-
@{appsTranslations[key]}
-
- Strona główna
- Postępowanie ID 814067
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
GN.6823.7.2022.MJu Zmiana użytku gruntowego na dz.1333/22 obr.0002, położonej przy ul. Harcerskiej w Starachowicach
Wystawiający
-
UżytkownikDominika Smolarczyk
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2023-09-05 13:57:00
-
Składania2023-09-08 13:00:00
-
Otwarcie ofert2023-09-08 13:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Referat Geodezji i Zarządzania Nieruchomościami Urzędu Miejskiego zaprasza uprawnionych geodetów do złożenia oferty dotyczącej wykonania zmiany użytku gruntowego.
I PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie aktualizacji oznaczenia użytku gruntowego, poprzez zmianę z obecnego użytku na istniejący na gruncie, zgodnie ze stanem faktycznym jako droga dojazdowa do zespołu garażu i pawilonu oraz wykonania wykazu zmian danych ewidencyjnych do celów aktualizacji operatu ewidencji gruntów i budynków dla nieruchomości gruntowych, będących własnością Gminy Starachowice, położonej przy ul. Harcerskiej (obręb 0002), oznaczonej jako działka nr 1333/22 ha o pow. 0.1961 ha, dla której Sąd Rejonowy w Starachowicach prowadzi księgę wieczystą nr KI1H/00023118/0.
Zakres umowy obejmuje wszystkie czynności techniczne i formalno-prawne niezbędne do wykonania zleconej pracy.
II TERMIN WYKONANIA PRACY
Termin wykonania do 60 dni od daty podpisania umowy.
III KRYTERIUM OCENY OFERTY
CENA
IV ZASADY SKŁADANIA OFERT
Oferta powinna zawierać:
Nazwę oferenta, numer uprawnień zawodowych, numery: Regon i NIP.
Cenę netto, podatek VAT i cenę brutto wykonania wyceny.
Numer uprawnień geodezyjnych z zakresu 2.
Ofertę
należy złożyć poprzez przesłanie wypełnionego formularza na
platformie zakupowej Open Nexus. W przypadku pytań związanych
z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia
Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do
piątku w dni robocze,
w godzinach od 8:00 do 17:00, tel. 22 101
02 02, e-mail: cwk@platformazakupowa.pl.
Informacji merytorycznych udziela Referat Geodezji i Zarządzania Nieruchomościami Urzędu Miejskiego w Starachowicach, tel. 41 273 82 21, e-mail: nieruchomosci@starachowice.eu.
Zastrzeżenie! Zamawiający może unieważnić postępowanie jeżeli oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Załączniki do postępowania
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2023-09-08
13:30:26
|
Dominika Smolarczyk |
Wpłynęły
oferty
od: 1. Landkart Usługi Geodezyjne Krzysztof Kozik na kwotę 600,00 zł brutto. 2. Przedsiębiorstwo Wielobranżowe STAR-COM Wioleta Starz- Morawska na kwotę 680.00 zł brutto. 3. Excentr Usługi Geodezyjne na kwotę 1 000,00 zł brutto. Zgodnie z kryterium oceny oferty–cena brutto, wybrano ofertę o najniższej cenie tj. ofertę opisaną w pkt 1. |
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?