023 09:10:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 


Ogłoszenie o zamówieniu o numerze 2023/BZP 00286701/01 w dniu 2023-07-03 zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych.

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
08db7bbd-92bb-67c5-dd09-e80012d3a316.pdf pdf 99.88 2023-07-03 14:28:00 Postępowanie
SWZ - pralnia 2023 r.doc doc 196.5 2023-07-03 14:28:00 Postępowanie
Zał Nr 1_Formularz ofertowy.doc doc 70.5 2023-07-03 14:28:00 Postępowanie
Zał Nr 2_oświadczeie wykonawcy.doc doc 72.5 2023-07-03 14:28:00 Postępowanie
Zał Nr 3_WZÓR UMOWY.docx docx 24.68 2023-07-03 14:28:00 Postępowanie
Instrukcja składania oferty dla Wykonawcy 22.01.2021.pdf pdf 364.3 2023-07-03 14:28:00 Postępowanie
Zał Nr 4_wykaz dostaw porównywalnych.docx docx 13.77 2023-07-03 14:28:00 Postępowanie
informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 358.37 2023-07-14 10:30:58 Publiczna wiadomość
zawiadomienie o wyborze - pralnia.pdf pdf 478.66 2023-07-18 11:08:09 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-07-18 11:08 Anna Ślusarz W załączeniu zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty

zawiadomienie o wybo [...].pdf

2023-07-14 10:30 Olga Mazur informacja z otwarcia ofert

informacja z otwarci [...].pdf

2023-07-13 09:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający ma zamiar przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia 452 640,00 zł.
2023-07-11 15:52 Anna Ślusarz Do Zamawiającego wpłynęło w dniu 07.07.2023 r. pytanie do treści SWZ. Poniżej przedstawiam pytanie oraz odpowiedź:

DOTYCZY: POSTEPWOANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO NA: ŚWIADCZENIE KOMPLEKSOWEJ USŁUGI PRALNICZEJ ZGODNIE Z WYMOGAMI SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNYMI DLA ARESZTU ŚLEDCZEGO W KRAKOWIE, ZNAK SPRAWYll/D/Kw/23
Zamawiający w §8 pkt 3 wzoru umowy dopuszcza waloryzację wynagrodzenia o wskaźnik GUS. Zgodnie z nowelizacją ustawy Pzp z dnia 10 listopada 2022 roku, art. 436 - umowa z Wykonawcą powinna zawierać m. in.:
,,b) zasady wprowadzania zmian wysokości wynagrodzenia w przypadku zmiany:
- stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego,
- wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
- zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub ubezpieczenie zdrowotne,
- zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (Dz. U. z 2020 r. poz. 1342)
-jeżeli zmiany te będq miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę.
oraz w art. 439:
1. Umowa, której przedmiotem są roboty budowlane lub usługi, zawarta na okres dłuższy niż 12 miesięcy, zawiera postanowienia dotyczące zasad wprowadzania zmian wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy, w przypadku zmiany ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia.
2. W umowie określa się:
1) poziom zmiany ceny materiałów lub kosztów, o których mowa w ust. 1, uprawniający strony umowy do żądania zmiany wynagrodzenia oraz początkowy termin ustalenia zmiany wynagrodzenia;
2) sposób ustalania zmiany wynagrodzenia:
a) z użyciem odesłania do wskaźnika zmiany ceny materiałów lub kosztów, w szczególności wskaźnika ogłaszanego w komunikacie Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego lub
b) przez wskazanie innej podstawy, w szczególności wykazu rodzajów materiałów lub kosztów, w przypadku których zmiana ceny uprawnia strony umowy do żądania zmiany wynagrodzenia;
3) sposób określenia wpływu zmiany ceny materiałów lub kosztów na koszt wykonania zamówienia oraz określenie okresów, w których może następować zmiana wynagrodzenia wykonawcy;
4) maksymalną wartość zmiany wynagrodzenia, jaką dopuszcza zamawiający w efekcie zastosowania postanowień o zasadach wprowadzania zmian wysokości wynagrodzenia.
3. Jeżeli umowa została zawarta po upływie 180 dni od dnia upływu terminu składania ofert, początkowym terminem ustalenia zmiany wynagrodzenia jest dzień otwarcia ofert, chyba że zamawiający określi termin wcześniejszy.
4. Przez zmianę ceny materiałów lub kosztów rozumie się wzrost odpowiednio cen iub kosztów, jak i ich obniżenie, względem ceny lub kosztu przyjętych w celu ustalenia wynagrodzenia wykonawcy zawartego w ofercie.
5. Wykonawca, którego wynagrodzenie zostało zmienione zgodnie z ust. 1-3, zobowiązany jest do zmiany wynagrodzenia przysługującego podwykonawcy, z którym zawarł umowę, w zakresieodpowiadającym zmianom cen materiałów lub kosztów dotyczących zobowiązania podwykonawcy, jeżeli łącznie spełnione są następujące warunki:
1) przedmiotem umowy są roboty budowlane lub usługi;
2) okres obowiązywania umowy przekracza 12 miesięcy.
W związku z powyższym Zamawiający jest zobligowany do umieszczenia w zapisach umowy możliwość zmiany wynagrodzenia umowy o wskaźnik waloryzacji wynagrodzeń pracowniczych.
Powołując się na powyższe prosimy o wprowadzenie do umowy wymaganych zapisów pozwalających Wykonawcy na zmianę umowy w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę.

Odp. Zamawiający nie wyraża zgody.

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 334