Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 20-07-2023 12:13:00 |
Składania : | 28-07-2023 09:00:00 |
Otwarcia : | 28-07-2023 09:05:00 |
Tryb: | PL - Tryb Podstawowy (art. 275) |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie podstawowym zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.
Zamawiający:
Szkoła Podstawowa nr 8 w Mikołowie
ul. Wolności 27,
43-190 Mikołów
NIP: 635-16-49-574
dla którego na mocy pełnomocnictwa udzielonego na podstawie art. 37 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, postępowanie prowadzone jest przez:
Centrum Usług Wspólnych w Mikołowie – Gmina Mikołów
ul. Karola Miarki 9
43-190 Mikołów
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2023-09-26 12:26 | Patrycja Godlewska | Ogłoszenie o wyniku postępowania. |
2023-08-25 12:55 | Patrycja Godlewska | Informacja o wyborze oferty. |
2023-08-22 10:01 | Patrycja Godlewska | Informacja z otwarcia ofert dodatkowych w części 7: JAJA. |
2023-07-28 12:50 | Patrycja Godlewska | Informacja z otwarcia ofert. |
2023-07-28 09:00 | Komunikat Zamawiającego |
Zamawiający
zamierza
przeznaczyć
na
sfinansowanie
zamówienia:
450
497,60
zł
brutto.
W
tym: Część 1: MIĘSO WIEPRZOWE, WOŁOWE WĘDLINY: 80 617,55 zł brutto Część 2: MIĘSO DROBIOWE: 36 900,00 zł brutto Część 3: NABIAŁ: 61 409,50 zł brutto Część 4: WARZYWA I OWOCE: 111 251,30 zł brutto Część 5: MROŻONKI: 17 657,35 zł brutto Część 6: RÓŻNE PRODUKTY SPOŻYWCZE: 84 876,82 zł brutto Część 7: JAJA: 4 550,00 zł brutto Część 8: PIECZYWO: 11 135,08 zł brutto Część 9: RYBY: 25 395,00 zł brutto Część 10: DANIA GOTOWE (świeże): 16 705,00 zł brutto |
Komunikaty