Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 24-10-2023 13:09:00 |
Składania : | 15-11-2023 12:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
ZAMAWIAJĄCY INFORMUJE, ŻE W ZWIĄZKU Z KONIECZNOŚCIĄ ZMIANY OPISU PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA NASTĘPUJE:
1/ ZMIANA TERMINU SKŁADANIA OFERT DO DNIA 15.11.2023R DO GODZ. 12.00.
2/ ZMIANA OPISU PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA W ZAKRESIE ZADANIA NR 2 (STRONA 1 ZAPYTANIA OFERTOWEGO).
3/ ZAMAWIAJĄCY AKCEPTUJE WCZEŚNIEJSZĄ WIZJĘ LOKALNĄ NA OBIEKCIE WE WCZEŚNIEJSZYM TERMINIE.
4/POPRAWIONO TAKŻE PUNKT IV ZAPYTANIA OFERTOWEGO DOTYCZĄCY FORMY ZŁOŻENIA OFERTY.
5/ W PRZYPADKU ZŁOŻENIA WCZEŚNIEJ OFERTY (W KTÓREJ UWZGLĘDNIONO KLIMATYZATOR 3,5kW) NALEŻY OFERTĘ WYCOFAĆ I ZŁOŻYĆ NA NOWYM FORMULARZU OFERTOWYM.
6/ POZOSTAŁE WARUNKI POSTĘPOWANIA POZOSTAJĄ BEZ ZMIAN.
Z POWAŻANIEM
JAROSŁAW PLUSZYŃSKI
WYDZIAŁ INWESTYCJI I REMONTÓW KWP W ŁODZI
W związku ze zgłoszonymi uwagami przez przedstawiciela Użytkownika ze względu na możliwe zmianę zakresu prac do wykonania przedłużamy termin zgłaszania ofert do 10.11.2023r do godz 12.00. Dotychczasowe wizję lokalne Wykonawców, które się dotychczas odbyły są wiążące w bieżącym postępowaniu.
Przepraszam za błąd w Zapytaniu Ofertowym. Pozostałe warunki pozostają bez zmian.
Jarosław Pluszyński
W związku ze zgłoszonym zapytaniem dotyczącym formuły złożenia oferty koryguje i wyjaśniam, że oprócz wpisania na stronie Platformy Zakupowej należy ofertę złożyć na formularzu Ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1 do Zapytania Ofertowego.
Przepraszam za błąd w Zapytaniu Ofertowym. Pozostałe warunki pozostają bez zmian.
Jarosław Pluszyński
Wydział Inwestycji i Remontów KWP w Łodzi
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
dostawy wraz z wymianą akumulatorów (w ilości 62 szt.) oraz montażu wraz z uruchomieniem i przeglądem klimatyzatora (1 kpl. ) w pomieszczeniu z zasilaczem UPS na terenie KPP w Zgierzu przy ul. Długiej 58/60
1. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
Przedmiotem zamówienia jest:
1) Zadanie nr 1: Dostawa wraz z wymianą akumulatorów (w ilości 62szt.) wraz z montażem
i uruchomieniem,
w tym:
wymiana akumulatorów do zasilacza UPS Inform Pyramid DSP60 tj. Bateria AGM o żywotności
projektowanej 10-12 lat wg EUROBAT, 12V, poj. 28Ah w ilości 62szt wraz z montażem i
uruchomieniem. Baterie są umieszczone w stojaku bateryjnym.
2) Zadanie nr 2: Montaż wraz z uruchomieniem i przeglądem klimatyzatora (1 kpl.)
w pomieszczeniu z zasilaczem UPS
w tym:
dostawa i montaż klimatyzacji minimum 5 kW wraz z instalacją freonową, przebiciem z poziomu „-1”
na poziom „0” oraz uruchomieniem w pomieszczenia z zasilaczem UPS w KPP w Zgierzu.
Zasilacz UPS zlokalizowany jest w budynku na poziomie piwnic "-1" w pomieszczeniu
zabezpieczonym drzwiami ppoż. stanowiącym osobną strefę pożarową. Po analizie sytuacji
najlepszym rozwiązaniem będzie przebicie się orurowaniem najpierw z piwnicy na parter.
Orurowanie należy schować np. w listwie 90x40 itp. i dopiero wyjść do jednostki zewnętrznej na
poziomie sufitu parteru. Niedopuszczalne jest rozwiązanie polegające na wyjście z orurowaniem
z poziomu piwnic na zewnątrz budynku. Takie rozwiązanie oznacza zalanie pomieszczeń piwnicy
wodami opadowymi lub topniejącym śniegiem. Wykonane przejścia stropowe oraz ewentualne
ścienne należy zabezpieczyć odpowiednią masą ognioodporną o odpowiedniej klasy EI. Masa
ognioodporną ma na celu zabezpieczyć przed możliwością roznoszenia się dymu oraz ognia.
Przejście ścienne na zewnątrz budynku należy uszczelnić ze względu na możliwość utraty ciepła.
przeglądy i konserwacje klimatyzatora (przegląd dwa razy w roku przez okres dwóch lat).
2. INNE WARUNKI POSTANOWIENIA:
1. W celu oceny oferty Zamawiający wymaga się złożenia oferty na wszystkie pozycje na Formularzu
ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego. Składając ofertę Wykonawca
akceptuje wszystkie postanowienia niniejszego Zapytania Ofertowego/Badania Rynku.
2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość realizacji wybranych części zamówienia.
3. Rozliczenie nastąpi powykonawczo zgodnie z realnie wykonanymi pracami. Za prace ujęte w ofercie
a niewykonane wynagrodzenie nie należy się.
4. Zamawiający wymaga ważności oferty przez okres 30 dni kalendarzowych.
5. Termin realizacji dostawy/usługi do 12 dni roboczych.
6. Minimalna gwarancja 24 miesięcy lub gwarancja producenta jeśli jest dłuższa od dnia odbioru
końcowego robót bez wad.
7. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
8. Przeprowadzone postępowanie nie musi zakończyć się wyborem Wykonawcy.
9. Zamawiający wymaga dołączenia do faktury VAT wystawionej za wykonany przedmiot zamówienia,
osobnego potwierdzonego przez Wykonawcę zestawienia urządzeń ze wskazaniem: nazwy
urządzenia/typ, model, numer seryjny.
10. Wszelkie koszty konieczne do prawidłowego zrealizowania zamówienia, a jednocześnie
nieokreślonych w niniejszym zapytaniu powinny być wykonane i wycenione w ramach kwoty oferty.
11. Zamawiający nie dopuszcza się zmiany cen w okresie realizacji dostawy.
12. Miejsce realizacji: KPP w Zgierzu Zgierz ul. Długa 58/60.
13. Zamawiający przewiduje obowiązkową wizji lokalną. Oferty Wykonawców, którzy nie byli
na wizji lokalnej zostaną odrzucone. W celu umówienia się na wizję lokalną należy
skontaktować się z wyznaczonymi osobami:
p. Moniką Becherką, nr tel. 47/ 842 52 06 lub p. Izabelą Izodorczyk – Klepacką nr. tel.
47/ 842 52 97
III. TERMIN REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Termin realizacji przedmiotu zamówienia – 12 dni roboczych od dnia podpisania umowy/ odebrania
Zlecenia, potwierdzonego przez Wykonawcę.
IV. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
Wykonawca powinien przedstawić
ofertę na formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1 do Zapytania Ofertowego/ Badania Rynku. – Poprawiono treść opisu przygotowania oferty.
Oferta powinna być:
- opatrzona pieczątką firmową,
- posiadać datę sporządzenia,
- zawierać adres lub siedzibę firmy, numer telefonu, adres e-mail, numer NIP,
- podpisana czytelnie przez Wykonawcę.
V. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT
1. Oferta powinna być złożona do dnia 15.11.2023 r. do godziny 12:00 za pośrednictwem Platformy
Zakupowej OPEN NEXUS na Formularzu Ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1 do Zapytania
Ofertowego.Oferty Wykonawców, które dotychczas były
na obowiązkowej wizji lokalnej są
wiążące i ci Wykonawcy nie muszą ich wykonywać ponownie.
2. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane oraz oferty Wykonawców, którzy nie byli na wizji
lokalnej zostaną odrzucone.
3. Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących
treści złożonych ofert.
5 . W przypadku nieuzasadnionego niewywiązania się z realizacji zamówienia zostanie wyłoniony inny
Wykonawca, a kosztami zostanie obciążony Wykonawca, który nie wywiązał się ze zleconego
zadania.
VI. OCENA OFERT
Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów:
Cena 100%
2023-11-09 12:08 | Jarosław Pluszyński |
ZAMAWIAJĄCY
INFORMUJE,
ŻE
W
ZWIĄZKU
Z
KONIECZNOŚCIĄ
ZMIANY
OPISU
PRZEDMIOTU
ZAMÓWIENIA
NASTĘPUJE: 1/ ZMIANA TERMINU SKŁADANIA OFERT DO DNIA 15.11.2023R DO GODZ. 12.00. 2/ ZMIANA OPISU PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA W ZAKRESIE ZADANIA NR 2 (STRONA 1 ZAPYTANIA OFERTOWEGO). 3/ ZAMAWIAJĄCY AKCEPTUJE WCZEŚNIEJSZĄ WIZJĘ LOKALNĄ NA OBIEKCIE WE WCZEŚNIEJSZYM TERMINIE. 4/POPRAWIONO TAKŻE PUNKT IV ZAPYTANIA OFERTOWEGO DOTYCZĄCY FORMY ZŁOŻENIA OFERTY. 5/ W PRZYPADKU ZŁOŻENIA WCZEŚNIEJ OFERTY (W KTÓREJ UWZGLĘDNIONO KLIMATYZATOR 3,5kW) NALEŻY OFERTĘ WYCOFAĆ I ZŁOŻYĆ NA NOWYM FORMULARZU OFERTOWYM. 6/ POZOSTAŁE WARUNKI POSTĘPOWANIA POZOSTAJĄ BEZ ZMIAN. Z POWAŻANIEM JAROSŁAW PLUSZYŃSKI WYDZIAŁ INWESTYCJI I REMONTÓW KWP W ŁODZI |
Komunikaty