Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 06-09-2023 11:07:00 |
Składania : | 08-09-2023 09:00:00 |
Otwarcia : | 08-09-2023 09:30:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
Przedmiotem zamówienia jest :
Uzupełnienie nasadzeń roślin ozdobnych, drzew i krzewów, przygotowanie gruntu (uzupełnienie ziemi) oraz, ściółkowanie korą, cięcie pielęgnacyjne roślin na terenie zrewitalizowanego podwórka przy ul. Długiej, Ogrodowej, Jaracza będącego własnością Miasta Słupska administrowanego przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku
Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) zakup, dostawę, nawiezienie i rozplantowanie nowej ziemi,
2) zakup, dostawę i ściółkowanie korą,
3) zakup, dostawę i nasadzenia roślin ozdobnych, krzewów i drzew
Wykaz roślin koniecznych do nasadzenia oraz ich ilość określa załącznik nr 1
Wykonawca zobowiązany jest do :
1. Sporządzenia harmonogramu prowadzonych prac i przedstawienia go do akceptacji Zamawiającemu najpóźniej 3 dni przed dniem realizacji przedmiotu umowy,
2. Posprzątania terenu wokół miejsca gdzie będą prowadzone prace z pozostałości ziemi i innych odpadów zielonych oraz ponoszenia wszelkiej odpowiedzialności za utrzymanie ładu i porządku na terenie prowadzonych prac, przestrzegania przepisów bhp, ppoż. i drogowych,
3. Zakupu materiału do nasadzeń posiadającego odpowiednio do gatunku prawidłowo ukształtowany system korzeniowy, w przypadku drzew odpowiedni przekrój i prosty pień. Zieleń powinna być nasadzona zgodnie ze sztuką ogrodniczą oraz odpowiedni zabezpieczona po zakończeniu prac,
4. Zgłoszenia do odbioru faktu wykonania prac związanych z wykonaniem prac w formie pisemnej, kierownikowi odpowiedniej administracji
Prace należy zrealizować do 30 dni od daty podpisania umowy.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 785 881 070
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty