-
@{appsTranslations[key]}
-
- Strona główna
- Postępowanie ID 799831
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
GPI.271.16.2023 Remont drogi gminnej nr 070118C w miejscowości Uciąż od km 0+000 do 1+810
Wystawiający
-
UżytkownikAgata Kowalik
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2023-07-28 14:45:00
-
Składania2023-08-17 09:30:00
-
Otwarcie ofert2023-08-17 10:00:00
-
TrybPL - Tryb Podstawowy (art. 275)
-
RodzajRobota budowlana
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Załączniki do postępowania
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2023-08-22
14:14:38
|
Agata Kowalik |
Postępowanie
zostało
unieważnione.
Uzasadnienie:
Płużnica,
dnia
22
sierpnia
2023
r. Gmina Płużnica Płużnica 60 87-214 Płużnica GPI.271.16.2023 Informacja o unieważnieniu postępowania na zadanie pn.: „Remont drogi gminnej nr 070118C w miejscowości Uciąż od km 0+000 do 1+810” Na podstawie art. 260 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, Dz. U. 2022 r., poz. 1710 z późn. zm. - dalej p.z.p., zawiadamiam o unieważnieniu przedmiotowego postępowania. Podstawa prawna unieważnienia: art. 255 pkt. 3 p.z.p. cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty. Uzasadnienie faktyczne: W wyznaczonym terminie tj. do 17 sierpnia 2023 r. do godz. 9:30 do zamawiającego wpłynęła jedna oferta zgodnie z opublikowaną na stronie prowadzonego postepowania: https://platformazakupowa.pl/transakcja/799831 informacją z otwarcia ofert. Bezpośrednio przed otwarciem ofert zamawiający podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Jest to kwota 506 104,49 zł. W toku badania oferty ustalono, że najniższa zaoferowana cena ofertowa wykonania zamówienia to 1 495 764,16 zł. Wobec powyższego podjęto decyzję o unieważnienie postępowania. Załączniki |
2023-08-22
14:11:36
|
Agata Kowalik |
Informacja
o
unieważnienie
postępowania
na
zadanie
pn.:
„Remont
drogi
gminnej
nr
070118C
w
miejscowości
Uciąż
od
km
0+000
do
1+810”
Załączniki |
2023-08-17
14:16:25
|
Agata Kowalik |
Zgodnie
z
art.
222
ust.
5
p.z.p.
Zamawiający
upublicznia
informację
z
otwarcia
ofert.
Załączniki |
2023-08-17
09:30:00
|
Komunikat Zamawiającego |
Płużnica,
dnia
14
sierpnia
2023
r. Gmina Płużnica Płużnica60 87-214 Płużnica Nr postępowania: GPI.271.16.2023 Informacja o kwocie, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym bez negocjacji o wartości zamówienia nie przekraczającej progów unijnych o jakich stanowi art. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2022, poz. 1710 z późn. zm.), zwanej dalej w skrócie p.z.p.. na zadanie pn. Remont drogi gminnej nr 070118C w miejscowości Uciąż od km 0+000 do 1+810 Zamawiający, na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy p.z.p., informuje, że zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę: 506 104,49 zł brutto Załączniki |
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?