Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 29-09-2023 14:18:00 |
Składania : | 03-10-2023 08:17:00 |
Otwarcia : | 03-10-2023 08:22:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Komenda Wojewódzka Policji w Poznaniu Wydział Inwestycji i Remontów zwraca się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej i terminowej na : Dostawa wykładziny podłogowej PCV wraz z montażem dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Poznaniu. Termin realizacji zadania: 16.10.2023r.
Zakres usługi:
1. Dostawa wykładziny podłogowej PCV o grubości 2,5 mm w rulonach wraz z klejem i akcesoriami niezbędnymi do późniejszej realizacji montażu wykładziny oraz do zgrzewania styków wykładziny na 1m2:
- 1.000m2 - środek gruntujący
- 8.000 kg - samopoziomująca masa wygładzająca 5 mm
- 1.100m2 wykładzina PCV "ODYSSEY " kolor : 01-002
- 0.400kg klej dyspresyjny do wykładzin PCV
- 0.100kg klej kontaktowy
- 1.000m2 sznur do zgrzewania
- 1.000m2 profil elastyczny do wykonania wywinięć.
Wymiary pomieszczenia: 1135 x 615.
2. Demontaż istniejących pokryć podłogowych, usunięcie odpadów z obiektu, oczyszczenie podłoża, gruntowanie, wykonanie warstwy wygładzającej gr. 5 mm, szlifowanie warstwy wierzchniej, odpylenie podłoża.
3. Montaż wykładziny w rulonach z wywinięciem cokołu na ścianę, zgrzewanie styków wykładziny.
Adres wykonania prac: ul. Taborowa 22 w Poznaniu.
W przygotowaniu oferty cenowej proszę o wyszczególnienie na materiał, dostawę oraz montaż wykładziny.
Wymagania Zamawiającego:
· Zamówienia realizowane przez KWP w Poznaniu za pośrednictwem Internetowej Platformy Zakupowej odbywają się wyłącznie przy wykorzystaniu strony internetowej www.platformazakupowa.pl..
· KWP w Poznaniu nie rozpatruje ofert składanych w inny sposób niż za pośrednictwem Platformy Zakupowej.
· O ile nie wskazano inaczej, oferty składa się w cenie brutto
· Termin realizacji zamówienia : do 16.10.2023 r.
· Wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia w tym koszt transportu/ przesyłki leżą po stronie wykonawcy.
· Płatność – przelew z odroczonym terminem płatności do 30 dni od wykonania usługi, dostarczenia towaru wraz z fakturą pod wskazany przez zamawiającego adres
· Wykonawca gwarantuje, że produkt jest nowy – wyprodukowany w roku 2022 lub 2023 fabrycznie zapakowany i wolny od wad.
· Przeprowadzone postępowanie nie musi zakończyć się wyborem dostawcy
· Kryterium oceny najniższa cena
· Do zamówienia nie stosuje się przepisów Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
Telefon kontaktowy: 4777 124-77
2023-10-13 13:56 | Henryka Łuczka | Postępowanie zostało unieważnione. Uzasadnienie: Postępowanie anulowano z powodu zmiany zakresu prac |
Komunikaty