-
@{appsTranslations[key]}
-
- Strona główna
- Postępowanie ID 789195
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
RI.042.99.83.2023.E Zaprojektowanie, dostawa i montaż tablic informacyjnych i pamiątkowych w związku z realizacją przedsięwzięcia pn. „Edukacja i upowszechnienie efektów” w ramach projektu pn. „Kreujemy+ Rozwijamy+Ożywiamy+Stymulujemy+Nakreślamy+Odmieniamy=Krosno” realizowanego w ramach Programu Rozwój Lokalny
Wystawiający
-
UżytkownikMarcin Kustroń
-
Organizacja
-
OddziałWydział Rozwoju Miasta i Obsługi Inwestorów
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2023-07-05 15:08:00
-
Składania2023-07-13 09:00:00
-
Otwarcie ofert2023-07-13 09:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
RI.042.99.83.2023.E
Krosno, dnia 05.07.2023 r.
Ogłoszenie
dotyczące zamówienia o wartości nieprzekraczającej 130 000 złotych
Zaprojektowanie, dostawa i montaż tablic informacyjnych i pamiątkowych w związku z realizacją przedsięwzięcia pn. „Edukacja i upowszechnienie efektów” w ramach projektu pn. „Kreujemy+ Rozwijamy+Ożywiamy+Stymulujemy+Nakreślamy+Odmieniamy=Krosno” realizowanego w ramach Programu Rozwój Lokalny
1. Zamawiający:
GMINA MIASTO KROSNO
ul. Lwowska 28a
38-400 Krosno
NIP: 6840013798
2. Tryb udzielenia zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargowym określonym w przepisach Regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości nie przekraczającej 130 000 złotych (§ 9 Regulaminu stanowiącego załącznik do Zarządzenia Nr 924/20 Prezydenta Miasta Krosna z dnia 31 grudnia 2020 r.) – publikacja na stronie internetowej (https://platformazakupowa.pl).
Do zamówienia nie stosuje się ustawy z dnia 11września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.
3. Opis przedmiotu zamówienia:
Opis przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
79342200-5 Usługi w zakresie promocji
39294100-0 Artykuły informacyjne i promocyjne
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
a) Zaprojektowanie, wykonanie i montaż 2 sztuk tablic o wymiarach 120 x 180 cm.
Wykonanie: PCV twarde 1 mm, druk UV, minimalna ilość otworów montażowych: 8.
Miejsce montażu – ogrodzenie tymczasowe terenu budowy alejek pieszo rowerowych w Krośnie przy ul. Legionów (dokładne miejsce wskazane zostanie przez Zamawiającego w trakcie montażu).
b) Zaprojektowanie, wykonanie i montaż 2 sztuk tablic o wymiarach 120 x 180 cm.
Wykonanie: płyta kompozytowa dibond 3mm, druk UV. Miejsce montażu – infrastruktura powstała w trakcie budowy alejek pieszo rowerowych w Krośnie przy ul. Legionów (dokładne miejsce wskazane zostanie przez Zamawiającego w trakcie montażu).
c) Zaprojektowanie, wykonanie i montaż 2 sztuk tablic o wymiarach 120 x 180 cm.
Wykonanie: płyta kompozytowa dibond 3mm, druk UV. Miejsce montażu – ogrodzenie panelowe parku sensorycznego przy ul. Chopina w Krośnie (dokładne miejsce wskazane zostanie przez Zamawiającego w trakcie montażu).
d) Zaprojektowanie, wykonanie i montaż 2 sztuk tablic o wymiarach 50 x 60 cm dostosowanych do zabytkowej przestrzeni. Wykonanie: płyta plexi przezroczysta o grubości do 1,5 mm, druk UV. Miejsce montażu – ściana prowadząca wzdłuż zejścia z płyty krośnieńskiego Rynku do piwnicy zlokalizowanej w kamienicy Rynek 6 w Krośnie (dokładne miejsce wskazane zostanie przez Zamawiającego w trakcie montażu). Montaż na kołkach dystansowych w kolorze starego złota.
e) Zaprojektowanie, wykonanie i montaż 2 sztuk tablic o wymiarach 120 x 180 cm.
Wykonanie: płyta kompozytowa dibond 3mm, druk UV. Miejsce montażu – park kieszonkowy: przy ul. Piastowskiej w Krośnie (dokładne miejsce wskazane zostanie przez Zamawiającego w trakcie montażu).
5. Termin realizacji zamówienia:
a) Tablice, o których mowa w pkt. 3 lit. a, c i d w terminie 14 dni od zawarcia umowy.
b) Tablice, o których mowa w pkt. 3 lit. b w terminie do 15 grudnia 2023 r.
c) Tablice, o których mowa w pkt. 3 lit. e w terminie do 14 dni od pisemnej informacji Zamawiającego o możliwości montażu.
6. Warunki udziału w postępowaniu oraz sposób dokumentowania spełniania warunków udziału w postępowaniu:
O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. Zamawiający uzna warunek za spełniony w przypadku przedłożenia przez Wykonawcę do oferty Załącznika nr 2 – Oświadczenie wykonawcy składanego na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę.
Oferenci, którzy nie przedłożą załącznika nr 2 zostaną odrzuceni z przyczyn formalnych.
7. Istotne wymagania zamówienia:
1) Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
2) Kary umowne oraz zmiany umowy zgodnie ze wzorem umowy stanowiącym Załącznik nr 3 do ogłoszenia.
3) Oferta winna być sporządzona w języku polskim oraz podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy, zgodnie z jego formą reprezentacji określoną w rejestrze przedsiębiorców lub w innym dokumencie.
4) Wykonawca jest zobowiązany do wskazania w składanych ofertach tych informacji, które objęte są tajemnicą przedsiębiorstwa.
8. Wyjaśnienia dotyczące treści oferty:
Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienia dotyczące wszelkich wątpliwości związanych z ofertą, przedmiotem zamówienia, sposobem przygotowania i złożenia ofert, kierując swoje pytania na platformie zakupowej nie później niż na 3 dni przed terminem składania ofert. Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie wszystkim Oferentom, którzy o takowe wyjaśnienia zwrócili się, nie później niż na 2 dni przed terminem składania ofert. W przypadku złożenia zapytania w terminie późniejszym niż na 3 dni przed terminem składania ofert, Zamawiający nie ma obowiązku udzielania odpowiedzi.
Osobą uprawnioną przez Zamawiającego do kontaktowania się z wykonawcami jest:
Kustroń Marcin - Wydział Rozwoju Miasta i Obsługi Inwestorów Urzędu Miasta Krosna, ul. Lwowska 28A (III piętro, pokój Nr 303), tel. (13 47 43 303),
- poniedziałek – piątek w godz. 730 do 1430.
9. Termin i forma składania ofert:
Oferty należy składać na formularzy ofertowym, który stanowi załącznik nr 1 do ogłoszenia.
Oferty należy składać w formie elektronicznej: za pośrednictwem Platformy Zakupowej. Oferta oraz załącznik do oferty musi być podpisany elektronicznie (kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym). Oferty należy składać do dnia 13.07.2023 r. do godz. 9.00.
Otwarcie ofert nastąpi elektronicznie w dniu 13.07.2023 r. o godzinie 9:05 za pośrednictwem platformazakupowa.pl, w siedzibie Zamawiającego, Urząd Miasta Krosna, ul. Lwowska 28a, pokój nr 303.
10. Kryterium oceny ofert :
Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Przy wyborze ofert, Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium:
- Najniższa cena- 100%
Ilość punktów jaką po uwzględnieniu znaczenia kryteriów oceny ofert może uzyskać oferta to: 100 punktów i tak:
- za cenę oferty ( C ) - maksymalnie 100 pkt
Kryterium Cena:
Sposób wyliczenia punktów (max. 100 pkt) za cenę oferty wg następującego wzoru:
cena oferty z najniższą ceną (zł)
C = -------------------------------------------- x 100 ( pkt)
cena badanej oferty (zł)
Łączna ocena oferty = C (pkt)
W cenie ofertowej należy uwzględnić wszystkie koszty związane z kompleksową realizacją przedmiotu zamówienia, w tym wynikające z postanowień zawartych w ogłoszeniu. Wszystkie rozliczenia między Zamawiającym, a Wykonawcą dokonywane będą w PLN. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
Zamawiający przyzna zamówienie Wykonawcy, który spełniając warunki określone w ogłoszeniu zaoferuje najniższą cenę. Zamawiający zastrzega sobie na etapie oceny ofert możliwość żądania dodatkowych wyjaśnień dotyczących jej treści.
Zamawiający niezwłocznie zawiadomi za pośrednictwem Platformy Zakupowej wybranego wykonawcę, że jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, a także pozostałych wykonawców o dokonanym wyborze.
11. Zmiany umowy
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy na warunkach określonych w Załączniku nr 3.
12. Wadium
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
13. Oferty częściowe i wariantowe
Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty częściowej.
14. Zamówienia uzupełniające
Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających.
15. Klauzula informacyjna dotycząca art. 13 RODO w zakresie danych osobowych
Klauzula informacyjna dotyczy danych osobowych:
- wykonawcy (będącego osobą fizyczną, będącego osobą fizyczną prowadzącą działalność gospodarczą),
- pełnomocnika wykonawcy (osoby fizycznej),
- osób, które w swojej ofercie wykonawca przedkłada celem wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, braku podstaw do wykluczenia z postępowania czy potwierdzenia wymogów Zamawiającego dotyczących wykonania przedmiotu zamówienia.
Wypełniając obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 i 14 rozporządzenia PeiR (UE) nr 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE. L. z 2016 r. Nr 119, s. 1, z późn. Zm.) – dalej RODO, informujemy że:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest:
GMINA MIASTO KROSNO
ul. Lwowska 28 a
38-400 Krosno
Kontakt do inspektora ochrony danych osobowych w Gminie Miasto Krosno:
iod@um.krosno.pl
tel.: 13 47 43 317
2) Może Pan/Pani kontaktować się w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych oraz z wykonywaniem praw przysługujących na mocy RODO z Administratorem z wykorzystaniem powyższych danych teleadresowych lub z wyznaczonym u Administratora Inspektorem ochrony danych na adres e-mail: iod@um.krosno.pl.
3) Podstawy i cele przetwarzania danych:
a) Dane osobowe wykonawcy, który jest osobą fizyczną: Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w związku z wykonaniem umowy, a także podjęcia czynności niezbędnych przed jej zawarciem (art. 6 ust. 1 lit. b RODO), w związku z obowiązkiem prawnym ciążącym na administratorze wynikającym z przepisów prawa, a także ustawy o dostępie do informacji publicznej, w związku z obowiązkiem ujawniania danych Wykonawcy w zakresie stanowiącym informację publiczną (art. 6 ust. 1 lit. c RODO). Dane mogą być także przetwarzane w celu ewentualnego dochodzenia lub obrony przed roszczeniami na podstawie prawnie uzasadnionego interesu administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
b) Dane osób działających w imieniu Wykonawcy, w tym wskazanych w umowie z Wykonawcą: Pani/a dane osobowe będą przetwarzane w związku z realizacją postanowień zawartej umowy,
a także ewentualnego dochodzenia lub obrony przed roszczeniami na podstawie prawnie uzasadnionego interesu administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
4) Pani/a dane mogą być udostępniane podmiotom i osobom upoważnionym do tego na podstawie przepisów prawa, w tym podmiotom uprawnionym do uzyskania informacji publicznej. Mogą zostać także udostępnione podmiotom realizującym czynności niezbędne do zrealizowania wskazanych celów przetwarzania (kancelaria prawna).
5) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres trwania umowy, a następnie przez okres 5 kolejnych lat kalendarzowych ze względu na przepisy o rachunkowości. W przypadku roszczeń dane będą przetwarzane do czasu ich przedawnienia.
6) Posiada Pan/i prawo żądania dostępu do swoich danych osobowych, a także ich sprostowania (poprawiania). Skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. Przysługuje Pani/u także prawo do żądania usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także sprzeciwu na przetwarzanie, przy czym przysługuje ono jedynie w sytuacji, jeżeli dalsze przetwarzanie nie jest niezbędne do wywiązania się przez Administratora z obowiązku prawnego i nie występują inne nadrzędne prawne podstawy przetwarzania.
7) Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi na realizowane przez Administratora przetwarzanie do Prezesa UODO (uodo.gov.pl).
8) Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do zawarcia oraz realizacji umowy.
16. Załączniki:
Załącznik nr 1 –Formularz ofertowy.
Załącznik nr 2 – Oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę.
Załącznik nr 3 – Wzór umowy.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2023-07-13
15:17:50
|
Marcin Kustroń |
Informacja
o
wyborze
oferty
Załączniki |
2023-07-13
10:13:58
|
Marcin Kustroń |
Informacja
z
otwarcia
ofert
Załączniki |
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?