-
@{appsTranslations[key]}
-
- Strona główna
- Postępowanie ID 802925
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
Dostawa i montaż urządzeń rekreacyjnych - zadanie podzielone na części
Wystawiający
-
UżytkownikŁukasz Goszczyński
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2023-08-07 12:00:00
-
Składania2023-08-11 10:00:00
-
Otwarcie ofert2023-08-11 10:10:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajRobota budowlana
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
zapraszamy do składania ofert cenowych na przeprowadzenie prac budowlanych polegających na dostawie i montażu urządzeń rekreacyjnych plenerowych dla następujących części zadania:
CZĘŚĆ I - elementy siłowni zewnętrznej (rowerek, twister, orbitrek, wyciskanie siedzące) montowane w gruncie kotwą betonową min. 50 cm poniżej poziomu gruntu, wykonane zgodnie z normą PN-EN 16630:2015 ze stali ocynkowanej malowanej proszkowo. Miejsce montażu - Smokęcino, gm. Brojce, dz. 92/5 obr. Smokęcino. Dokumentacja techniczna zostanie przekazana Wykonawcy po podpisaniu zlecenia.
CZĘŚĆ II - elementy placu zabaw (huśtawka podwójna, bujak sprężynowy, zestaw zabawowy składający się ze zjeżdżalni, drabinki szczeblowej i przeplotni linowej) montowane w gruncie kotwą betonową min. 50 cm poniżej poziomu gruntu, wykonane zgodnie z normą PN-EN 1176 ze stali ocynkowanej malowanej proszkowo. Miejsce montażu - Przybiernowo, gm. Brojce, dz. 99/2 obr. Przybiernowo. Dokumentacja techniczna zostanie przekazana Wykonawcy po podpisaniu zlecenia.
CZĘŚĆ III - elementy placu zabaw (zjazd linowy o wymiarach min. 350x2500 cm) montowane w gruncie kotwą betonową min. 50 cm poniżej poziomu gruntu, wykonane zgodnie z normą PN-EN 1176 ze stali ocynkowanej malowanej proszkowo. Miejsce montażu - Brojce, gm. Brojce, dz. 264 obr. Brojce. Dokumentacja techniczna zostanie przekazana Wykonawcy po podpisaniu zlecenia.
Ofertę można złożyć na każdą z części zapytania na własnym wzorze za pośrednictwem platformy zakupowej. Do oferty należy dołączyć karty techniczne oferowanych urządzeń.
Czas zaoferowanej gwarancji min. 24-miesiące liczące się od dnia odbioru. Gwarancja w formie pisemnej zostanie dostarczona Zamawiającemu wraz z fakturą.
Prace montażowe dla każdej z części należy wykonać do dnia 20 września 2023 r. Płatność zostanie dokonana na podstawie faktury z 30-dniowym terminem płatności po protokolarnym bezusterkowym odbiorze zadania.
Zadanie w Części I i II jest współfinansowane ze środków budżetu Województwa Zachodniopomorskiego w ramach konkursu Marszałka Województwa Zachodniopomorskiego "Granty Sołeckie 2023".
Zadanie w Części III finansowane jest ze środków budżetu Gminy Brojce.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 913861194
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2023-08-11
15:07:59
|
Łukasz Goszczyński |
Zawiadomienie
o
wyborze
ofert
z
dn.
11.08.2023
r.
Załączniki |
2023-08-11
13:59:15
|
Łukasz Goszczyński |
Informacja
z
otwarcia
ofert
z
dn.
11.08.2023
Załączniki |
2023-08-11
10:00:00
|
Komunikat Zamawiającego |
Na
sfinansowanie
zamówienia
Zamawiający
zamierza
przeznaczyć: - Część I 16902,85 zł brutto - Część II 23.882,48 zł brutto - Część III 11 895,00 zł brutto |
2023-08-10
10:11:48
|
Łukasz Goszczyński |
Odpowiedzi
na
pytania
Wykonawcy
nr
3
Pytanie - 1. Czy w ofercie należy uwzględnić wyłącznie dostawę i montaż urządzeń czy również nawierzchnię piaskową pod urządzenia? Jeżeli tak, prosimy o sprecyzowanie pod które dokładnie. Odpowiedź - Wykonawca zobowiązany jest do dostawy i montażu urządzeń w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, wykonanie nawierzchni nie jest wymagane. Pytanie - 2. Jaki Zamawiający wymaga termin realizacji? Odpowiedź - Termin realizacji zadania upływa 20 września 2023 r. |
2023-08-10
10:09:07
|
Łukasz Goszczyński |
Odpowiedź
na
pytania
Wykonawcy
nr
2
Pytanie - 1.Czy Zamawiający wymaga obsługi geodezyjnej przy dostawie i montażu urządzeń części I tj. tyczenie i inwentaryzcja powykonawcza ? Odpowiedź - Zamawiający nie wymaga obsługi geodezyjnej podczas przeprowadzania prac montażowych. Pytanie - 2. Czy Zamawiający wymaga wykonania nawierzchni pod siłownią w części I w zakresie tego postępowania jeśli norma tego nie wymaga ? Odpowiedź - Zamawiający nie wymaga wykonywania innych prac wykraczających poza dostawę i montaż urządzeń. |
2023-08-10
10:06:25
|
Łukasz Goszczyński |
Odpowiedzi
na
pytania
Wykonawcy
nr
1 Pytanie - 1.Czy Zamawiający wymaga obsługi geodezyjnej przy dostawie i montażu urządzeń części I tj. tyczenie i inwentaryzcja powykonawcza ? Odpowiedź - Zamawiający nie wymaga obsługi geodezyjnej. Wykonawca ma dokonać montażu urządzeń zgodnie z projektem budowlanym lub mapką sytuacyjną przekazaną przez Zamawiającego oraz w uzgodnieniu z nim na placu. Pytanie - 2. Czy Zamawiający wymaga wykonania nawierzchni pod siłownią w części I w zakresie tego postępowania jeśli norma tego nie wymaga ? Odpowiedź - Zamawiający wymaga montażu urządzeń w miejscu przez niego wskazanym, nie wymaga wykonywania nawierzchni. |
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?