-
@{appsTranslations[key]}
-
- Strona główna
- Postępowanie ID 790105
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
ZP/605/2023-Zadanie nr 1 Zakup głośników aktywnych Bose F1 Model 812
Wystawiający
-
UżytkownikPaweł Kluziak
-
Organizacja
-
OddziałWydział Łączności i Informatyki
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2023-07-06 12:28:00
-
Składania2023-07-12 13:00:00
-
Otwarcie ofert-
-
Tryb
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
REGULAMIN OBOWIĄZUJĄCY DOSTAWCÓW
KOMENDY WOJEWÓDZKIEJ POLICJI W KIELCACH
- Zamówienia realizowane przez KWP w Kielcach za pośrednictwem Internetowej Platformy Zakupowej odbywają się wyłącznie przy wykorzystaniu strony internetowej www.platformazakupowa.pl.
- KWP w Kielcach nie rozpatruje ofert składanych w
inny sposób niż za pośrednictwem Platformy Zakupowej.
- Pełna specyfikacja zamówienia, ewentualne załączniki i inne niezbędne
informacje są zamieszczone na stronie konkretnego zamówienia, a Wykonawca godzi
się na te warunki i jest świadomy odpowiedzialności za złożoną ofertę.
- Podana przez Wykonawcę cena za realizację zamówienia musi
zawierać wszystkie koszty realizacji zamówienia,
tzn. że KWP w Kielcach nie ponosi żadnych innych kosztów związanych z realizacją zamówienia, np. kosztów dostawy,
kosztów świadczonej gwarancji. - Oferty składa się w cenie brutto.
- Wykonawca
jest związany złożoną przez siebie ofertą przez okres 30 dni od dnia upływu
terminu składania ofert.
- Termin płatności na rzecz Wykonawcy wynosi 30 dni od daty realizacji zamówienia oraz otrzymania przez KWP w Kielcach prawidłowo wystawionej faktury.
- Wykonawca gwarantuje, że przy realizacji dostaw, usług i robót
budowlanych zaoferowany przedmiot zamówienia
lub wykorzystane materiały są zgodne z opisem przedmiotu zamówienia oraz spełniają wymagania wynikające z przepisów prawa. - W przypadku realizowania dostawy niezgodnie z opisem
przedmiotu zamówienia oraz ze złożoną przez Wykonawcę ofertą,
KWP w Kielcach zwróci niezgodny przedmiot zamówienia na koszt i ryzyko Wykonawcy. - KWP w Kielcach wybierze ofertę najkorzystniejszą, zgodnie z
określonymi w postępowaniu kryteriami wyboru oferty.
- W przypadku kilku pozycji zakupowych (kilku zadań), KWP w Kielcach zastrzega sobie prawo wyboru Wykonawcy oddzielnie dla każdej pozycji zakupowej.
- KWP w Kielcach zastrzega, że przeprowadzane postępowanie nie musi
zakończyć się wyborem Wykonawcy, a Wykonawcom
nie przysługują z tego tytułu żadne
roszczenia w stosunku do KWP w Kielcach.
- Zamawiającemu przysługuje prawo do ograniczenia zakresu rzeczowego
przedmiotu umowy w przypadku ograniczenia finansowego. Wykonawcy nie
przysługują z tego tytułu żadne roszczenia finansowe wobec Zamawiającego.
- Po rozstrzygnięciu postępowania na platformie zakupowej Zamawiający prześle Wykonawcy zamówienie do realizacji lub umowę do podpisania. W przypadku braku kontaktu z Wykonawcą przez okres do 5 dni od daty powyższych czynności Zamawiający zastrzega sobie prawo do jednostronnej rezygnacji ze złożonego Zamówienia. Zamawiający wyśle rezygnację z realizacji Zamówienia na wskazany w dokumentach adres poczty elektronicznej, a następnie dokona ponownej oceny i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia finansowe wobec Zamawiającego.\
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z zamówienia u Wykonawcy,
który we wcześniejszych
postępowaniach
Zamawiającego nie dotrzymał warunków realizacji zamówienia lub realizował je
bez należytej staranności.
- Dokumenty złożone przez Wykonawcę posiadające braki formalne, mogą zostać
uzupełnione / poprawione w terminie 3 dni od wezwania
przez Zamawiającego.
- Wykonawca zapłaci Zamawiającemu za niewykonanie lub nienależyte wykonanie
umowy/dostawy odszkodowania w formie kar umownych za opóźnienie w dostawie przedmiotu umowy w wysokości 1% wartości
niedostarczonego przedmiotu umowy za każdy dzień opóźnienia;
- Kary umowne będą płatne na podstawie pisemnego żądania Zamawiającego w
terminie 7 dni od doręczenia żądania,
na rachunek bankowy wskazany w żądaniu. - W przypadku naliczenia kar umownych, Zamawiający zastrzega sobie możliwość
potrącenia ich z faktury na co niniejszym
Wykonawca wyraża zgodę.
- Warunkiem złożenia oferty jest zapoznanie się oraz akceptacja Wykonawcy
niniejszego regulaminu. Złożenie oferty
jest równoznaczne ze złożeniem przez Wykonawcę oświadczenia woli, iż akceptuje
przedmiotowy regulamin oraz wyraża zgodę
na wszystkie postanowienia i warunki postępowania, a także zobowiązuje się do ich przestrzegania.
W razie niewyrażenia zgody na powyższe warunki – proszę nie składać oferty!
Klauzula
informacyjna w związku z procedurą postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, Pana/Panią o tym, w jaki sposób Komendant Wojewódzki Policji w Kielcach przetwarza Pana/Pani dane osobowe w związku z procedurą postępowania przetargowego:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest
Komendant Wojewódzki Policji w Kielcach, kontakt: ul. Seminaryjska 12,
25-372 Kielce, tel. 47 801 2010 - Inspektorem ochrony danych osobowych w Komendzie Wojewódzkiej Policji w Kielcach jest Pani Ewa Kopeć, pracownik Wydziału Ochrony Informacji Niejawnych Komendy Wojewódzkiej Policji w Kielcach, kontakt ul. Seminaryjska 12, 25-372 Kielce, tel. 47 801 2040, 47 802 2092, iod.kwp@ki.policja.gov.pl.;
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na
podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym
postępowaniem
o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym przez Komendę Wojewódzką Policji w Kielcach. - odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby
lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania
w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”; - Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
- obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Załączniki do postępowania
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?