Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Realizacja 3 usług transportowych i wynajęcia dużego samochodu/autobusu ( wraz z kierowcą)

Karolina Romanowska
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Wrocławiu Oddział: Sekcja Zaopatrzenia
Termin:
Zamieszczenia : 10-08-2023 13:09:00
Składania : 18-08-2023 12:00:00
Otwarcia : 18-08-2023 12:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja


ZAPROSZENIE

do składania ofert

na realizację 3 usług transportowych i wynajęcia dużego samochodu/autobusu (wraz z kierowcą)  przystosowanego do organizacji wyjazdowych akcji społeczno-edukacyjnej z zakresu polityki zdrowotnej i promocji zdrowia, w ramach Kampanii społeczno-edukacyjnej na temat profilaktyki raka piersi, jąder oraz czerniaka, pn. „Czy ten Pan i Pani są poinformowani?” realizowanej przez Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Wrocławiu z dotacji z budżetu Województwa Dolnośląskiego przyznanej Uchwałą nr 7180/VI/23 Zarządu Województwa Dolnośląskiego z dnia 03 lipca 2023 r., zgodnie z Umową dotacji nr DZ-Z/129/2023 z dnia 13.07.2023 r.

Postępowanie nie podlega ustawie z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych
(tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.) – wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej
w złotych kwoty 130 000 zł.

                                                                                             

I. Zamawiający

Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Wrocławiu, ul. H. Kamieńskiego 73a,
51-124 Wrocław,

KRS 0000101546, NIP 895-16-45-574, REGON 000977893,

Adres strony internetowej Zamawiającego: www.wssk.wroc.pl

Osoba do kontaktu: Agnieszka Curyło, tel. 71 32-70-389, curylo@wssk.wroc.pl,

 

II.   Opis przedmiotu zamówienia

CPV:       60172000-4

 

Zamówienie obejmuje realizację 3 usług transportowych i wynajęcia dużego samochodu/autobusu (wraz z kierowcą), przystosowanego do organizacji wyjazdowych akcji z zakresu profilaktyki zdrowotnej w ramach zadania: „Kampania społeczna dotycząca redukcji ryzyka udaru mózgu i zawału serca” realizowanego z dotacji z budżetu Województwa Dolnośląskiego przyznanej Uchwałą nr 6794/VI/23 Zarządu Województwa Dolnośląskiego z dnia 17 kwietnia 2023 r.

 

1.      Zamówienie obejmuje 3-krotną realizację usługi transportowej i wynajęcia dużego samochodu/autobusu (wraz z kierowcą) na jednodniowe wyjazdowe akcje profilaktyczne w okresie od sierpnia 2023 r. do 30 października 2023 r.

2.      Zamawiający wymaga podstawienia pojazdu w uzgodnione z Wykonawcą dni, we wskazanych przez Zamawiającego lokalizacjach na terenie miasta Wrocławia lub województwa dolnośląskiego.

3.      Zamawiający wskaże dni, lokalizacje oraz dokładne godziny trwania akcji
z wyprzedzeniem umożliwiającym Wykonawcy zaplanowanie wyjazdów.

4.      Zamawiający wymaga odbioru przez Wykonawcę w dniu akcji profilaktycznej wskazanego wcześniej sprzętu i wyposażenia, w tym urządzenia USG z siedziby Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego we Wrocławiu przy ul. Kamieńskiego 73A i zawiezienia go przed rozpoczęciem akcji profilaktycznej do wyznaczonej lokalizacji, a następnie odwiezienia z powrotem po jej zakończeniu do siedziby Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego we Wrocławiu przy ul. Kamieńskiego 73A,

5.      Zamawiający wymaga zapewnienia przez Wykonawcę w trakcie trwania akcji kierowcy uprawnionego do kierowania pojazdem, którym wykonywana jest usługa,

6.      Zamawiający wymaga zapewnienia przez Wykonawcę kabla zasilającego umożliwiającego podłączenie urządzenie do źródła prądu, a w przypadku braku możliwości podłączenia się do stałego źródła prądu w danej lokalizacji - zapewnienie agregatu prądotwórczego.

7.      Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania wszystkich 3 usług wynajmu pojazdu, objętych niniejszym zamówieniem. Zamawiający zapłaci wówczas tylko za tę liczbę usług, która została zrealizowana, po cenie jednostkowej za pojedynczą usługę wskazaną w ofercie Wykonawcy.

 

Wymagania dotyczące wynajmowanego pojazdu:

- pojazd w pełni sprawny technicznie,  posiadający wszystkie stosowne dopuszczenia do użytkowania (w tym dopuszczenia do wykonywania w pojeździe badań medycznych) oraz  wszystkie stosowne ubezpieczenia wymagane w polskim porządku prawnym, przede wszystkim obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności kierowców (OC),

- pojazd spełnia wszelkie wymogi obowiązujących przepisów prawa dotyczących udzielania świadczeń polegającego na wykonywaniu badań USG piersi oraz badań dermatoskopem,

- pojazd posiada i będzie posiadał przez cały okres trwania umowy ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW),

- pojazd posiada co najmniej 2 oddzielne, zamykane pomieszczenia mogące pełnić funkcję gabinetów lekarskich,

- pojazd posiada wydzieloną poczekalnię dla uczestników akcji profilaktycznej oczekujących na wejście do gabinetu,

- pojazd posiada pomieszczenie higieniczno-sanitarne dla uczestników akcji (pacjentów), posiadające co najmniej kabinę ustępową oraz umywalkę,

- pojazd posiada windę lub platformę pozwalającą na wejście do środka pojazdu osobom z niepełnosprawnością ruchową, w tym osobom poruszającym się na wózkach inwalidzkich,

- w pojeździe znajduje się klimatyzacja/klimatyzatory obejmujące co najmniej gabinety lekarskie.

 

III. Zasady wyboru wykonawców i kryteria oceny ofert:

 

Wybrana zostanie oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów. Maksymalna liczba punktów możliwych do uzyskania: 100 punktów.

 

Kryterium wyboru wykonawcy: 100% cena brutto.

Cena brutto oferty jest oferowaną ceną łączną za 3-krotną realizację usługi transportowej i wynajęcia dużego samochodu/autobusu (wraz z kierowcą) przystosowanego do organizacji wyjazdowych akcji z zakresu profilaktyki zdrowotnej.

 

 

Liczba punktów za cenę zostanie obliczona w następujący sposób:

 

Cena brutto oferty z najniższą ceną
spośród ofert  podlegających ocenie

Liczba punktów oferty ocenianej =                                                                            x 100

                                                       Cena brutto oferty ocenianej

 

IV. Sposób przygotowania oferty:

1.      Oferta powinna zostać sporządzona w języku polskim, na wzorze stanowiącym załącznik nr 1 do Zaproszenia do składania ofert.

2.      Oferta (formularz ofertowy oraz załączniki) powinny zostać podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z dokumentem rejestrowym Wykonawcy bądź przedłożonym dokumentem. W przypadku załączenia kopii dokumentów – powinny zostać one podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy „za zgodność z oryginałem”.

3.      Oferta może zostać przygotowana w formie papierowej lub w formie elektronicznej
– w postaci skanu oferty papierowej lub w formie dokumentu podpisanego elektronicznie.

 

V Wykaz wymaganych dokumentów od Wykonawcy:

1.      Oferta Wykonawcyzgodna ze wzorem stanowiącym załącznik do Zaproszenia do składania ofert.

2.      Dokument, z którego wynika upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli takie umocowanie nie wynika z dokumentów bezpłatnych, ogólnie dostępnych w bazach,
np. CEiDG lub KRS
. Jeżeli ofertę podpisuje pełnomocnik – dokument pełnomocnictwa oraz dokument, z którego wynika uprawnienie dla osoby udzielającej pełnomocnictwa
do dokonania takiej czynności,. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia (np. spółka cywilna, konsorcjum) – pełnomocnictwo rodzajowe do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego,

3.      Kopia aktualnej polisy OC i polisy NNW pojazdu, którym wykonywana jest usługa lub oświadczenie, że Wykonawca dostarczy ww. dokumenty przed podpisaniem umowy.

4.      Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia

 

VI. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami:

Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z zapytaniem dot. treści Zapytania  Ofertowego za pośrednictwem platformy zakupowej: https://www.platformazakupowa.pl/pn/wssk_wroclaw – najpóźniej na 1 dzień roboczy przed upływem terminu składania ofert.

 

VII. Miejsce oraz termin składania ofert.

1.      Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 18.08.2023 do godz. 12:00 za pośrednictwem platformy zakupowej: https://www.platformazakupowa.pl/pn/wssk_wroclaw

2.      Otwarcie ofert nastąpi na platformie zakupowej  w dniu  18.08.2023 o godz. 12:05.

3.      W przypadku wystąpienia awarii systemu teleinformatycznego, która spowoduje brak możliwości otwarcia ofert w terminie określonym przez Zamawiającego otwarcie ofert nastąpi niezwłocznie po usunięciu awarii.

4.      Zamawiający  poinformuje  o  zmianie  terminu  otwarcia  ofert  na  stronie internetowej prowadzonego zapytania ofertowego.

 

VIII. Termin związania ofertą :

Wykonawca jest związany swoją ofertą przez okres 30 dni od dnia ostatecznego terminu
składania ofert.

 

IX. Informacje dodatkowe, rozstrzygnięcie, wybór oferty:

1.      Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.

2.      Wykonawca może wycofać ofertę, pod warunkiem, że uczyni to przed upływem terminu do składania ofert. Wycofanie oferty wymaga formy pisemnej.

3.      Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych lub wariantowych.

4.      Oferty złożone po wyznaczonym terminie, złożone w innym niż wskazano miejscu lub wysłane na inny adres mailowy niż zostało określone w niniejszym Zaproszeniu
do składania ofert pozostaną pozostawione bez rozpatrzenia.

5.      Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy, w przypadku gdy:

a)      w ofercie nie została wskazana cena za wykonanie przedmiotu zamówienia,

b)      oferta jest niezgodna z opisem przedmiotu zamówienia,

c)      wykonawca nie spełnia warunków udziału w postępowaniu,

d)     wykonawca powinien zostać wykluczony z udziału w postępowaniu,

e)      wykonawca złożył więcej niż jedną ofertę,

f)       wykonawca złożył ofertę częściową lub wariantową,

g)      wykonawca nie uzupełnił w terminie braków formalnych lub nie skorygował omyłek pisarskich lub rachunkowych, do których uzupełnienia/skorygowania został wezwany lub nie przedstawił w terminie wyjaśnień odnośnie niejasnych dla zamawiającego treści oferty,

h)      oferta zawiera rażąco niską cenę lub nieprawdziwe informacje,

i)        oferta jest nieważna na mocy odrębnych przepisów.

 

6.      W przypadku, gdy Wykonawca przestawi ofertę zawierającą braki formalne lub oczywiste omyłki pisarskie lub rachunkowe, bądź zawierającą treści niejasne – uniemożliwiające dokonanie oceny oferty, Zamawiający jednokrotnie wezwie Wykonawcę do dokonania korekty/uzupełnienia/złożenia wyjaśnień. Uzupełnieniu nie podlega niewskazanie w ofercie ceny za wykonanie przedmiotu zamówienia – oferta bez podanej ceny zostaje odrzucona.

7.      Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania Wykonawcy do uzupełnień drogą mailową na adres e-mail wskazany w ofercie. Brak złożenia dokumentów w terminie określonym w wezwaniu skutkuje odrzuceniem oferty.

8.      Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawcę zaliczającego się do kategorii wykonawców wskazanych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 2022, poz. 835).

9.      Zamawiający wykluczy z udziału w postępowaniu Wykonawcy, który nie spełnia warunku posiadania polisy OC oraz NNW.

10.  Zamawiający zamieści na Platformie zakupowej informację o rozstrzygnięciu
postępowania.

 

X.        INNE POSTANOWIENIA

1.   Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia.

2.   Warunki umowy zostały określone w załączniku nr 2 Do niniejszego Zaproszenia. Warunki umowy nie podlegają negocjacjom po wyborze najkorzystniejszej oferty. Ewentualne zapytania odnośnie możliwości zmiany postanowień umowy, Wykonawcy mogą składać przed upływem terminu składania ofert. Złożenie przez Wykonawcę oferty jest jednoznaczne z akceptacją warunków zawarcia umowy (w tym jej projektowanych postanowień).

3.   Zamawiający może zakończyć zapytanie ofertowe bez wyboru oferty.

4.   Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.

5.   Cała komunikacja pomiędzy Stronami dokonywana jest za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem https://www.platformazakupowa.pl/pn/wssk_wroclaw. Wiadomości do Zamawiającego powinny być kierowane na adres: https://www.platformazakupowa.pl/pn/wssk_wroclaw .

 

XI.      PRZESŁANKI UNIEWAŻNIENIA POSTĘPOWANIA

1.   Zamawiający może unieważnić zapytanie ofertowe, jeśli zaistnieje jedna z poniższych okoliczności:

1)   nie złożono co najmniej jednej ważnej oferty,

2)   cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia,

3)   wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć,

4)   zapytanie ofertowe obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie umowy w sprawie zamówienia,

5)   bez podania przyczyny.

 

XII.     ODWOŁANIE

1.   Oferent, który nie zgadza się z rozstrzygnięciem postępowania może wnieść do Zamawiającego odwołanie.

2.   Odwołanie wnoszone jest w formie pisemnej.

3.   Odwołanie wnoszone jest do Kierownika Zamawiającego.

4.   Odwołanie powinno zawierać określenie czynności dokonanej przez Zamawiającego, która kwestionuje Oferent, przedstawienie zarzutów, uzasadnienie oraz ewentualne dowody na poparcie stanowiska Oferenta.

5.   Odwołanie wnoszone jest w terminie 7 dni od dnia dokonania kwestionowanej czynności.

6.   Uprawniony do wniesienia odwołania, jest Oferent który ma interes w rozpatrzeniu odwołania.

7.   Do czasu rozstrzygnięcia odwołania Zamawiający nie zawrze umowy.



Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 713270389

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Zał nr 1 do Zaproszenia do składania ofert_bus_2023_08_10.pdf pdf 46.1 2023-08-10 13:09:00 Postępowanie
Zał nr 2 do Zaproszenia do składania ofert_bus_2023_08_10.pdf pdf 1134.47 2023-08-10 13:09:00 Postępowanie
Zaproszenie do składania ofert_bus_2023_08_10.pdf pdf 1444.23 2023-08-10 13:09:00 Postępowanie
Zaproszenie do składania ofert_bus_2023_08_10_korekta.pdf pdf 1487.83 2023-08-11 10:08:13 Publiczna wiadomość
informacja nr.1.pdf pdf 33.78 2023-08-17 12:22:02 Publiczna wiadomość
korekta umowy bus.docx docx 51.68 2023-08-17 12:22:02 Publiczna wiadomość
wyniki bus.pdf pdf 51.15 2023-08-23 11:21:33 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-08-23 11:21 Karolina Romanowska Wyniki

wyniki bus.pdf

2023-08-17 12:22 Karolina Romanowska informacja nr.1 i korekta umowy

informacja nr.1.pdf

korekta umowy bus.do [...].docx

2023-08-11 10:08 Karolina Romanowska Zaproszenie korekta

Zaproszenie do skład [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Usługa transportowa - 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2796 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - ... dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 222