- Strona główna
- Postępowanie ID 847714
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 847714 :
Odbiór i zagospodarowanie zmieszanych i selektywnie zebranych odpadów komunalnych z nieruchomości Urzędu Miejskiego w Starachowicach
Wystawiający
-
UżytkownikMonika Mazurkiewicz
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2023-11-15 10:17:00
-
Składania2023-11-20 09:30:00
-
Otwarcie ofert-
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Referat Administracji i Kadr Urzędu Miejskiego w Starachowicach, w imieniu Zamawiającego - Gminy Starachowice zaprasza do złożenia oferty dla niżej opisanego zamówienia: „Odbiór i zagospodarowanie zmieszanych i selektywnie zebranych odpadów komunalnych z nieruchomości Urzędu Miejskiego w Starachowicach, ul. Radomska 45”.
I. Zamawiający: Gmina Starachowice ul. Radomska 45, 27-200 Starachowice
II. Przedmiotem zamówienia świadczenie usługi odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych z nieruchomości Urzędu Miejskiego w Starachowicach, ul. Radomska 45.
Usługa obejmuje:
1) odbiór zmieszanych i selektywnie zebranych odpadów komunalnych z nieruchomości Urzędu Miejskiego, ul. Radomska 45 w Starachowicach, w pojemnikach 1100 L.
2) wyposażenie nieruchomości przez Wykonawcę w pojemniki o pojemności:
1100 L – (1 szt.) – na odpady niesegregowane (zmieszane),
1100 L – (1 szt.) – na odpady z papieru i tektury,
1100 L – (1 szt.) – na odpady z tworzyw sztucznych,
1100 L – (1 szt.) – na odpady ze szkła
1100 L – (1 szt.) – na odpady ulegające biodegradacji
Wykonawca zgodnie zobowiązującym prawem, w tym wymaganiami ochrony środowiska, zobowiązany jest przekazywać niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne do instalacji komunalnej zapewniającej przetwarzanie, o którym mowa w art. 35 ust. 6 pkt 1, z zastrzeżeniem art. 158 ust. 4 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U.2023.0.1587) oraz przedstawiać na żądanie Zamawiającemu dowody potwierdzające wykonanie tych czynności.
Odbiór odpadów przez Wykonawcę odbywać się musi zgodnie z przepisami uchwały nr IV/4/2020 RADY MIEJSKIEJ W STARACHOWICACH z dnia 22 maja 2020 r. w sprawie przyjęcia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Starachowice.
Odbiór poszczególnych rodzajów odpadów realizowany będzie na podstawie zgłoszeń telefonicznych lub elektronicznych (e-mail), wg potrzeb Zamawiającego.
Podczas realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do porządkowania terenu zanieczyszczonego odpadami i innymi zanieczyszczeniami wysypanymi z worków, pojemników, kontenerów i pojazdów w trakcie realizacji usługi transportu, zabezpieczenia przewożonych odpadów przed rozsypywaniem w sposób gwarantujący bezpieczeństwo ruchu drogowego.
Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za prawidłowe gospodarowanie odebranymi odpadami, zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie. Dotyczy to m.in. ewentualnego przeładunku odpadów, transportu odpadów, spraw formalno-prawnych związanych z odbieraniem i dostarczaniem odpadów uprawnionemu przedsiębiorcy prowadzącemu działalność w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów komunalnych.
Wykonawcę obowiązuje:
1. zakaz mieszania selektywnie zebranych odpadów komunalnych ze zmieszanymi odpadami, komunalnymi,
2. zakaz mieszania ze sobą poszczególnych frakcji selektywnie zebranych odpadów komunalnych.
Wykonawca jest zobowiązany do odbierania odpadów komunalnych:
a. zgodny ze zgłoszeniami Zamawiającego,
b. w sposób zapobiegający zanieczyszczaniu i zaśmiecaniu terenu przyległego,
c. w terminach wynikających ze zgłoszeń, niezależnie od warunków atmosferycznych.
d. dokonywanie odbioru i transportu odpadów, również w przypadkach, kiedy dojazd do nieruchomości, z której będą odbierane odpady komunalne, będzie utrudniony z powodu prowadzonych remontów dróg, dojazdów itp. W takich przypadkach Wykonawcy nie przysługują roszczenia z tytułu wzrostu kosztów realizacji przedmiotu umowy.
Przewidywana szacunkowa ilość odbioru odpadów komunalnych za 1 miesiąc: 15 pojemników.
Przewidywana szacunkowa ilość odbioru odpadów komunalnych za 25 miesięcy (tj. za okres trwania umowy): 375 pojemniki.
Częstotliwość odbioru odpadów: wg frakcji odpadów – na zgłoszenie jednostkowe, wg potrzeb Zamawiającego. Pojemniki stanowią własność Wykonawcy. Cena za odbiór 1 szt. pojemnika zawiera wszystkie koszty jakie ponosi Wykonawca na zrealizowanie usługi, tj. koszt wyposażenia nieruchomości w pojemniki, koszt transportu itp.
III. Termin realizacji zamówienia:
od dnia 01.12.2023 do dnia 31.12.2025 roku.
IV. Kryterium wyboru oferty: Przy ocenie oferty będą brane pod uwagę następujące kryteria:Cena- 100% brutto.
V. Sposób przygotowania oferty:
• Ofertę cenową należy złożyć przez platformę zakupową OPEN NEXUS.
• Do oceny ofert Zamawiający weźmie pod uwagę wartość brutto całego przedmiotu zamówienia.
• Do oferty należy przedłożyć formularz oferty- załącznik nr 1.
VI. Badania ofert:
1 W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
2 Zamawiający w celu ustalenia, czy oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, może zwrócić się do Wykonawcy o udzielenie wyjaśnień dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny.
3 Oferta zostanie odrzucona jeśli:
• jej treść nie odpowiada treści i wymogom formalnym określonym w niniejszym zapytaniu ofertowym
• Wykonawca wezwany przez Zamawiającego nie udzieli wyjaśnień lub udzieli niewystarczających.
VII. Miejsce oraz termin składania ofert:
• Ofertę należy złożyć przez platformę zakupową OPEN NEXUS
Termin składania ofert- 20.11.2023 r. do godz. 9:30.
VIII. Informacje dodatkowe:
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do podjęcia negocjacji w zakresie oferowanej cenyz Wykonawcą, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, w przypadku gdy cena podana przez Wykonawcę przekracza wysokość środków przewidzianych w budżecie Zamawiającego.
2. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi telefonicznie lub pisemnie wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.
3. W przypadku wybrania oferty najkorzystniejszej, wybrany Wykonawca zostanie poinformowany odrębnym pismem lub telefonicznie o terminie przeprowadzenia negocjacji lub podpisania umowy.
4. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzenia ich ponownej oceny.
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia na każdym etapie jego przeprowadzania bez podania przyczyny.
IX.Osoba uprawniona do kontaktów:
Referat Administracji i Kadr tel.(41) 273-83-17.
Załączniki:
Zał. nr 1-Formularz ofertowy
Zał. nr 2- Projekt umowy
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel…41/273 83 17
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
2023-12-18
13:08:00
|
Monika Mazurkiewicz |
Informacja
o
wyborze
najkorzystniejszej
oferty
postępowania
pod
nazwą:
„Odbiór
i
zagospodarowanie
zmieszanych
i
selektywnie
zebranych
odpadów
komunalnych
z
nieruchomości
Urzędu
Miejskiego
w
Starachowicach
(ID
847714)". W postępowaniu wybrano jako najkorzystniejszą ofertę Wykonawcy: REMONDIS Sp. z o.o., ul. Zawodzie 18, PL-02-981 Warszawa. Uzasadnienie oceny i wyboru: oferta spełniała wymagane kryterium wyboru oferty. Wpłynęły oferty: 1. REMONDIS Sp. z o.o., ul. Zawodzie 18, PL-02-981 Warszawa- z ceną ofertową brutto: 46.575,00 zł |
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
