Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 02-10-2023 11:18:00 |
Składania : | 09-10-2023 11:17:00 |
Otwarcia : | 09-10-2023 11:22:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
Zapraszamy do składania ofert na realizację projektu zamiany stałej organizacji ruchu osiedla Zacisze obejmującej drogi Gminne pozostające w Zarządzie Burmistrza Miasta Kwidzyna - ulice: Wiejska, Zacisze, Cicha, Wspólna, Spokojna, Miła, Rodzinna, Topolowa. Projekt należy zrealizować zgodnie z załączonym planem sytuacyjnym oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach z dnia 2 lipca 2003r. Załączone zestawienie oznakowania ma charakter pomocniczy i nie obejmuje wszystkich pozycji przedstawionych na planie sytuacyjnym. Zdemontowane oznakowanie pionowe wraz z słupkami należy złożyć w miejscu wskazanym przez zamawiającego. Zdemontowane progi zwalniające (prefabrykowane z gumy) należy zutylizować we własnym zakresie.
W ramach zadania wykonawca zobowiązany jest również na 7 dni przed wprowadzeniem organizacji ustawić żółte tablice o wymiarach min 90x120cm informujące o terminie wprowadzenia zmiany organizacji ruchu (2 szt. w miejscu wskazanym przez zamawiającego). Tablice zostaną zdemontowane przez wykonawce po upływie trzech tygodni od dnia wprowadzenia organizacji ruchu.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 55 64 64 740
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty