Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: OŚ.271.3.2023.JK Odbiór i transport odpadów komunalnych z terenu Gminy Brojce w latach 2024-2025

Łukasz Goszczyński
Gmina Brojce
Deadlines:
Published : 24-11-2023 09:37:00
Placing offers : 11-12-2023 09:00:00
Offers opening : 11-12-2023 09:30:00
Procedure: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Type: Service

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 114.74 2023-11-24 09:37:08 Proceeding
SWZ OŚ.271.3.2023.JK-2-sig.pdf pdf 736.68 2023-12-01 14:57:48 Proceeding
załączniki do SWZ.zip zip 920.54 2023-12-01 14:57:48 Proceeding
odpowiedz na pytania bez danych 01.12.2023-sig.pdf pdf 675.7 2023-12-01 14:54:09 Public message
ogłoszenie o zmianie ogłoszenia o zamówieniu.pdf pdf 41.76 2023-12-01 14:55:02 Public message
informacja o unieważnieniu 01.12.2023-sig.pdf pdf 634.08 2023-12-01 21:06:36 Public message
ogłoszenie o o wyniku postępowania - unieważnienie.pdf pdf 51.67 2023-12-01 21:06:36 Public message

Announcements

2023-12-01 21:06 Łukasz Goszczyński Postępowanie zostało unieważnione. Uzasadnienie: Na podstawie art. 256 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.) informuje o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia, prowadzonego w trybie podstawowym pn. „Odbiór i transport odpadów komunalnych z terenu Gminy Brojce w latach 2024-2025”.

Uzasadnienie faktyczne i prawne unieważnienia:
Postępowanie o udzielenie zamówienia zostaje unieważnione na podstawie art. 256 ustawy, zgodnie z którym Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert, jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione..

W niniejszym postępowaniu, w dniu dzisiejszym Zamawiający w odpowiedzi na pytania Wykonawcy, dokonał modyfikacji zapisów SWZ oraz załączników nr 1 i 5 do SWZ w taki sposób, iż zmiany te miały charakter istotny. Jedną ze zmian było usunięcie jednego z kryteriów oceny ofert. Przed opublikowaniem zmian na stronie prowadzonego postępowania zostały złożone dwie oferty, które złożone zostały, na w chwili ich składania aktualnym, a po opublikowaniu zmian przez Zamawiającego, na nieaktualnym wzorze formularza ofertowego.

W związku z tym, po analizie przepisów prawa, Zamawiający uznał, iż dalsze prowadzenie postępowania w przedmiotowym zakresie jest nieuzasadnione i niesie za sobą ryzyko poważnego zaburzenia konkurencji w stosunku do Wykonawców, którzy złożyli oferty.

Biorąc pod uwagę przywołane okoliczności prawne i faktyczne Zamawiający informuje, że postępowanie zostaje unieważnione.
2023-12-01 21:06 Łukasz Goszczyński Informacja o unieważnieniu postępowania oraz ogłoszenie o wyniku postępowania - unieważnienie z dn. 01.12.2023

informacja o unieważ [...].pdf

ogłoszenie o o wynik [...].pdf

2023-12-01 14:55 Łukasz Goszczyński Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia o zamówieniu z dn. 01.12.2023 r.

ogłoszenie o zmianie [...].pdf

2023-12-01 14:54 Łukasz Goszczyński Odpowiedzi na pytania Wykonawcy z dn. 01.12.2023 r.

odpowiedz na pytania [...].pdf

Offer form

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny Attachment required (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)

The number of page views: 650