Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 04-10-2023 09:33:00 |
Składania : | 09-10-2023 12:00:00 |
Otwarcia : | 09-10-2023 12:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
DTI/2023/397
Zapytanie ofertowe
Przedmiot
zamówienia:
Dostawa
10 magnetofonów do odtwarzania muzyki do pracowni Centrum Multimediów i
Digitalizacji
w ramach projektu 3.5.5.
Lublin, dnia 04.10.2023r.
I. NAZWA I
ADRES ZAMAWIAJĄCEGO
·
Nazwa: Katolicki
Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II
·
Adres: Al. Racławickie 14; 20 – 950 Lublin
·
NIP: 712-016-10-05
·
REGON: 000514064
·
Adres strony internetowej: www.kul.pl
·
Jednostka prowadząca: Dział Zakupów i Zamówień
Publicznych
tel.: 81 445 41 60
e-mail: zaopatrzenie@kul.pl
·
Osoba do kontaktu: Dariusz Kurzawski, Rafał Lis.
II. TRYB UDZIELENIA
ZAMÓWIENIA
1.
Niniejsze
postępowanie jest prowadzone w trybie zapytania ofertowego jako zakup
poniżej 130 tys. zł, w zw. z art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo
zamówień publicznych (Dz. U. 2023 r. poz. 1605) oraz na podstawie Regulaminu
udzielania zamówień i dokonywania zakupów w Katolickim Uniwersytecie Lubelskim
Jana Pawła II.
2.
Do
niniejszego postępowania mają zastosowanie przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia
1964 r. Kodeks cywilny
(Dz. U. 2023 r., poz. 1610) Postępowanie prowadzone
jest z
zachowaniem zasady konkurencyjności i równego traktowania Wykonawców.
3.
Postępowanie prowadzone jest w
języku polskim, przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem
Platformy Zakupowej (dalej jako “Platforma” lub “Platforma Zakupowa”) dostępnej
pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/kul
III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 10 magnetofonów do odtwarzania muzyki do pracowni Centrum
Multimediów i Digitalizacji w ramach projektu 3.5.5.
2.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagań
Zamawiającego znajduje się w załączniku nr 1 Opis Przedmiotu Zamówienia.
IV. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
1.
Termin realizacji przedmiotu zamówienia wynosi 40 dni kalendarzowych liczonych od dnia
złożenia zamówienia.
V. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
O udzielenie zamówienia w niniejszym postępowaniu może
ubiegać się Wykonawca, który:
1.
Prowadzi działalność gospodarczą w
zakresie objętym przedmiotem zapytania ofertowego.
2.
Dysponuje odpowiednim
potencjałem technicznym pozwalającym na prawidłową realizację zamówienia.
3.
Nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13
kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania
wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego
(Dz. U. z 2023 r. poz. 129, z późn. zm.).
VI. SPOSÓB ROZLICZENIA
1.
Należność za wykonane dostawy płacona będzie przelewem
na konto Wykonawcy na podstawie prawidłowo wystawionej faktury w terminie 30 dni od jej otrzymania.
2.
Za datę zapłaty przyjmuje się datę obciążenia rachunku
bankowego Zamawiającego.
VII. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
1.
Ofertę należy przygotować
według wymagań określonych w niniejszym zapytaniu ofertowym.
2.
Oferta powinna być
sporządzona w języku polskim.
3.
Wykonawca określi w
ofercie:
a)
nazwę i adres
Wykonawcy;
b)
całkowitą wartość przedmiotu
zamówienia netto, brutto, podając ją w zapisie liczbowym i słownym oraz stawkę
i wartość podatku VAT.
4.
Wykonawca ponosi wszelkie
koszty związane z realizacją zamówienia. Powinny one być doliczone do ceny
ustalonej przez Wykonawcę w ofercie.
5.
Termin związania ofertą
wynosi 30 dni licząc od terminu składania ofert.
6.
Oferta musi być podpisana
przez osobę lub osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy na podstawie
właściwego dokumentu rejestrowego właściwego dla formy organizacyjnej Wykonawcy
lub na podstawie pełnomocnictwa.
7.
Oferta powinna zawierać:
1)
wypełniony i podpisany formularz ofertowy (załącznik nr
2);
2)
pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w
niniejszym postępowaniu (jeśli jest konieczne),
8.
Wymagane dokumenty
opisane w pkt 7 ppkt 1-2) powinny być przedstawione przez Wykonawcę w formie
podpisanego skanu lub w formie elektronicznej podpisanej kwalifikowanym
podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem
zaufanym lub podpisem osobistym.
9. Dokumenty sporządzone
w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym
przez Wykonawcę.
10.
Zamawiający nie
dopuszcza możliwości składania ofert częściowych ani wariantowych.
11.
Oferta powinna
zawierać wszystkie informacje, dokumenty i oświadczenia wymagane przez
Zamawiającego. W przypadku oferty niekompletnej, Zamawiający może wystąpić do
Wykonawcy z prośbą o uzupełnienie oferty.
12.
Wykonawca może przed
upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
13.
Wykonawca ma prawo
złożyć tylko jedną ofertę. W przypadku złożenia przez ten sam podmiot więcej
niż jednej oferty, wszystkie oferty złożone przez ten podmiot zostaną odrzucone
i nie będą podlegały ocenie.
14.
Wykonawcy mogą
wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku ustanawiają
pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy. Pełnomocnictwo należy
dołączyć do oferty. Dokument sporządzony w języku obcym przekazuje się wraz z
tłumaczeniem na język polski.
15.
Wykonawcy, którzy złożyli wspólną ofertę ponoszą, w
razie wybrania ich oferty przez Zamawiającego, solidarną
odpowiedzialność wobec Zamawiającego za wykonanie umowy
VIII. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
1.
Postępowanie jest prowadzone na platformie Open Nexus –
www.platformazakupowa.pl/pn/kul
2.
Oferta powinna być przesłana za pośrednictwem ww. platformy poprzez
wypełnienie, dostępnego na stronie postępowania, formularza składania oferty, a
następnie kliknięcie przycisku „Złóż ofertę”.
3.
Ofertę
należy złożyć do dnia 09.10.2023 r.
do godziny 12:00.
4. Otwarcie
ofert zostanie dokonane w dniu 09.10.2023
r. o godzinie 12:05.
5.
W
przypadku wystąpienia awarii systemu – platormazakupowa.pl, która powoduje brak
możliwości otwarcia ofert w terminie określonym w ust. 4, otwarcie ofert
nastąpi niezwłocznie po usunięciu awarii.
6.
Wykonawca
składa ofertę w sposób opisany w instrukcji składania ofert w postępowaniu
poniżej progu - zapytanie ofertowe, dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
7.
Zamawiający
w uzasadnionych przypadkach ma prawo przedłużenia terminu składania ofert.
Informacja ta zostanie opublikowana na platformie.
8.
Zamawiający
sporządzi pisemny protokół postępowania z wyboru najkorzystniejszej oferty.
9.
Informacja o wyborze oferty zastanie upubliczniona poprzez
zamieszczenie na stronie postępowania w zakładce „Komunikaty”.
IX. OCENA OFERT
1.
Ocenie będą podlegały oferty
nieodrzucone.
2.
Oferty będą oceniane w skali od 0 do 100 punktów. W
celu obliczenia punktów wyniki poszczególnych działań matematycznych będą
zaokrąglane do dwóch miejsc po przecinku lub z większą dokładnością, jeśli przy
zastosowaniu wymienionego zaokrąglenia nie występuje różnica w ilości
przyznanych punktów.
3.
Zamawiający przy
ocenie ofert w niniejszym postępowaniu, posłuży się następującymi kryteriami:
Kryterium „Cena” – 100 % - R
R = (Rn / Ro) x 100 pkt
gdzie:
R – przyznane punkty w kryterium
„cena”;
Rn – najniższa cena ofertowa (brutto)
spośród wszystkich podlegających ocenie ofert;
Ro – cena oferty ocenianej (brutto);
4.
Zamówienie zostanie
udzielone Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom
przedstawionym w Zapytaniu ofertowym i uzyska największą liczbę punktów w
oparciu o kryterium wyboru.
5.
W przypadku otrzymania
przez Zamawiającego dwóch ofert o tej samej wartości, Zamawiający wezwie
Wykonawców do złożenia ofert dodatkowych, spośród których zostanie wybrana
oferta najkorzystniejsza.
X. WARUNKI ODRZUCENIA OFERT I UNIEWAŻNIENIA POSTĘPOWANIA
1.
Zamawiający odrzuci
ofertę, jeżeli m.in.:
1)
jeżeli jej treść nie
odpowiada treści Zapytania ofertowego, w szczególności w przypadku stwierdzenia
niezgodności oferty ze Opisem wymagań Zamawiającego;
2)
jej treść jest
niezgodna z warunkami zamówienia.
3)
niezgodną z przepisami
Kodeksu cywilnego / nieważną na podstawie odrębnych przepisów
4)
jeżeli jej złożenie
stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu
nieuczciwej konkurencji;
5)
zawiera rażąco niska
cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia lub niemożliwe do poprawienia błędy w
obliczaniu ceny, które nie są omyłkami;
6)
zostanie złożona po
terminie;
7)
oferta została złożona
przez Wykonawcę, który wcześniej nienależycie wykonał zamówienie dla
Zamawiającego (bez zachowania terminów umownych, niegodnie z umową, nie
wywiązał się z warunków gwarancji, rękojmi, zamówienie itp.);
8)
oferta została złożona
przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu;
9)
Wykonawca uchylił się
od podpisania umowy.
2.
Zamawiający unieważni
postępowanie w szczególności, jeśli zaistnieje jedna z poniższych okoliczności:
1)
nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu;
2)
cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą
Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia;
3)
wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że
prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie
publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć;
4)
postępowanie obarczone jest wadą uniemożliwiającą jego
rozstrzygnięcie i zawarcie umowy.
3.
Zamawiający zastrzega
sobie prawo do zamknięcia postępowania bez wybrania którejkolwiek z ofert,
unieważnienia postępowania w całości lub w części na każdym etapie, w tym także
po upływie terminu składania ofert - także bez podania przyczyny.
XI. DODATKOWE INFORMACJE
1.
W sprawach związanych z
niniejszym zapytaniem ofertowym należy kontaktować się za pośrednictwem platformy Open Nexus – www.platformazakupowa.pl/pn/kul.
2.
W toku badania i oceny
ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści
złożonych ofert, a także wyjaśnień dotyczących treści oświadczeń, dokumentów,
pełnomocnictw załączonych do oferty, uzupełnienia wymaganych oświadczeń,
dokumentów, pełnomocnictw.
3.
W toku badania i oceny ofert
Zamawiający może zwrócić się do Wykonawców z prośbą o wyjaśnienia, wraz ze złożeniem dowodów w zakresie
wyliczenia ceny lub kosztu, lub ich istotnych części składowych, gdy
zaoferowana cena wydaje się rażąco niska.
4.
Pod pojęciem rażąco
niskiej ceny Zamawiający rozumie cenę, która budzi wątpliwości Zamawiającego co
do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi
w dokumentach zamówienia, w szczególności jest niższa o co najmniej 30% od
średniej arytmetycznej cen wszystkich złożonych w postępowaniu niepodlegających
odrzuceniu ofert lub wartości zamówienia powiększonej o należny podatek od
towarów i usług, ustalonej przed wszczęciem postępowania.
5.
Zamawiający informuje,
że w treści oferty Wykonawcy poprawi oczywiste omyłki pisarskie, oczywiste
omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych
poprawek, oraz inne omyłki polegające na niezgodności ofert z dokumentami
zamówienia niepowodujące istotnych zmian w treści oferty - niezwłocznie
zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
6.
Za oczywistą omyłkę
rachunkową Zamawiający uzna w szczególności:
1)
wszystkie omyłki w działaniach arytmetycznych na
liczbach, z uwzględnieniem ich konsekwencji,
2)
omyłki polegające na rozbieżności w cenie oferty
wpisanej liczbowo i słownie, przyjmując za poprawny zapis, który wynika z
poprawnie wykonanych obliczeń arytmetycznych.
7.
W przypadku innej
omyłki, Zamawiający wyznaczy Wykonawcy odpowiedni termin na wyrażenie zgody
na jej poprawienie lub zakwestionowanie jej poprawienia. Jeżeli Wykonawca
nie wyrazi zgody na poprawienie innej omyłki jego oferta podlega odrzuceniu. Brak
odpowiedzi w wyznaczonym terminie uznaje się za wyrażenie zgody na poprawienie
omyłki.
8.
Wykonawca może zwrócić
się do zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści Zapytania ofertowego lub
innych dokumentów postepowania.
9.
Zamawiający udzieli
wyjaśnień niezwłocznie, pod warunkiem że wniosek o wyjaśnienie treści Zapytania
ofertowego lub innych dokumentów postepowania wpłynął do zamawiającego nie
później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert.
10.
Zamawiający zastrzega
sobie możliwość, przed upływem terminu do składania ofert, zmiany Zapytania
ofertowego oraz unieważnienia Zapytania ofertowego w każdym czasie bez podania
przyczyny, także po wyborze oferty najkorzystniejszej, a przed zawarciem umowy.
11.
Zamawiający zastrzega
sobie możliwość wyboru kolejnej oferty najwyżej ocenionej spośród pozostałych
ważnych ofert (zgodnie z rankingiem ofert), jeżeli Wykonawca, którego oferta zostanie
wybrana jako najkorzystniejsza, uchyli się od zawarcia umowy. Czynność wyboru kolejnej
oferty najwyżej ocenionej, spośród pozostałych ważnych ofert (zgodnie z rankingiem
ofert), Zamawiający może powtarzać, jeżeli kolejny Wykonawca uchyli się od zawarcia
umowy.
12.
Złożenie oferty przez
Wykonawcę jest równoznaczne z akceptacją warunków realizacji dostaw określonych
w niniejszym zapytaniu oraz w dołączonym wzorze
umowy.
Załączniki:
·
Opis
Przedmiotu Zamówienia (załącznik 1)
·
Formularz
ofertowy (załącznik 2).
XII. KLAUZULA INFORMACYJNA
Zgodnie z art. 13
Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia
2016 r.
w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i
w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
(ogólne rozporządzenie o ochronie danych),
publ. Dz. Urz. UE L Nr 119, s. 1:
1.
Administratorem jest
Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II (adres: Al. Racławickie 14, 20 –
950 Lublin,
adres e-mail: kul@kul.pl, numer telefonu: 81 445 41 01), reprezentowany przez
Rektora.
2.
Na Katolickim Uniwersytecie
Lubelskim Jana Pawła II powołany został inspektor ochrony danych (adres e-mail:
iod@kul.pl, numer telefonu 81 445 32 30).
3.
Dane osobowe będą
przetwarzane w celu weryfikacji zapytań ofertowych złożonych w ramach
prowadzonego postępowania.
4.
Dane osobowe będą
przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji ww. celu z uwzględnieniem
okresów przechowywania określonych w przepisach odrębnych, w tym przez okres
niezbędny do archiwizacji.
5.
Podstawą prawną przetwarzania
danych jest art. 6 ust. 1 lit. c) ww. rozporządzenia (wypełnienie obowiązku
prawnego ciążącego na administratorze).
6.
Dostęp do danych osobowych
mają osoby upoważnione przez administratora. Dane osobowe mogą być ujawniane
osobom wnioskującym o dostęp do dokumentacji z prowadzonego postępowania.
7.
Osoba, której dane dotyczą ma
prawo do:
-
żądania dostępu do
danych osobowych oraz ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
-
wniesienia skargi do
Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Realizacja zadania w zakresie weryfikacji zapytań
ofertowych wiąże się z koniecznością przetwarzania danych osobowych, co
znajduje podstawę w przepisach ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach
publicznych
(Dz. U. z 2023 r. poz.1270) Czy Osoba,
której dane dotyczą jest zobowiązana do podania tychże danych
na podstawie ww. ustawy.
2023-10-11 14:20 | Dariusz Kurzawski | Zamawiający informuje o wyborze oferty najkorzystniejszej zgodnie z załącznikiem do przedmiotowego komunikatu. |
Komunikaty