Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 3.B07 Rozbudowa macierzy IBM v5030e

Termin:
Zamieszczenia : 30-08-2023 15:12:00
Składania : 11-09-2023 18:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie o ofertę - RFQ
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

 

 

 

 

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

Rozbudowa macierzy IBM v5030e

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Swadzim 30.08.2023

 

1.     Wstęp

Grupa Muszkieterów jest największą siecią sklepów w Polsce, działającą w formule franczyzowej, zrzeszającą niezależnych przedsiębiorców w dwóch kategoriach: supermarketów spożywczych pod szyldem Intermarche oraz sklepów "dom i ogród" pod szyldem Bricomarche.

Na terenie Polski Grupa Muszkieterów posiada łącznie 379 sklepów, trzy centra logistyczne zlokalizowane w Swadzimiu, Mysłowicach oraz Sosnowcu, sześć składów budowlanych oraz 69 stacji paliw działających przy wybranych sklepach.

Centrala Grupy Muszkieterów mieści się w Swadzimiu, k. Poznania, gdzie zlokalizowane są siedziby tzw. spółek centralnych, odpowiedzialnych za koordynację i wsparcie działalności spółek prawa handlowego prowadzących sklepy Intermarche oraz Bricomarche.

https://muszkieterowie.pl/o-nas/struktura-firmy-w-polsce/

2.     Informacje dotyczące przedmiotu zamówienia

1.      Przedmiotem niniejszego zapytania ofertowego jest wybór Dostawcy na  zakup dodatkowej klatki dla obecnie istniejącej macierzy IBM V5030E wraz z wyposażeniem klatki w 8 dysków 3,84TB SSD oraz uwzględnienie 3 letniej gwarancji onsite 24/7 dla tej macierzy i na sprzęt.

W związku z powyższym, poszukujemy Dostawcy, który zobowiąże się do spełnienia wszelkich oczekiwań opisanych w niniejszym zapytaniu ofertowym. Przyjęta oferta powinna obejmować dostarczenie powyższych komponentów oraz zapewnienie kompleksowego wsparcia IT w kwestiach konfiguracji.

 

W celu zagwarantowania pełnej funkcjonalności oraz niezawodności procesu, Dostawca winien dostarczyć dokumentację techniczną. Dodatkowo, oczekujemy, że Dostawca zapewni również wsparcie techniczne.

Niniejszym zachęcamy do przedstawienia swoich kompleksowych ofert, uwzględniających wszystkie wymagania.

2.      Zamawiający:

„ITM Polska” sp. z o.o., Swadzim, ul. Św. Mikołaja 5, 62-080 Tarnowo Podgórne

3.      „ITM Polska” sp. z o.o. z siedzibą w Swadzimiu, zwana dalej „Zamawiającym”, jest spółką odpowiedzialną za zarządzanie procesem rozwoju sieci supermarketów Intermarche i Bricomarche. W niniejszym postępowaniu reprezentuje ona interesy spółki OSTREWKA sp. z o.o."

4.      Niniejszy dokument jest przeznaczony dla firm, które zostały zaproszone do udziału w postępowaniu ofertowym i pozostaje własnością Zamawiającego. Kopiowanie oraz rozpowszechnianie tego dokumentu, wraz z zawartymi w nim informacjami, w całości lub w części, w dowolnej formie, wymaga uprzedniej pisemnej zgody Zamawiającego. Zamawiający posiada prawo do żądania zwrotu wszystkich kopii niniejszego dokumentu w każdym momencie.

3.   Zastrzeżenia

1.      Postępowanie prowadzone jest z zachowaniem zasady uczciwej konkurencji, efektywności, jawności i przejrzystości.

2.      Do niniejszego zapytania nie mają zastosowania przepisy Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych.

3.      Niniejsze zapytanie ofertowe nie jest podstawą do dochodzenia jakichkolwiek roszczeń w stosunku do Zamawiającego lub innych spółek należących do Grupy Muszkieterów w Polsce, wynikających z podjęcia decyzji lub działań w procesie składania ofert. W szczególności niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 i n. KC.

4.      Wydatki poniesione przez Oferenta w związku z przygotowaniem oferty i odpowiedzią na zapytanie ofertowe (tzw. koszty przedstawienia oferty) obciążają wyłącznie Oferenta.

5.      Odpowiedź oferenta na zapytanie ofertowe nie zobowiązuje Zamawiającego do akceptacji tej odpowiedzi w całości lub jej części, ponadto treść art. 68(2) Kodeksu cywilnego nie ma zastosowania, dopóki nie zostanie podpisana umowa handlowa albo złożone wyraźne oświadczenie woli.

6.      Akceptacja odpowiedzi Oferenta na zapytanie ofertowe nie powoduje żadnego zobowiązania Spółki „ITM Polska” w stosunku do potencjalnego Oferenta, dopóki nie zostanie podpisana umowa handlowa albo złożone wyraźne oświadczenie woli Spółki „ITM Polska” o zawarciu umowy w trybie ofertowym.

7.      „ITM Polska” zastrzega sobie prawo do wycofania zapytania w dowolnym czasie.

8.      „ITM Polska” zastrzega sobie prawo do wyboru więcej niż jednego Dostawcy usług objętych niniejszym zapytaniem.

9.      Ostatecznie oferta musi być podpisana przez osobę / osoby upoważnione do reprezentowania firmy, a w przypadku podpisania jej przez ustanowionego pełnomocnika, należy dostarczyć pełnomocnictwo podpisane przez osobę/osoby uprawnione do reprezentacji, w języku polskim. Podpisaną ofertę w pliku pdf należy załączyć do postępowania na Platformie Zakupowej Open Nexus.

Przedstawiona oferta musi zawierać wszystkie elementy wyszczególnione w zapytaniu ofertowym, nadawać się do przyjęcia bez konieczności składania kontroferty. Do przyjęcia oferty nie mają zastosowania ogólne przepisy prawa dotyczące milczącego przyjęcia oferty, co oznacza konieczność potwierdzenia Zamawiającego w formie co najmniej dokumentowej.

4.     Wymagania dotyczące oferenta

1.      Oferent powinien wykazywać wiedzę oraz posiadanie doświadczenia w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, a także posiadać odpowiedni potencjał techniczny i wykonawczy.

2.      Oferent zobowiązuje się do dostarczenia produktów/usług oraz zapewnienia wsparcia technicznego.

5.     Warunki udziału w postępowaniu

1.       Ofertę prosimy przygotować w języku polskim. Ostateczną wersją językową zapytania jest dokument sporządzony w języku polskim. W przypadku, gdyby wystąpiła konieczność tłumaczenia dokumentu na inny język lub negocjacje prowadzone były w języku innym niż język polski, rozstrzygające znaczenie ma zawsze wersja zapytania sporządzona w języku polskim oraz przepisy obowiązujące prawodawstwie polskim.

2.      Oferent jest zobowiązany do złożenia oświadczenia potwierdzającego posiadanie odpowiednich możliwości finansowych i ekonomicznych, wiedzy, doświadczenia, uprawnień oraz niezbędnych zasobów (technicznych i osobowych) niezbędnych do pomyślnego wykonania przedmiotu zamówienia.

3.      Wymagane załączniki do oferty: Kwestionariusz Dostawcy (Załącznik nr 1), aktualne dokumenty rejestracyjne firmy: bieżący odpis dokumentacji KRS/CEIDG, NIP, REGON, oraz oświadczenie zgodne z punktem 4.2. zapytania.

 

 

6.     Założenia wobec realizacji oferty

- zakup dodatkowej klatki dla macierzy IBM V5030E

- wyposażenie klatki w 8 dysków 3,84TB SSD

- gwarancja dla macierzy IBM V3050E - 3lata onsite 24/7

- OPCJA: usługa wsparcia IT podczas konfiguracji (online)

7.     Wymagania wobec zakresu oferty

1.        Oferta powinna być zatytułowana „Rozbudowa macierzy IBM v5030e”.

2.       Oferent przygotuje propozycję w oparciu o wytyczne wynikające z przekazanych materiałów oraz zgodnie z najlepszą wiedzą wymaganą od profesjonalisty, a także obowiązującymi przepisami.

3.       Informacje związane z postępowaniem Oferent przedstawi poprzez Platformę Zakupową Open Nexus, uzupełniając wskazane pola oraz obligatoryjnie przygotowując ofertę.

4.    Warunki płatności

a.     termin płatności – minimum 30 dni (preferowane 45 dni) od daty dostarczenia oraz poprawnie wystawionej faktury VAT

10.   Termin ważności oferty - minimum 90 dni od akceptacji ostatecznej oferty.

8.     Kryteria oceny ofert

1.       Cena (waga: 85%)

oceniana będzie całkowita kosztorysowa cena oferty dostawcy obejmująca koszt zakupu i gwarancji

2.       Wsparcie techniczne (waga: 10%):

Dostawca powinien zapewnić odpowiednie wsparcie techniczne

3.      Czas dostawy (waga: 5%):

Oceniana będzie gotowość dostawcy do dostarczenia komponentów

10. Terminy związane z postępowaniem

Lp.

Zdarzenie

Data

1.

Ostateczny termin składania ofert

(Oferty dostarczone po wskazanym powyżej terminie nie będą rozpatrywane)

07.09.2023 godz. 13:00

2.

Ostateczny termin składania przez Oferentów zapytań do zapytania ofertowego

04.09.2023

3.

Ostateczny termin udzielania odpowiedzi na zapytania Oferentów dotyczące zapytania ofertowego

05.09.2023

4.

Termin ostatecznej oceny ofert

15.09.2023

11. Miejsce składania ofert oraz pytania do treści zapytania ofertowego

1.      Oferent jest zobowiązany do przekazania oferty w wersji elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej Open Nexus

2.      W przypadku pytań:

a.       merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza Platformy

Zakupowej Open Nexus "Wyślij wiadomość”

b.       pytania związane z obsługą platformy, proszę kierować do Centrum Wsparcia Klienta Platformy

Zakupowej Open Nexus od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00., tel. 22 101 02 02e-mail: cwk@platformazakupowa.pl

3.      Wiadomości z Platformy Zakupowej mają charakter informacyjny.

12. Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia jest wysłanie zamówienia

13. Załączniki

1.    Załącznik nr 1 – kwestionariusz dostawcy

  


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
ZAPYTANIE OFERTOWE ROZBUDOWA MACIERZY.pdf pdf 121.89 2023-08-30 15:12:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 - oferta cenowa.xlsx xlsx 18.35 2023-08-30 15:12:00 Kryterium
Załącznik nr 1 - Kwestionariusz Dostawcy.xlsx xlsx 63.71 2023-08-30 15:12:00 Kryterium

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Pozycja Proszę o przedstawienie oferty 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , USD: 3.8453 PLN, EUR: 4.2769 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 85% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik nr 2 - ofe [...].xlsx

0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - przelew 30 dni, proszę potwierdzić (0)
3 Koszt dostawy - Po stronie dostawcy, proszę potwierdzić (0)
4 Dokumenty rejestrowe firmy - Obligatoryjne załączniki: aktualne dokumenty rejestrowe firmy: aktualny odpis dokumentacji KRS/CEIDG, NIP, REGON (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
5 Warunki gwarancji i opcje dodatkowe - Proszę o załączenie warunków gwarancji i dodatkowych opcji (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
6 Kwestionariusz dostawcy - Proszę o wypełnienie załączonego kwestionariusza Dostawcy wraz ze wszystkimi arkuszami (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik nr 1 - Kwe [...].xlsx

(0)
7 Sprawozdanie finansowe - Sprawozdanie finansowe za ostatni rok. Proszę o załączenie (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
8 Pisemne oświadczenie Oferenta o nie zaleganiu ZUS i US - Pisemne oświadczenie Oferenta o nie zaleganiu ZUS i US. Proszę o załączenie (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
9 Informacje o firmie - a. Nazwa firmy, b. Adres siedziby, c. Telefon kontaktowy i adres mailowy do osoby odpowiedzialnej za przygotowanie oferty. Proszę podać powyższe dane. (0)
10 Polisa ubezpieczeniowa od odowiedzialności cywilnej - Proszę załączyć polisę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej (0)
11 Inne dokumenty - Proszę opcjonalnie załączyć inne dokumenty, które nie są wymienione powyżej. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 375