Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: DLS.070.64.2023 Wykonanie przeglądu serwisowego tablic, których wykaz stanowi załącznik nr 1 do Umowy, zainstalowanych w obrębie Dworca autobusowego Poznań Główny wraz z: a) zamianą lokalizacji 2 szt. tablic peronowych na terenie terminala – przeniesienie tablicy ze stanowiska nr 10 na stanowisko nr 13, b) zdiagnozowaniem usterki w tablicy nr 12 oraz jej usunięcie.

Termin:
Zamieszczenia : 29-09-2023 15:02:00
Składania : 09-10-2023 14:59:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,

informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji, polegającym na: "Wykonaniu przeglądu serwisowego tablic, których wykaz stanowi załącznik nr 1 do Umowy, zainstalowanych w obrębie Dworca autobusowego Poznań Główny wraz z: a) zamianą lokalizacji 2 szt. tablic peronowych na terenie terminala – przeniesienie tablicy ze stanowiska nr 10 na stanowisko nr 13, b) zdiagnozowaniem usterki w tablicy nr 12 oraz jej usunięcie.". Dodatkowe informacje związane z przedmiotem zamówienia: zakres zgodnie z projektem umowy. Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny. Integralną częścią dokumentacji niniejszego postępowania są: - OGÓLNE WARUNKI ZAMÓWIENIA do pobrania tutaj - OGÓLNE WARUNKI UMOWY do pobrania tutaj - Klauzula informacyjna RODO do pobrania tutaj

WSKAZÓWKA: Poniższy formularz ofertowy jest formularzem elektronicznym – po wpisaniu wartości netto i ustawieniu odpowiedniej stawki podatku VAT, system automatycznie przeliczy Państwa ofertę na wartość brutto. Jednakże w przypadku, gdy do zamówienia niezbędne będzie zastosowanie dwóch różnych stawek podatku VAT, należy na liście rozwijanej w kolumnie „VAT” wybrać pozycję „Różna stawka VAT”, następnie zarówno wartość netto jak i brutto oferty w sekcji „Przedmiot zamówienia” wypełnić ręcznie.



Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 604-21-79-40.

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Wykonanie przeglądu serwisowego 2023 rok tablice peronowe- na DA Poznań Główny-projekt umowy.docx docx 46.95 2023-09-29 15:02:00 Kryterium

Komunikaty

2023-11-23 08:52 Aleksandra Szych Dzień Dobry, w związku z Postępowaniem na: Wykonanie przeglądu serwisowego tablic, których wykaz stanowi załącznik nr 1 do Umowy, zainstalowanych w obrębie Dworca autobusowego Poznań Główny wraz z: a) zamianą lokalizacji 2 szt. tablic peronowych na terenie terminala – przeniesienie tablicy ze stanowiska nr 10 na stanowisko nr 13, b) zdiagnozowaniem usterki
w tablicy nr 12 oraz jej usunięcie. (ID 825701) , Zamawiający uprzejmie informuje, iż na podstawie pkt 41 pkt a) OWZ postępowanie zostało unieważnione.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Wykonanie przeglądu serwisowego tablic, których wykaz stanowi zał. nr 1 do Umowy, zainstalowanych w obrębie Dworca autobusowego Poznań Główny wraz z: a)zamianą lokalizacji 2 szt. tablic peronowych 2) zdiagnozowaniem usterki w tablicy nr 12 i jej naprawą Wykonanie przeglądu serwisowego tablic, których wykaz stanowi załącznik nr 1 do Umowy, zainstalowanych w obrębie Dworca autobusowego Poznań Główny przy ul. Stanisława Matyi 2 w Poznaniu, wraz z: a) zamianą lokalizacji 2 szt. tablic peronowych na terenie terminala – przeniesienie tablicy ze stanowiska nr 10 na stanowisko nr 13, b) zdiagnozowaniem usterki w tablicy nr 12, w której najprawdopodobniej nie działa switch małe urządzenie bądź zasilacz tego switcha, odpowiadający za przesyłanie danych na ekran tablicy, w tym sprawdzenie tych urządzeń pod względem zasilania, oraz usunięcie usterki. Zakres czynności do wykonania w ramach Przedmiotu Umowy w zakresie przeglądu serwisowego obejmuje: 1) sprawdzenie stanu technicznego (stan obudowy, poprawność montażu, sprawdzenie mocowań), 2) sprawdzenie poprawności połączeń elektrycznych, 3) sprawdzenie poprawności działania chłodzenia (pasywnego/aktywnego), 4) sprawdzenie poprawności wyświetlania, 5) czyszczenie tablicy wewnątrz i zewnątrz (elektroniki, ekranu, obudowy), 6) wykonanie drobnych prac konserwacyjno – serwisowych (dokręcenie śrubek itp.), 7) wskazanie ewentualnego zakresu prac naprawczych, wraz z oszacowaniem ich kosztu netto, z określeniem skali pilności, o ile potrzeba ich wykonania zostanie ustalona przez Wykonawcę. 1 szt. Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych
Jana Matejki 57
60-770, Poznań
(0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Wykazanie doświadczenia w realizacji usług objętych przedmiotem zamówienia - Zamawiający oczekuje przedstawienia potwierdzenia wykonania przynajmniej 1 (jednego) zlecenia o przedmiocie związanym z wykonaniem prac objętych postępowaniem, o wartości zbliżonej do szacowanej wartości zamówienia lub kilku zamówień, których wartość łączna będzie zbliżała się do szacowanej wartości zamówienia - w postaci potwierdzenia prawidłowości wykonania prac przez Wykonawcę w formie protokołu odbioru robót (bez wniesienia uwag czy zastrzeżeń), pisma lub korespondencji elektronicznej, zawierających informacje odn. zrealizowanego zakresu prac (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
3 Tajemnica przedsiębiorstwa - Prosimy o wskazanie w polu obok wykazu zastrzeżonych dokumentów i dołączenie ich w oddzielnym pliku poprzez kliknięcie ikony "spinacza" wraz z uzasadnieniem, które wykaże, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. W przypadku braku informacji do zastrzeżenia jako tajemnica przedsiębiorstwa, prosimy pozostawić pole jako puste. (0)
4 Termin realizacji - Oczekiwany termin realizacji 21 dni od daty podpisania umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Ogólne Warunki Zamówienia (OWZ) oraz Ogólne Warunki Umowy (OWU) - Prosimy potwierdzić akceptację OWZ oraz OWU wpisując "Akceptuję" (0)
6 Klauzula informacyjna RODO - Prosimy potwierdzić zapoznanie się z klauzulą informacyjną RODO wpisując "Zapoznaliśmy się" (0)
7 Okres gwarancji - Oczekiwany okres gwarancji 6 miesięcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
8 Istotne postanowienia umowne - projekt umowy - Prosimy potwierdzić akceptację projektu umowy wpisując "Akceptuję"

Wykonanie przeglądu [...].docx

(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 195