Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: ZP- 33/23 Sukcesywna dostawa jednorazowych foliowych ochraniaczy na obuwie na potrzeby RCKiK w Krakowie

Deadlines:
Published : 07-11-2023 12:02:00
Placing offers : 15-11-2023 10:00:00
Offers opening : 15-11-2023 10:30:00
Procedure: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Type: Supply

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
SWZ ZP-33_23.docx docx 77.16 2023-11-07 12:02:00 Proceeding
SWZ ZP-33_23.pdf pdf 920.69 2023-11-07 12:02:00 Proceeding
Załącznik nr 1 - Istotne Postanowienia Umowy.docx docx 74.31 2023-11-07 12:02:00 Proceeding
Załącznik nr 2 - Formularz ofertowy.doc doc 123.5 2023-11-07 12:02:00 Proceeding
Załącznik nr 3 - Kalkulacja Cenowa – Opis Przedmiotu Zamówienia.docx docx 193.19 2023-11-07 12:02:00 Proceeding
Załącznik nr 4 - Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia.docx docx 135.98 2023-11-07 12:02:00 Proceeding
Załącznik nr 5 - Oświadczenie wykonawcy Grupa Kapitałowa.docx docx 136.35 2023-11-07 12:02:00 Proceeding
Załącznik nr 6 - Oświadczenie w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji.docx docx 136.46 2023-11-07 12:02:00 Proceeding
Załącznik nr 7 - Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji.docx docx 136.09 2023-11-07 12:02:00 Proceeding
Ogłoszenie o zamówieniu ZP-33_23.pdf pdf 126.84 2023-11-07 12:02:00 Proceeding
Wyjaśnienia treści SWZ.docx docx 48.91 2023-11-09 12:07:17 Public message
Wyjaśnienia treści SWZ II.docx docx 50.27 2023-11-13 12:52:42 Public message
ZP-33_23 - Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 668.66 2023-11-15 12:10:08 Public message
ZP-33_23 - Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania (1).pdf pdf 963.21 2023-11-22 14:30:32 Public message

Announcements

2023-11-22 14:30 Jowita Samek Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania - ZP-33/23

ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA
Szanowni Państwo,
Stosując się do dyspozycji przepisu art. 260 ust. 1 i 2 w zw. z art. 255 pkt. 2 Ustawy z dnia 11 września 2019 roku
– Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz.U. 2023, poz. 1605, 1720) zwanej dalej „Ustawą Pzp”, Zamawiający
Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Krakowie zawiadamia, że prowadzone w trybie
podstawowym na podstawie art. 275 pkt. 1 Ustawy Pzp postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na
sukcesywną dostawę jednorazowych foliowych ochraniaczy na obuwie na potrzeby RCKiK w Krakowie (znak
sprawy j.w.)
zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt. 3 w brzmieniu:
„Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszty najkorzystniejszej oferty
lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie
zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”
UZASADNIENIE
Do upływu wyznaczonego terminu składania ofert w przedmiotowym postępowaniu tj. do dnia 15.11.2023r.
do godz. 10:00 wpłynęły do Zamawiającego cztery oferty:
Oferta nr 1. Abena Polska Sp. z o.o., Siedziba: ul. Nowa 15, Łozienica 72-100 Goleniów
Oferta nr 2. Isla Verde Sp. z o.o., Siedziba: Ul. Kobierzycka 10, 52-315 Wrocław
Oferta nr 3. J.Chodacki, A.Misztal „MEDICA” Spółka Jawna, Siedziba: Ul. Przemysłowa 4a, 59-300 Lubin
Oferta nr 4. SEL-TECH Paweł Dziedzic, Siedziba: Trzebinia os. Gaj 34/34, 32-541 Trzebinia
oraz po terminie składania ofert wpłynęła jedna kalkulacja cenowa od firmy PROTECTIVE (brak pozostałych
danych).
Na podstawie przeprowadzonych czynności badania i oceny złożonych ofert, Zamawiający odrzuca trzy oferty
oraz jedną kalkulację cenową złożoną przez:
 Oferta nr 1 Firmy Abena Polska Sp. z o.o., Oferta nr 2 firmy Isla Verde Sp. z o.o., oraz Oferta nr 4 firmy
SEL-TECH Paweł Dziedzic
Podstawa prawna:. art. 226 ust. 1 pkt. 5 Ustawy Pzp.
Podstawa faktyczna:
Wykonawca Firma Abena Polska Sp. z o.o. zaoferowała ochraniacze bez deklaracji zgodności CE, co jest
niezgodne z opisem przedmiotu zamówienia. Zamawiający w wymaganiach jakościowych wskazał parametr
jako wymagany.
Wykonawca Firma Isla Verde Sp. z o.o. został wezwany przez Zamawiającego do przedłożenia
przedmiotowych środków dowodowych, które nie zostały złożone wraz z ofertą. Wykonawca
w wyznaczonym terminie nie odpowiedział na wezwanie Zamawiającego.
Wykonawca Firma SEL-TECH Paweł Dziedzic zaoferował ochraniacze bez perforacji antypoślizgowej co jest
niezgodne z opisem przedmiotu zamówienia, Zamawiający w wymaganiach jakościowych wskazał parametr
jako wymagany.
Mając na uwadze powyższe oferty należało odrzucić jako niezgodne z treścią specyfikacji warunków
zamówienia.
 Kalkulacja cenowa od firmy PROTECTIVE (brak pozostałych danych)
Podstawa prawna:. art. 226 ust. 1 pkt 1 oraz art. 226 ust. 1 pkt 5 Ustawy Pzp.
Podstawa faktyczna: Wykonawcy złożył w postępowaniu jedynie Kalkulację cenową co jest niezgodne
z warunkami zamówienia oraz zgodnie z informacją z systemu teleinformatycznego dokument wpłynął
o godzinie 10:19:54, a więc został złożony po terminie składania ofert, przesłany dokument podlega zatem
odrzuceniu.
Firmy J.CHODACKI, A.MISZTAL „MEDICA” SPÓŁKA JAWNA, Siedziba: UL.PRZEMYSŁOWA 4A, 59-300 LUBIN
złożyła ofertę na kwotę gross 66 420,00 zł. Wartość oferty przekracza kwotę jaką Zamawiający zamierza
przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia o 21 967,20 złotych brutto. Zamawiający nie jest w stanie podwyższyć
kwoty jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia do wartości złożonej oferty.
Uwzględniając powyższy stan faktyczny Zamawiający postanowił jak na wstępie.

ZP-33_23 - Zawiadomi [...].pdf

2023-11-15 12:10 Jowita Samek Informacja z otwarcia ofert - ZP-33/23

ZP-33_23 - Informacj [...].pdf

2023-11-15 10:00 Buyer message Kwota jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi 44 452,80 złotych.
2023-11-13 12:52 Jowita Samek Wyjaśnienia II treści SWZ - ZP-33/23

Wyjaśnienia treści S [...].docx

2023-11-09 12:07 Jowita Samek Wyjaśnienia treści SWZ - ZP-33/23

Wyjaśnienia treści S [...].docx

Offer form

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny Attachment required (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 451