Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 01-09-2023 11:42:00 |
Składania : | 11-09-2023 08:00:00 |
Otwarcia : | 11-09-2023 10:00:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
OGŁOSZENIE
dotyczące zamówienia poniżej 130 tys. złotych
w trybie przetargowym zgodnie z zapisem § 9 załącznika do Zarządzenia nr 924/20 Prezydenta Miasta Krosna z dnia 31 grudnia 2020 r. w sprawie ustalenia regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości nie przekraczającej 130 000 złotych.
Gmina Miasto Krosno zaprasza do złożenia oferty:
1. Opis przedmiotu zamówienia:
„Przegląd roczny (podstawowy) obiektów mostowych i
dróg na terenie miasta Krosna
w 2023 roku”.
1.1 Zakres zadania obejmuje wykonanie:
Przeglądów rocznych (podstawowy) obiektów inżynierskich i dróg na terenie miasta Krosna.
Przedmiotowe przeglądy muszą spełniać wymagania określone:
ñ Ustawą Prawo Budowlane /art. 62 ust. 1 pkt 1 i ust. 1a oraz art. 62a, Dz.U. 2023 poz. 682 z późn. zm./,
ñ Ustawą o Drogach Publicznych / art. 20 pkt 10, Dz.U. 2023 poz. 645 z późn. zm./,
ñ Załącznikiem do Zarządzenia Nr 35 Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad z dnia 28 września 2020 r. dotyczącego instrukcji przeprowadzania przeglądów drogowych obiektów inżynierskich oraz wszystkich przepisów i norm.
Wykonawca ponosi koszty pozyskania wszystkich niezbędnych do realizacji zamówienia materiałów w tym map.
Zamawiający uzna warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia za spełniony o ile Wykonawca wykaże, iż dysponuje co najmniej osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do projektowania w specjalnościach inżynieryjnych:
a) drogowej,
b) mostowej,
należącymi
w czasie wykonywania kontroli do izby inżynierów budownictwa i legitymującymi
się odpowiednimi zaświadczeniami wydanymi przez tę izbę. Ponadto osoba
posiadająca uprawnienia do projektowania w specjalności mostowej musi
posiadać potwierdzone dokumentem, ukończenie szkolenia z wynikiem pozytywnym w
zakresie wykonywania przeglądów podstawowych
i rozszerzonych drogowych obiektów inżynieryjnych zgodnie z załącznikiem do
Zarządzenia Nr 35 Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad z dnia 28
września 2020 r. dotyczącego instrukcji przeprowadzania przeglądów
szczegółowych drogowych obiektów inżynierskich.
Zamawiający uzna za spełnione warunki posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobą, która wykonywała w ciągu ostatnich dwóch lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, usługi/usług polegających na wykonaniu przeglądów podstawowych dla co najmniej 30 obiektów mostowych oraz przeglądów podstawowych dla co najmniej 200 dróg.
Wykonaną dokumentację należy opracować w formie papierowej, tradycyjnej (1 egz. papierowy), oraz na nośniku elektronicznym (np. DVD) w formacie ogólnodostępnym (np. wygenerowany pdf ) oraz w wersji edytowalnej (np. doc.).
W przypadku konieczności prowadzenia prac kontrolnych w jezdni lub chodnikach należy wprowadzić oznakowanie pionowe zgodnie z projektem organizacji ruchu uzgodnionym z Zmawiającym po wcześniejszym zaopiniowaniu na Policji. Nie przewiduje się całkowitego wyłączenia odcinka drogi lub skrzyżowania z ruchu. Prace nie powinny utrudniać ruchu samochodowego i pieszego.
Wykaz dróg oraz obiektów inżynierskich znajduje się w załącznikach nr 1 i nr 2.
2. Termin zamówienia: od dnia podpisania umowy
do dnia 27.11.2023 r.
3. Okres gwarancji:
Okres gwarancji jakości i rękojmi za wady wykonanych robót wynosi 12 miesięcy.
4. Warunki płatności:
Zapłata wynagrodzenia za przedmiot zamówienia nastąpi przelewem z rachunku bankowego Zamawiającego na rachunek bankowy Wykonawcy na podstawie prawidłowo wystawionej faktury końcowej płatnej w terminie 14 dni od daty doręczenia, wystawionej przez Wykonawcę po bezusterkowym odbiorze końcowym przedmiotowego zadania.
5. Sposób przygotowania oferty:
W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest złożyć, wypełnione czytelnie następujące oświadczenia i dokumenty:
a) wypełniony formularz oferty,
b) oświadczenie uczestnika zapytania ofertowego dotyczące praw autorskich do wykonanej dokumentacji (załącznik nr 3),
c) wykaz osób (załącznik nr 4),
d) klauzulę informacyjną dot. przetwarzania danych osobowych (załącznik nr 5).
Wykonawcy, którzy nie wykazali spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostaną wykluczeni z przedmiotowego postępowania.
6. Termin składania ofert upływa dnia 11.09.2023 r. o godz. 8:00.
Otwarcie ofert nastąpi
w siedzibie Zamawiającego przy ul. Staszica 2 w Krośnie, pokój nr 15
w dniu 11.09.2023 r. o godz. 10:00.
7. Ofertę należy złożyć w wymaganym czasie i terminie w formie elektronicznej, odpowiednio do treści wzoru formularza oferty wraz z wymaganymi dokumentami tj. z załącznikiem nr 3, załącznikiem nr 4 oraz załącznikiem nr 5.
8. Kryterium oceny ofert: cena - 100%
9. Szczegółowe informacje w sprawach dotyczących przedmiotu zamówienia można uzyskać w Urzędzie Miasta Krosna w Wydziale Drogownictwa w godz. 730 - 1530 i pod numerem telefonu (013) 474 3631.
10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny, a w szczególności w przypadku braku wystarczających środków finansowych w budżecie miasta.
11. Zamawiający zastrzega sobie na etapie oceny ofert możliwość zażądania dodatkowych wyjaśnień oraz uzupełnień dotyczących jej treści.
12. Zamawiający nie dopuszcza zmiany treści złożonej oferty oraz jej załączników.
13. W przypadku wystąpienia omyłek pisarskich w ofercie Zamawiający zastrzega sobie prawo do ich poprawy.
14. Umowa na realizację Zamówienia zostanie przygotowana przez Zamawiającego po wyborze Wykonawcy.
15. Wadium – Wykonawcy nie są zobowiązani do wniesienia wadium.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 013-47-43-631.
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2023-09-14 10:08 | Bożena Pelczar | W załączeniu Raport wyboru ofert. Oferta firmy: Sigma Pomiary sp. o.o. ul. Żegańska 16/10, 04-713 Warszawa, na kwotę brutto: 43 911,00 zł została odrzucona z powodu braku wymaganych dokumentów. |
Komunikaty