Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: OR.234.1.2023.RK Wykonanie ekspertyzy technicznej w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Radomiu urządzenia wielofunkcyjnego RICOH PRO 8100SE

Termin:
Zamieszczenia : 31-08-2023 15:34:00
Składania : 06-09-2023 08:00:00
Otwarcia : 06-09-2023 08:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Znak sprawy:  OR.234.1.2023.RK

                                                                           Zaproszenie do złożenia oferty

Powiatowy Urząd Pracy w Radomiu zaprasza do złożenia oferty na wykonanie ekspertyzy technicznej w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Radomiu urządzenia wielofunkcyjnego RICOH PRO 8100SE.

 

Postępowanie prowadzone jest w trybie pozaustawowym na podstawie regulaminu wewnętrznego dotyczącego wydatkowania środków publicznych mającego zastosowanie do zamówień i konkursów, których wartość nie przekracza kwoty 130 000 zł/netto (Zarządzenie nr 9/2021 Dyrektora PUP w Radomiu z dnia 11 lutego 2021 ze zm.) do którego nie znajdują zastosowania przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. PZP (Dz.U. z 2023 poz. 1605)
na mocy art. 2 ust. 1 pkt 1 tejże ustawy.


I. Opis przedmiotu zamówienia:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie ekspertyzy technicznej w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Radomiu ul. Ks. A. Łukasika 3 urządzenia wielofunkcyjnego RICOH PRO 8100SE według poniższego:

a) sprawdzenie stanu technicznego urządzenia,

b) ocena zużycia podzespołów mechanicznych,

c) ocena zużycia materiałów eksploatacyjnych, tj. bębny, wałki, listwy, rolki itp.,

d) badanie elementów elektronicznych,

e) ocena jakości naprawy,

f) określenie kosztów naprawy.

2. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia wyników ekspertyzy technicznej w formie protokołu z wyszczególnieniem kosztów naprawy części/zespołów urządzenia wielofunkcyjnego. Na sporządzonym protokole winien być umieszczony model, numer seryjny, numer inwentarzowy urządzenia wielofunkcyjnego poddanego ekspertyzie technicznej.

II. Termin wykonania zamówienia: 

Wykonawca zobowiązuje się zrealizować przedmiot zamówienia w terminie 3 dni roboczych od daty otrzymania pisemnego zlecenia. Zlecenie wykonania usługi Zamawiający prześle na wskazany przez Wykonawcę adres e-mail.

III. Istotne warunki zamówienia: 

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:

a) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności określonej w przedmiocie zamówienia,

b) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 

2. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia bez udziału podwykonawców.

3. Podana przez Wykonawcę cena za realizację zamówienia musi zawierać wszystkie dodatkowe koszty realizacji zamówienia, w szczególności koszt dojazdu. Cena uwzględnia podatki, opłaty i  inne należności płatne przez wykonawcę oraz wszelkie elementy ryzyka związane z realizacją zamówienia oraz zysk Wykonawcy.

4. Wykonawca zobowiązany jest załączyć aktualny odpis z właściwego rejestru, lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, poświadczony kwalifikowanym podpisem elektronicznym.

IV. Miejsce i termin złożenia oferty:

1. Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć w nieprzekraczalnym terminie do dnia 06.09.2023 r. do godz. 8.00.

2. Ofertę należy złożyć w formie elektronicznej poprzez platformę zakupową Opennexus załączając wypełniony i podpisany formularz - Załącznik nr 2.

V. Termin otwarcia:

Otwarcie ofert nastąpi niezwłocznie po upływie terminu składania ofert, nie później niż następnego dnia po dniu, w którym upłynął termin składania ofert.

VI. Termin związania ofertą:

Termin związania ofertą wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert.

VII. Warunki płatności:

Termin płatności - 14 dni od daty przyjęcia przez Zamawiającego prawidłowo sporządzonej faktury VAT. Faktura zostanie dostarczona przez Wykonawcę w wersji papierowej na adres siedziby Zamawiającego wskazany w zleceniu wykonania usługi lub w wersji elektronicznej na adres e-mail – kancelaria@pupradom.pl

VIII. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami: 

Renata Kłosowska, tel.: 48 386 70 53 lub za pośrednictwem platformy zakupowej – wyślij wiadomość do Zamawiającego.

IX. Sposób przygotowania i złożenia oferty:

1. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę w niniejszym postępowaniu,

2. Ofertę należy przedstawić w języku polskim, w postaci elektronicznej poprzez platformę zakupową Opennexus załączając wypełniony i podpisany formularz - Załącznik nr 2.

X. Opis kryteriów oceny ofert:

Kryterium – Cena. ; Waga kryterium – 100%.

W cenie oferty uwzględnić należy wszystkie czynności, które muszą być wykonane w celu należytego zrealizowania przedmiotu zamówienia. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta z najniższą ceną wśród ważnych ofert. W przypadku gdy dwie najkorzystniejsze oferty będą miały taką samą cenę – decydująca o wyborze będzie data złożenia oferty na platformie zakupowej.

XI. Postanowienia końcowe:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do:

a) unieważnienia postępowania w całości w każdym czasie bez podania przyczyny,

b) odstąpienia od zamówienia bez podania przyczyny,

c) nieudzielenia zamówienia Wykonawcy, którego oferta nie spełnia wymagań określonych w postępowaniu,

d) oferty złożone po terminie zostaną odrzucone,

e) zakończenia postępowania bez dokonania wyboru oferty najkorzystniejszej,

f) w przypadku gdy Wykonawca, którego oferta została wybrana, rezygnuje z realizacji zlecenia, Zamawiający może dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej spośród pozostałych ważnych ofert.


Załączniki do zapytania ofertowego:

1. Załącznik nr 1 - Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych,

2. Załącznik nr 2 – Formularz ofertowy.


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego - Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych.pdf pdf 412.49 2023-08-31 15:34:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego - Formularz Ofertowy.pdf pdf 798.07 2023-08-31 15:34:00 Postępowanie
Zapytanie Ofertowe.pdf pdf 647.56 2023-08-31 15:34:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego - Formularz Ofertowy.pdf pdf 798.07 2023-08-31 15:34:00 Kryterium

Komunikaty

2023-09-11 08:41 Renata Kłosowska Powiatowy Urząd Pracy w Radomiu informuje, że w postępowaniu nr ID 812453 za najkorzystniejszą ofertę na ,,Wykonanie ekspertyzy technicznej w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Radomiu urządzenia wielofunkcyjnego RICOH PRO 8100SE” została uznana oferta złożona przez RICOH POLSKA Sp. z o.o.
Wyżej wymieniony wykonawca spełnił wszystkie określone przez zamawiającego warunki udziału w postępowaniu, a złożona przez niego oferta jest najkorzystniejsza w oparciu o przyjęte kryterium cena 100%.
Cena brutto realizacji zamówienia zgodnie ze złożoną ofertą wynosi 3 751,50 zł.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Wykonanie ekspertyzy technicznej. Wykonanie ekspertyzy technicznej w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Radomiu urządzenia wielofunkcyjnego RICOH PRO 8100SE 1 usługa - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik nr 2 do za [...].pdf

0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Termin płatności - 14 dni od daty przyjęcia przez Zamawiającego prawidłowo sporządzonej faktury VAT. Faktura zostanie dostarczona przez Wykonawcę w wersji papierowej na adres siedziby Zamawiającego wskazany w zleceniu wykonania dostawy lub w wersji elektronicznej na adres e-mail kancelaria@pupradom.pl Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Wykonawca zobowiązuje się zrealizować przedmiot zamówienia w terminie 3 dni roboczych od daty otrzymania pisemnego zlecenia. Zlecenie wykonania usługi Zamawiający prześle na wskazany przez Wykonawcę adres e-mail. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Podana przez Wykonawcę cena za realizację zamówienia musi zawierać wszystkie dodatkowe koszty realizacji zamówienia, w szczególności koszt dojazdu. Cena uwzględnia podatki, opłaty i inne należności płatne przez wykonawcę oraz wszelkie elementy ryzyka związane z realizacją zamówienia oraz zysk Wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Oświadczenie Wykonawcy - Oświadczamy, że nie zachodzą w stosunku do nas przesłanki wykluczenia z postępowania określone w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego ( Dz.U. z 2023 poz.129) Proszę potwierdzić wpisując "Potwierdzam" (0)
6 Termin związania ofertą - Wykonawca oświadcza, że termin związania ofertą wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
7 Oświadczenie Wykonawcy - Wykonawca oświadcza, że zapoznał się z zapytaniem ofertowym i nie wnosi do niego zastrzeżeń. Proszę potwierdzić wpisując "Potwierdzam" (0)
8 Uprawnienia Wykonawcy - Wykonawca oświadcza, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności określonej w przedmiocie zamówienia, dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Potwierdzam" (0)
9 Aktualny odpis z właściwego rejestru - Wykonawca zobowiązany jest załączyć aktualny odpis z właściwego rejestru, lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, poświadczony kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 165