Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Zakup i dostawa automatów Wagraf, poduszek do automatów, uchwytów do pieczątek i gum do wyrobu pieczątek

Agnieszka Chołodecka
Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu Oddział: Wydział Zaopatrzenia
Termin:
Zamieszczenia : 12-07-2023 11:44:00
Składania : 14-07-2023 12:00:00
Otwarcia : 14-07-2023 12:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Warunki zamówienia : 

Warunki zamówienia:

  1. Koszty transportu pokrywa Wykonawca.

2.      Za wszelkie szkody, uszkodzenia powstałe podczas transportu odpowiedzialność ponosi wyłącznie Wykonawca.

  1. Sposób zapłaty: 30 dni od daty otrzymania faktury.
  2. Fakturę prosimy wystawić na:

Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu

ul Podwale 31-33

50-040 Wrocław

NIP 896-000-47-80

  1. Przedmiot zamówienia wraz z fakturą należy dostarczyć do Komendy Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu, ul. Podwale 31-33, 50-040 Wrocław, do godziny 14.00. O wysłaniu przedmiotu zamówienia prosimy powiadomić pod nr tel.     47 87 144 02 lub 871 124 96
  2. W postępowaniu nie mogą brać udziału wykonawcy wykluczeni na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r.                       o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. 2022 poz. 835), tj:

 a) wykonawcy wymienieni w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu   269/2014 albo wpisani na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;

b) wykonawcy, których beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;

c)  wykonawcy, których jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r.                                o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach  kreślonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką  jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w  prawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa  w art. 1 pkt 3.

7.    W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy, o którym mowa w pkt 7, wykonawca wraz z ofertą zobowiązany jest złożyć oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na ww. podstawie prawnej. Wzór oświadczenia stanowi załącznik do postępowania.

8. Termin realizacji:  3 dni robocze od dnia przesłania oficjalnego zamówienia.

9. Wykonawca zobowiązuje się do odbioru i wymiany w terminie 3 dni roboczych od daty powiadomienia  na własny koszt zareklamowanych materiałów.

10.Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną:

    • za zwłokę w dostawie przedmiotu zamówienia w terminie określonym w pkt 8 w wysokości 1 % wartości brutto zamówienia za każdy rozpoczęty dzień opóźnienia
    • z tytułu odstąpienia od realizacji zamówienia z przyczyn za, które odpowiedzialność ponosi Wykonawca w wysokości 10 % brutto wartości zamówienia.

11.   Zamawiający zastrzega, że w przypadku zwłoki w realizacji zamówienia w terminie wskazanym w pkt 8, będzie upoważniony do odstąpienia od realizacji zamówienia bez wyznaczania dodatkowego terminu na spełnienie świadczenia.

12.   Zamawiający zastrzega, że naliczone kary umowne mogą zostać potrącone z wystawionej faktury VAT.

13.   Pytania odnośnie przedmiotu zamówienia proszę przesyłać przez platformę Open Nexus.

14. Wykonawca przystępując do złożenia oferty akceptuje powyższe warunki zamówienia.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do odwołania, unieważnienia lub zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru oferty,  w każdym czasie bez podania przyczyny.

 

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
oswiadczenie.doc doc 30.5 2023-07-12 11:44:00 Kryterium

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Automat Wagraf b3s tuszownica niebieska 50 szt. Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
Podwale 31-33
50-040, Wrocław
(0)
2 Automat Wagraf b4s tuszownica niebieska 30 szt. Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
Podwale 31-33
50-040, Wrocław
(0)
3 Poduszka do automatu Wagraf 3,3 s sucha 20 szt. Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
Podwale 31-33
50-040, Wrocław
(0)
4 Poduszka do automatu Wagraf 4 sucha 20 szt. Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
Podwale 31-33
50-040, Wrocław
(0)
5 Uchwyt do pieczątki plastik, 60x25 20 szt. Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
Podwale 31-33
50-040, Wrocław
(0)
6 Uchwyt do pieczątki plastik, 53x20 20 szt. Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
Podwale 31-33
50-040, Wrocław
(0)
7 Guma do wyrobu pieczątek a4 2,3 mm trodat classico 20 szt. Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
Podwale 31-33
50-040, Wrocław
(0)
8 Guma do wyrobu pieczątek a4 2,3 mm trodat biała 10 szt. Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
Podwale 31-33
50-040, Wrocław
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3286 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Wykluczenie Rosja - Proszę o podpisanie załączonego oświadczenia i dołączenie go do formularza ofertowego. Jest to warunek niezbędny do realizacji zamówienia.

oswiadczenie.doc

(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 139