Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZDP.11.272.11.2023 Remont drogi dla pieszych (chodnika) w ciągu drogi powiatowej nr 2437C Gębice – Ostrowo – Wójcin na odcinku Ostrowo – Przyjezierze, strona prawa o łącznej długości 2,773 km

Jakub Łuczkowiak
Zarząd Dróg Powiatowych w Mogilnie Oddział: Dział Utrzymania Dróg
Termin:
Zamieszczenia : 25-10-2023 13:01:00
Składania : 09-11-2023 11:00:00
Otwarcia : 09-11-2023 11:30:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym


UWAGA ! Zamawiający wymaga wadium. Szczegóły dotyczące wpłaty wadium zostały opisane w Rozdziale XIII ust. 13 SWZ. 


W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załączniki do SWZ.zip zip 10213.31 2023-10-25 13:01:00 Postępowanie
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 142.97 2023-10-25 13:01:00 Postępowanie
SWZ.docx docx 62.62 2023-10-25 13:01:00 Postępowanie
SWZ.pdf pdf 13758.43 2023-10-25 13:01:00 Postępowanie
Odpowiedzi na pytania z dnia 03.11.2023 r..pdf pdf 370.26 2023-11-03 11:03:28 Publiczna wiadomość
Odpowiedzi na pytania z dnia 03.11.2023 r..doc doc 1974 2023-11-03 11:03:28 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert.docx docx 19.53 2023-11-09 12:17:13 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 376.19 2023-11-09 12:17:13 Publiczna wiadomość
Informacja o wyniku postepowania.pdf pdf 687.96 2023-11-21 15:03:40 Publiczna wiadomość
Informacja o wyniku postępowania.docx docx 20.53 2023-11-21 15:03:40 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o wyniku postępowania.pdf pdf 68.59 2023-12-15 13:46:32 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o wykonaniu umowy.pdf pdf 55.55 2024-06-12 13:27:49 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-06-12 13:27 Jakub Łuczkowiak Szanowni Państwo, w załączeniu ogłoszenie o wykonaniu umowy.

Ogłoszenie o wykonan [...].pdf

2023-12-15 13:46 Jakub Łuczkowiak Szanowni Państwo, w załączeniu ogłoszenie o wyniku postępowania.

Ogłoszenie o wyniku [...].pdf

2023-11-21 15:03 Jakub Łuczkowiak Szanowni Państwo, w załączeniu informacja o wyniku postępowania.

Informacja o wyniku [...].pdf

Informacja o wyniku [...].docx

2023-11-09 12:17 Jakub Łuczkowiak Szanowni Państwo, w załączeniu informacja z otwarcia ofert.

Informacja z otwarci [...].docx

Informacja z otwarci [...].pdf

2023-11-09 11:00 Komunikat Zamawiającego Na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych, Zamawiający informuje, iż na sfinansowanie zamówienia nr ZDP.11.272.11.2023 pn. „Remont drogi dla pieszych (chodnika) w ciągu drogi powiatowej nr 2437C Gębice – Ostrowo – Wójcin na odcinku Ostrowo – Przyjezierze, strona prawa o łącznej długości 2,773 km”, zamierza przeznaczyć kwotę 1 866 323,00 zł brutto (słownie: jeden milion osiemset sześćdziesiąt sześć tysięcy trzysta dwadzieścia trzy złote 00/100)
2023-11-03 11:03 Jakub Łuczkowiak Szanowni Państwo, w załączeniu odpowiedź na pytanie wykonawcy.

Odpowiedzi na pytani [...].pdf

Odpowiedzi na pytani [...].doc

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 632